بررسی سامسونگ گلکسی A04s

بررسی سامسونگ گلکسی A04s را در این ویدیو تماشا کنید

در این مطلب قصد داریم با یک ویدیو، گوشی سامسونگ گلکسی A04s را بررسی کنیم و با مشخصات، طراحی و سایر ویژگی‌های آن آشنا شویم.

سامسونگ یکی از شرکت‌هایی است که گوشی های هوشمند بسیار متنوعی در رده‌های مختلف قیمتی روانه بازار می‌کند و بیشتر محصولات این شرکت کره‌ای نیز مورد توجه کاربران قرار می‌گیرند و از نظر فروش جزو بهترین‌های بازار، چه در ایران و چه در کشورهای دیگر جهان، محسوب می‌شوند. سری گلکسی A سامسونگ که جزو گوشی های هوشمند میان رده این شرکت هستند، با توجه به قیمت مناسب و ویژگی‌های خوبی که دارند، از محبوبیت بسیار زیادی برخوردارند.

به‌تازگی سامسونگ گوشی جدیدی از سری A را عرضه کرده است که Galaxy A04s نام دارد. این گوشی با قیمت کمتر از 4 میلیون تومان در بازار ایران عرضه می‌شود و می‌تواند حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد. در ادامه می‌توانید ویدیوی بررسی سامسونگ گلکسی A04s را مشاهده کنید و با این گوشی اقتصادی بیشتر آشنا شوید و سپس نگاهی به مشخصات و قابلیت‌های محصول تازه‌وارد سامسونگ می‌اندازیم.

ویدیوی بررسی سامسونگ گلکسی A04s

سامسونگ گلکسی ای 04 اس از بدنه پلاستیکی با وزن 195 گرم، نمایشگر 6.5 اینچی PLS LCD با وضوح 1600 در 720 پیکسل و نرخ‌ تازه سازی تصویر 90 هرتزی، سیستم عامل اندروید 12 با رابط کاربری وان یو آی Core 4، تراشه 8 نانومتری اگزینوس 850، پردازنده 8 هسته‌ای با حداکثر فرکانس 2 گیگاهرتز، پردازشگر گرافیکی Mali-G52، سه یا چهار گیگابایت رم، 32 یا 64 یا 128 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی از نوع eMMC 5.1، بلوتوث 5.0، حسگر اثر انگشت در لبه جانبی و باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با فناوری شارژ 15 واتی بهره می‌برد.

گلکسی A04s که در رنگ‌های مشکی، سبز، سفید و مسی به بازار عرضه می‌شود، دارای دوربین پشتی سه گانه است که از حسگرهای 50 مگاپیکسلی استاندارد با دیافراگم f/1.8، ماکرو 2 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 و حسگر 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق میدان با دیافراگم f/2.4 تشکیل می‌شود. در جلوی گوشی نیز یک دوربین 5 مگاپیکسلی واید با دیافراگم f/2.2 درون یک ناچ قطره‌ای قرار گرفته است.