گوشی ارزان قیمت سامسونگ

بهترین گوشی ارزان قیمت سامسونگ در ایران – دی 1401

اگر به دنبال خرید بهترین گوشی ارزان قیمت سامسونگ هستید ولی از مشخصات فنی آن‌ها اطلاع ندارید، با ما همراه باشید.

این روزها با توجه به وضعیت غیرپایدار قیمت ارز و افزایش بی‌رویه قیمت‌ها، خرید گوشی جدید به امر سختی تبدیل شده است. اکثر گوشی‌های امروزی از پس اجرای برنامه‌هایی مانند شبکه‌های اجتماعی و سرویس‌های آنلاین بر می‌آیند. بنابراین اگر بخواهید با کمترین بودجه به سراغ بهترین گوشی بروید، احتمالا کار سختی در پیش خواهید داشت.

انتخاب بهترین گوشی ارزان قیمت سامسونگ نیازمند آگاهی در زمینه مشخصات فنی دستگاه‌ها بوده و سپس باید بتوانید گوشی‌ها را با یکدیگر مقایسه کنید. اما امروز در گجت نیوز کار را آسان کرده‌ و بهترین گوشی های اقتصادی سامسونگ را در ادامه به شما عزیزان معرفی کرده‌ایم. با ما همراه باشید.

بهترین گوشی ارزان قیمت سامسونگ

پیش از آنکه به سراغ معرفی گوشی‌ها برویم، بایستی نکات زیر را مد نظر داشته باشید.

  • شاید تصور کنید به دلیل آنکه برند گوشی شما سامسونگ است، بنابراین باید عملکردی در حد پرچمداران دیگر برندها را شاهد باشید. این تصور اشتباه بوده و به قول قدیمی‌ها، هرچقدر پول بدهید همان‌قدر آش خواهید خورد. سرعت عملکرد، کیفیت تصاویر و میزان عمر باتری همگی فاکتورهای متغیری هستند که در دیوایس‌های زیر مورد بررسی قرار داده‌ایم و برند سامسونگ، لزوما به معنای عملکرد بهتر آن گوشی نسبت به دیگر برندهای هم‌قیمت نخواهد بود.
  • گرچه از اجرای طرح رجیستری چند سال می‌گذرد، اما هنوز هم برخی از مردم دچار مشکلات مربوط به رجیستر نبودن گوشی در سامانه همتا می‌شوند. هنگام خرید گوشی حتما به نمایندگی‌ها و فروشگاه‌های معتبر سامسونگ مراجعه کنید و از رجیستر بودن دستگاه اطمینان حاصل کنید. بدین ترتیب امکان بهره‌مندی از خدمات پس از فروش و گارانتی آن وجود خواهد داشت.
  • اکثر گوشی‌های میان رده و پایین رده با کانفیگ‌های مختلفی در بازار حضور دارند. برای نمونه، یک گوشی با حافظه 32 گیگابایتی و رم 3 گیگابایتی عرضه شده اما نسخه 64 گیگابایتی با رم 4 گیگابایتی آن نیز وجود دارد. طبعا میان این دو نسخه اختلاف قیمتی وجود خواهد داشت اما اگر قصد خرید آن گوشی را دارید به محض اطلاع از قیمت کمتر دستگاه، آن را خریداری نکنید. پیش از خرید حتما مشخصات فنی از جمله مدل چیپست، حافظه داخلی، دوربین و ظرفیت باتری دیوایس را از روی جعبه بررسی کرده و از تطابق آن گوشی با مشخصات مد نظرتان اطمینان حاصل کنید.

گلکسی ای 04 – Galaxy A04

قیمت تقریبی: 3 میلیون و 400 هزار تومان

گوشی ارزان قیمت سامسونگ

ای 04 ارزان‌ترین گزینه لیست ما خواهد بود که مجهز به نمایشگر 6.5 اینچی با رزولوشن 1600×720 پیکسل شده است. زیر این صفحه نمایش چیپست هشت هسته‌ای جای گرفته که در کنار 3 گیگابایت رم، عملکرد خوب و سریعی حین انجام کارهای روزمره و سبک از خود نشان می‌دهد. البته بازی‌های سنگینی مانند کال آف دیوتی موبایل را هم می‌توانید با ای 04 اجرا کنید، اما باید تنظیمات گرافیکی آن را روی Low بگذارید.

ماژول دوربین اصلی دیوایس متشکل از دو سنسور 50 و 2 مگاپیکسلی بوده که به ترتیب از نوع عریض و سنجش عمق هستند. امکان ضبط فیلم با کیفیت Full HD فراهم بوده و تصاویر جزئیات مناسبی دارند. البته در پردازش آن‌ها شاهد کمی نویز هم هستیم که با توجه به سگمنت قیمتی دستگاه کاملا قابل انتظار بود. یک سنسور 5 مگاپیکسلی برای دوربین سلفی در نظر گرفته شده که کیفیت قابل قبولی برای ثبت سلفی دارد.

کره‌ای‌ها یک باتری جحیم 5000 میلی‌آمپر ساعتی را برای محصول پایین رده خود انتخاب کرده‌اند که هر دو روز یک بار نیازمند شارژ کامل خواهد بود. بدین ترتیب خیالتان از بابت شارژدهی دیوایس راحت می‌شود.

گلکسی ای 04 با مشخصات 64 گیگابایتی با رم 4 گیگابایتی نیز در بازار کشور وجود دارد که به جز تغییر در حافظه داخلی و رم، تفاوت دیگری با نسخه 32 گیگابایتی ندارد. این نسخه با قیمت 3 میلیون و 900 هزار تومان به فروش می‌رسد.

گلکسی ای 13 – Galaxy A13

قیمت تقریبی: 4 میلیون و 650 هزار تومان

گوشی ارزان قیمت سامسونگ

ای 13 یکی از بهترین گوشی های ارزان قیمت سامسونگ بوده که به تازگی معرفی شده است. این دیوایس از صفحه نمایش 6.6 اینچی با رزولوشن 2408×1080 پیکسل استفاده می‌کند که آن را برای تماشای فیلم و سریال مناسب می‌سازد. زیر این نمایشگر چیپست Helio G80 جا خوش کرده که در کنار 4 گیگابایت رم می‌تواند نیازهای روزمره کاربر را به خوبی برطرف کند.

روی قاب پشتی دوربین چهارگانه به چشم می‌خورد. این ماژول دارای سنسورهای 50، 5، 2 و 2 مگاپیکسلی شده که به ترتیب وظایف دوربین عریض، دوربین فوق عریض، دوربین ماکرو و تشخیص عمق را بر عهده دارند. کیفیت تصاویر ثبت شده مطلوب هستند و می‌توانید روی آن‌ها حساب کنید. همچنین یک سنسور 8 مگاپیکسلی برای سلفی برگزیده شده که برای گرفتن سلفی‌های دسته‌جمعی مناسب خواهد بود.

باتری حجیم دستگاه 5000 میلی‌آمپر ساعت گنجایش داشته که با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 15 واتی می‌تواند به سرعت مجددا شارژ شود. با توجه به چیپست کم مصرف دیوایس، با هر بار شارژ کامل باتری حدود دو روز به شارژر نیاز نخواهید داشت.

گلکسی ام 32 – Galaxy M32

قیمت تقریبی: 5 میلیون و 500 هزار تومان

گوشی ارزان قیمت سامسونگ

سری گلکسی M جزو میان رده‌هایی بوده که در زمره بهترین گوشی ارزان قیمت سامسونگ برای کشور هند شناخته می‌شوند. این سری ابتدا فقط برای بازار آن کشور تولید می‌شد اما به مرور و با افزایش محبوبیت آن‌ها، سامسونگ تصمیم به گسترش بازار هدف این سری گرفت.

ام 32 ارزان‌ترین گوشی سامسونگ بوده که از نمایشگر 6.4 اینچی با رزولوشن 2400×1080 و نرخ تازه‌سازی 90 هرتزی پشتیبانی می‌کند. این صفحه نمایش از نوع پنل AMOLED بوده که عمق رنگ زیادی دارد. بدین ترتیب اجرای بازی‌ها و تماشای فیلم با آن بسیار لذت‌بخش خواهد بود.

چیپست Helio G80 قلب تپنده دیوایس بوده که در کنار 4 گیگابایت رم، از پس اجرای برنامه‌ها و بازی‌های سنگین هم بر می‌آید، البته به شرطی که تنظیمات گرافیکی را روی Low بگذارید.

ماژول دوربین اصلی از 4 سنسور 64، 8، 2 و 2 مگاپیکسلی بهره می‌برد. این سنسورها به عنوان دوربین اصلی، دوربین فوق عریض، دوربین ماکرو و دوربین تشخیص عمق ایفای نقش می‌کنند و به طور کلی می‌توانیم بگوییم کیفیت تصاویر فراتر از انتظاراتتان از یک گوشی ارزان قیمت خواهند بود. سنسور 20 مگاپیکسلی دوربین سلفی نیز برای ثبت سلفی یا گرفتن عکس پروفایل کاملا مناسب و کافی است.

باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی گوشی گرچه شارژدهی بالایی دارد، اما سامسونگ آن را با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 25 واتی عرضه کرده تا کاربر بتواند بهترین استفاده را از ام 32 داشته باشد.

گلکسی ام 23 5 جی – Galaxy M23 5G

قیمت تقریبی: 6 میلیون و 200 هزار تومان

گوشی ارزان قیمت سامسونگ

و در پایان به بهترین گوشی ارزان قیمت سامسونگ می‌رسیم که گرچه در دسته گوشی‌های اقتصادی قرار می‌گیرد، اما از شبکه 5G پشتیبانی می‌کند. این دیوایس مجهز به نمایشگر 6.6 اینچی با رزولوشن 2408×1080 شده که از نوع LCD است. شاید عمق رنگ‌های نمایش داده شده به خوبی پنل AMOLED نباشد اما نرخ تازه‌سازی 120 هرتزی آمده تا جور پنل LCD را بکشد. بدین ترتیب اجرای بازی‌ها و تماشای فیلم روی آن به یکی از لذت‌بخش‌ترین کارها تبدیل می‌شود.

چیپست جدید و میان رده کوالکام یعنی اسنپدراگون 750G در ام 23 مشاهده می‌شود که توانایی اجرای برنامه‌های سنگین و بازی‌های حجیم را دارد. 4 گیگابایت رم نیز در کنار این چیپ قرار گرفته تا انجام مالتی تسکینگ به آسانی انجام بگیرد.

ماژول دوربین اصلی دستگاه شامل سه سنسور 50، 8 و 2 مگاپیکسلی می‌شود که از نوع عریض، فوق عریض و ماکرو هستند. کیفیت تصاویر راضی‌کننده بوده و می‌توانید روی آن‌ها حساب باز کنید. یک سنسور 8 مگاپیکسلی نیز برای دوربین سلفی در نظر گرفته شده که همانند ماژول دوربین اصلی، کیفیت تصاویر آن هم خوب ارزیابی می‌شود.

باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی دستگاه قادر به شارژدهی به مدت دو روز خواهد بود. البته سامسونگ این باتری را مجهز به فناوری شارژ سریع 25 واتی کرده تا سرعت شارژ مجدد آن تا حدود زیادی بهبود پیدا کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*