دنباله فیلم Knives Out

شروع قدرتمند دنباله فیلم Knives Out با بازی دنیل کریگ

دنباله فیلم Knives Out با نام پیاز شیشه ای – Glass Onion با نظر مثبت علاقه‌مندان مواجه شده و ششمین افتتاحیه بزرگ فیلم نتفلیکس لقب گرفته است.

دنباله تحسین‌شده رایان جانسون با عنوان «پیاز شیشه‌ای: راز چاقو» با 82.1 میلیون ساعت پخش در سه روز اول اکران، ششمین افتتاحیه بزرگ فیلم نتفلیکس را به نام خود زد. پلتفرم نتفلیکس از سال پیش شروع به انتشار رکوردهای «سه روز اول اکران» کرد، بنابراین مجموعه‌ی این عناوین چندان بزرگ نیست. اما از جمله این فیلم‌ها می‌توان به وضعیت قرمز – Red Notice، به بالا نگاه نکن – Dont Look Up، پروژه آدام – Adams Project و  مرد خاکستری – The Gray Man اشاره کرد.

داستان فیلم Knives Out: Glass Onion

داستان قسمت اول این دنباله محبوب، درمورد خانواده هاردن ترومبی، نویسنده ثروتمندی‌ست که برای جشن تولد 85 سالگی‌اش فرزندان خود را به ماساچوست دعوت می‌کند. اما داستان فیلم از جایی اوج می‌گیرد که صبح روز بعد جسد هاردن ترومبی پیدا می‌شود. و اینجاست که سروکله کارآگاه معروف، بنوا بلانک پیدا می‌شود تا دلیل مرگ ترومبی را کشف کند.

داستان دنباله فیلم Knives Out، مشابه قسمت اول آن، مربوط به بنوا بلانک ( با بازی دنیل کریگ ) است که به حل معمای قتل یکی از شخصیت‌های فیلم می‌پردازد. در واقع ماجرای فیلم درمورد مایلز بران، موسس شرکت آلفاست که در آخر هفته‌ای پنج نفر از همکارانش را برای تفریح به جزیره خصوصی‌اش دعوت می‌کند. لیونل توسن یک دانشمند ارشد آلفا، کلر دبلا فرماندار کنتیکت، بردی جی یک طراح مد، دوک کودی یک استریمر و فعال حقوق مردان، و یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل برکنارشده آلفا یعنی اندی برند.

وقتی این پنج نفر، هرکدام دعوتنامه ای را برای این مهمانی دریافت می‌کنند، بلانک نیز یک دعوتنامه می‌گیرد. در حالیکه بران بعدها اظهار می‌کند از ماجرای دعوتنامه بی خبر است و احتمالا یکی از مهمان‌ها به قصد شوخی اینکار را انجام داده. با به قتل رسیدن یکی از شخصیت‌ها، داستان این فیلم معمایی بطور رسمی آغاز می‌شود.

دنباله ی فیلم Knives Out

حال بدلیل محبوبیت پیدا کردن قسمت دوم این دنباله، رایان جانسون اعلام کرده که قرار است قسمت سوم این فرانچایز ساخته شود. او که نویسندگی این مجموعه را برعهده داشته، نویسندگی قسمت سوم Knives Out را آغاز کرده است. نظر شما در مورد این دنباله چیست؟