سریال The Last Of Us

سریال The Last of Us تفاوت‌هایی با بازی ناتی داگ دارد

به زودی سریال The Last if Us از شبکه اچ بی او پخش می‌شود و حالا مشخص شده این سریال، آن چیزی که بسیاری از طرفداران توقع داشتند نخواهد بود.

سریال The last of Us هنوز منتشر نشده اما می‌تواند با پشتوانه داستان جذاب بازی آخرین بازمانده از ما، به سادگی به یکی از بهترین سریال های 2023 تبدیل شود. با نزدیک شدن به زمان انتشار اولین قسمت از سریال د لست آف آس، اطلاعات بیشتری درباره این سریال منتشر شده که نشان می‌دهد شاید TLU، آن چیزی نباشد که انتظارش را داشیتم.

سریال لست آو آس

به تازگی نیل دراکمن، یکی از سازندگان بازی د لست آف آس و مدیران ناتی داگ، درباره سریال TLU که از شبکه اچ بی او پخش می‌شود با مجله SFX صحبت کرده است. او در این مصاحبه اعلام کرده دنیای بازی‌های ویدئویی و تلویزیون کاملا با یک‌ دیگر تفاوت دارند و به همین دلیل سریال آخرین بازمانده از ما با بازی‌اش متفاوت خواهد بود.

در سریال The Last of Us خبری از خشونت شدید نیست!

سریال‌های خشنی مانند The Boys با وجود شخصیت‌های به مانند هوملندر که حضورشان با خشونت گره خورده، اکثرا در جذب مخاطب موفق بوده‌اند و انتظار داشتیم آخرین بازمانده از ما نیز که در دنیای بازی‌های ویدئویی یک بازی خشن محسوب می‌شد، در تلویزیون هم همان خشونت را حفظ کند. با این حال نیل دراکمن امید کسانی که می‌خواستند یک سریال خشونت‌بار از اچ بی او ببینند را ناامید کرده است!‌

سریال The Last of Us

یکی از تغییراتی که طرفداران بازی TLU با دیدن سریال متوجه آن خواهند شد این است که The Last of Us محصول اچ بی او در مقایسه با بازی که ابتدا در پلی استیشن 3 عرضه شد، خشونت کمتری خواهد داشت. همچنین نباید انتظار صحنه‌های اکشن بسیار زیادی را داشته باشیم. آن طور که به نظر می‌رسد، اچ بی او می‌خواهد روی روایت داستان با تکیه بر قدرت نویسندگان و بازیگران تمرکز کند تا TLU را از طلسم موفق نبودن سریال‌های بر پایه بازی نجات دهد.

نیل دراکمن در ادامه اعلام کرد:

ما به مقدار معینی از صحنه‌های اکشن یا خشونت‌بار نیاز داشتیم که بتوانیم از آن به عنوان یک مکانیک استفاده کنیم تا بتوانید با جوئل ارتباط برقرار کنید و وارد حالت داستان آن‌ها شوید.

با این که سریال The Last of Us آن‌قدرها هم که کاربران انتظارش را داشتند خشن نخواهد بود اما می‌توان امیدوار بود با کمتر شدن صحنه‌های خشن در مقایسه با بازی، تاثیر آن‌ها بر روی مخاطب بیشتر شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*