محصولات سامسونگ در سال 2022

نگاهی به محصولات سامسونگ در سال 2022 ؛ از مرزهای جدید فناوری گذر کنید

در این مطلب قصد داریم نگاهی به جذاب‌ترین محصولات سامسونگ در سال 2022 در حوزه موبایل بیندازیم؛ محصولاتی که مرزهای جدیدی را در دنیای فناوری تعریف کرده‌اند.

سال 2022 میلادی با تمام فراز و نشیب‌هایش به پایان رسید و دو روز است که وارد سال 2023 میلادی شده‌ایم. اکنون فرصت مناسبی است تا اتفاقات و رخدادهای سالی که گذشت را مرور و بررسی کنیم. سال 2022، دنیای فناوری میزبان محصولات و راهکارهای جدید و نوآورانه‌ای بود و شرکت کره‌ای سامسونگ نیز به عنوان یکی از بزرگ‌ترین کمپانی‌های حوزه تکنولوژی، سهم بزرگی از دنیای فناوری در سال گذشته داشت.

سامسونگ محصولات موبایلی خود را با رویکرد شخصی‌سازی گسترده و در اختیار قرار دادن قابلیت‌های نوآورانه، روانه بازار کرد. نسل چهارم گوشی های تاشوی این شرکت از جمله شاخص‌ترین محصولات موبایلی سامسونگ در سال 2022 بود و علاوه بر آن، باید به سری پرچمدار گلکسی اس 22، به ویژه مدل اس 22 اولترا و محصولات دیگری مثل تبلت گلکسی تب اس 8 اولترا، ساعت هوشمند گلکسی واچ 5 پرو و هدفون بی سیم گلکسی بادز 2 پرو اشاره کنیم که بسیاری از مرزهای دنیای فناوری و محدودیت‌های گذشته را پشت سر گذاشتند.

در این مطلب قصد داریم مروری بر محصولات سامسونگ در سال 2022 در حوزه موبایل و گجت‌های هوشمند داشته باشیم تا ببینیم این شرکت بزرگ کره‌ای در سالی که گذشت، چه فناوری‌های تازه‌ای را در اختیار کاربران خود قرار داده است.

مرور محصولات سامسونگ در سال 2022

گوشی های سری گلکسی اس 22 ؛ جاودانگی لحظه‌ها

محصولات سامسونگ در سال 2022

در اوایل سال 2022 میلادی و به‌طور دقیق‌تر، در دومین ماه سال گذشته، خبرهای رونمایی از جدیدترین گوشی های پرچمدار سری Galaxy S سامسونگ را داشتیم. کره‌ای‌ها این سری گوشی‌ها را در مدل‌های اس 22، اس 22 پلاس و اس 22 اولترا روانه بازار کردند که از سخت‌افزار بسیار قدرتمند، دوربین‌های پیشرفته و پویا، طراحی زیبا و جسورانه به همراه توجه به سازگاری با محیط زیست بهره می‌برند. قدرتمندترین گوشی این سری، گلکسی اس 22 اولترا نام دارد که با توجه به مجهز شدن به قلم اس پن داخلی، قابلیت‌های محبوب و پرطرفدار سری گلکسی نوت را با جنبه‌های معروف سری S ترکیب کرده و تجربه موبایلی بی‌مانندی را به کاربران ارائه می‌دهد.

یکی از شاخص‌ترین ویژگی‌های گوشی های سری گلکسی S22 سامسونگ، دوربین بسیار توانمند و پیشرفته آنها محسوب می‌شود. هر سه مدل این خانواده، تجربه تازه‌ای از کار با دوربین گوشی های هوشمند را به کاربران هدیه می‌دهند تا بتوانند در هر جایی که هستند به یکدیگر متصل شوند و تصاویرشان را به اشتراک بگذارند. یکی از قابلیت‌های جدید دوربین سری گلکسی S22، قابلیت Nightography است که به‌وسیله آن می‌توانید حتی در شب نیز عکس‌هایی با جزئیات بالا و رنگ‌های زیبا و دقیق ثبت کنید.

محصولات سامسونگ در سال 2022

گلکسی اس 22 اولترا

همانطور که پیش از این گفتیم، سامسونگ در طراحی و ساخت سری گوشی های S22 به دغدغه‌های زیست‌محیطی نیز توجه ویژه‌ای داشته و در همین راستا، برای ساخت این گوشی‌ها از پلاستیک‌های بازیابی شده استفاده کرده تا آسیب‌های ناشی از تورهای ماهی‌گیری رها شده در اقیانوس‌ها و دریاها را به حداقل برساند. به‌همین منظور، سامسونگ با سازمان‌های پیشرو در این زمینه همکاری داشته تا تورهای ماهیگیری دور انداخته شده را بازیابی کرده و آنها را به موادی باکیفیت برای ساخت گوشی های هوشمند تبدیل کند. از این مواد در بخش‌هایی مثل ماژول بلندگو و قسمت‌های داخلی کلیدهای پاور و تنظیم صدا استفاده شده است.

علاوه بر این، سامسونگ برای بسته‌بندی گوشی های سری گلکسی S22 از کاغذ صددرصد بازیافتی و یک پوسته محافظ از پلاستیک بازیافتی استفاده کرده است.

با تبلت گلکسی تب اس 8 از مرزها فراتر بروید

محصولات سامسونگ در سال 2022

سامسونگ در سال 2022 میلادی برای نخستین بار، سری تبلت های گلکسی Tab S8 را به همراه یک مدل اولترا به بازار معرفی و عرضه کرد. این سری در سه مدل تب اس 8، تب اس 8 پلاس و تب اس 8 اولترا در رویداد مجازی Galaxy Unpacked 2022 و در کنار گوشی های سری گلکسی S22 معرفی شدند. گلکسی Tab S8 Ultra از نمایشگر 14.6 اینچی سوپر امولد با نرخ‌ تازه‌سازی تصویر 120 هرتزی برخوردار است و باریک‌ترین بدنه را در بین تبلت‌ها دارد که ضخامت لبه‌های آن تنها 6.3 میلی‌متر است. سامسونگ برای ساخت بدنه‌ی این تبلت از سبک‌ترین، باریک‌ترین و در عین حال،‌ قدرتمندترین قاب آلومینیوم مسلح با 3 درصد مقاومت و دوام بیشتر در برابر خط و خش و همچنین 4 درصد احتمال تاشدگی کمتر بهره برده است.

سامسونگ تبلت های سری گلکسی تب اس 8 را به پردازنده چهار نانومتری و قلم S Pen مجهز کرده است. همچنین این مدل‌ها به‌عنوان نخستین تبلت‌های سامسونگ شناخته می‌شوند که از وای فای نسخه 6E پشتیبانی می‌کنند و به این ترتیب، پهنای باند و حداکثر سرعت Wi-Fi 6 را تا دو برابر بهبود می‌بخشند. دوربین اولترا واید یا فوق عریض در جلو، میکروفون با امکان تنظیم سه حالته و فناوری فریم‌بندی خودکار هوشمند از دیگر قابلیت‌ها و امکانات ویژه این سه تبلت جدید سامسونگ محسوب می‌شوند تا کاربران بتوانند حس جدیدی از تماس ویدیویی را تجربه کنند. باتری این تبلت‌ها نیز با برخورداری از قابلیت شارژ فوق سریع 45 واتی، در عرض 80 دقیقه به‌طور کامل شارژ می‌شود.

گوشی های تاشو گلکسی زد فولد 4 و زد فلیپ 4 ؛ خداحافظی با محدودیت‌ها

محصولات سامسونگ در سال 2022

در روزهای گرم تابستان 2022، سامسونگ در یک مراسم رسمی، نسل جدید گوشی های تاشو و پیشگام خود را در دو مدل گلکسی زد فولد 4 و گلکسی زد فلیپ 4 رونمایی کرد. این گوشی های تاشو جدید سامسونگ از فلسفه و رویکرد خاص خود در زمینه طراحی بهره می‌برند؛ فلسفه‌ای که بر مبنای عدم محدودیت بنا شده و فرصت‌های تازه‌ای را با قابلیت شخصی‌سازی کامل در سخت افزار و رابط کاربری در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

سامسونگ، گلکسی زد فلیپ 4 را به‌گونه‌ای طراحی کرده تا کاربران بتوانند حتی بدون نیاز به باز کردن گوشی، کارهای بیشتری را با آن انجام دهند. کارهای زیادی مثل تماس گرفتن، پاسخ دادن به پیام‌های متنی، باز کردن در خودرو یا حتی کنترل کردن ویجت SmartThings Scene، همگی بدون نیاز به باز کردن گوشی و فقط از روی نمایشگر کاور انجام می‌شوند. این گوشی از لولای باریک‌تر، لبه‌های صاف‌تر و شیشه چند رنگ در پشت و قاب فلزی برخوردار است و به‌همین دلیل بسیار بهینه‌تر از قبل به‌نظر می‌رسد. خریداران قادر خواهند بود با استفاده از Galaxy Theme روی هر دو نمایشگر داخلی و خارجی، شخصی‌سازی داخل و بیرون گوشی Galaxy Z Flip 4 خود را انجام دهند تا یک گوشی تاشو مطابق با سلیقه خود داشته باشند.

شما می‌توانید نمایشگر کاور گلکسی زد فلیپ 4 را با استفاده از پس‌زمینه‌ها و ساعت‌ها، به اشکال مختلفی مثل عکس، گیف یا حتی ویدیو تغییر دهید. گوشی تاشوی گلکسی زد فولد 4 دیگر عضو این سری است که از نمایشگری فراگیر و بزرگ، طراحی نوآورانه و امکانات و قابلیت‌های متنوع مولتی‌تسکینگ بهره می‌برد و مرزها و محدودیت‌های رایج گوشی های هوشمند را درنوردیده است. زد فولد 4 به‌گونه‌ای خلق شده که کاربران از سبک جدیدی از تعامل و ارتباط لذت ببرند. ویجت‌ها، تسک‌بار و میانبرهای رابط کاربری این گوشی نیز انجام همزمان کارها را به سطحی مشابه کامپیوترها و لپ‌تاپ‌ها رسانده و میزان بهره‌وری کاربران را بهبود بخشیده است و تجربه‌ای کم‌نظیر و بی‌مانند از کار کردن با یک گوشی تاشو را در اختیار شما قرار می‌دهد.

گوشی تاشو Galaxy Z Fold 4 نخستین گوشی مجهز به اندروید 12L محسوب می‌شود. این نسخه ویژه از سیستم عامل اندروید، به‌دست گوگل و برای بهبود تجربه کاربری روی صفحه‌های نمایش بزرگ مثل نمایشگر گوشی های تاشو طراحی و توسعه داده شده است.

تنوع بی‌پایان از گوشی های میان رده سری A سامسونگ

محصولات سامسونگ در سال 2022

سامسونگ در سال 2022 برای طرفداران گوشی های میان رده سری A نیز خبرهای خوب و غافل‌گیرکننده‌ای داشت. این شرکت کره‌ای، تنوع گوشی های سری A را به‌طور قابل توجهی افزایش داده و در کنار آن، بسیاری از ویژگی‌ها و قابلیت‌های پیشرفته گوشی های پرچمدار را به بعضی از مدل‌های این سری خوش‌قیمت آورده است. گوشی های گلکسی A33، گلکسی A53 و گلکسی A73 سرآمد گوشی های سری A سامسونگ هستند که در سومین ماه از سال 2022 میلادی به‌طور همزمان معرفی شدند.

گلکسی ای 73 بزرگترین گوشی معرفی شده سری A سامسونگ است که در عین حال، یکی از سبک‌ترین گوشی های معرفی شده این سری محسوب می‌شود. این گوشی از نمایشگر 6.7 اینچی، باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی، پردازنده 8 هسته‌ای، وزن 181 گرمی و دوربین چهارگانه با حسگر اصلی 108 مگاپیکسلی برخوردار است. گلکسی A53 نیز به نمایشگر 6.5 اینچی و گلکسی A33 به نمایشگر 6.4 اینچی مجهز شده‌اند. هر دوی این گوشی‌ها هم از دوربین پیشرفته با هوش مصنوعی مخصوص گلکسی، صفحه نمایش گسترده و روان، عمر باتری دو روزه، امنیت عالی و طراحی سازگار به محیط زیست بهره می‌برند.

گوشی های گلکسی A23، گلکسی A13 و گلکسی A04 از دیگر گوشی های شاخص سری A سامسونگ در سال 2022 بودند که با قیمت اقتصادی و مقرون‌به‌صرفه و البته ویژگی‌های عالی روانه بازار شدند.

نگاه جامع به سلامتی با ساعت های هوشمند گلکسی واچ 5 و واچ 5 پرو

محصولات سامسونگ در سال 2022

سامسونگ، سری جدید ساعت های هوشمند گلکسی واچ 5 و گلکسی واچ 5 پرو را با هدف شکل دادن به عادت‌های سلامتی و تندرستی از طریق اطلاعات بصری، ویژگی‌های پیشرفته و مدرن و قابلیت‌های قدرتمند در سال 2022 به بازار عرضه کرد. ساعت های هوشمند جدید گلکسی Watch 5 از حسگر پیشرفته BioActive سامسونگ استفاده می‌کنند که به‌وسیله آن، کاربران می‌توانند همیشه کامل‌ترین تصویر از وضعیت سلامتی خود را به همراه‌شان داشته باشند. سنسور بایواکتیو نخستین بار در سری گلکسی واچ 4 معرفی شده بود و به یک تراشه منحصربه‌فرد مجهز شده که سه حسگر سلامت قدرتمند شامل ضربان قلب، سیگنال قلب و تحلیل امپدانس بیوالکتریک را ترکیب کرده و داده‌های گسترده‌ای مثل ضربان قلب، سطح اکسیژن خون و حتی سطح استرس را ارائه می‌کند.

ساعت هوشمند Galaxy Watch 5 Pro نیز مدل قدرتمند و بادوامی است که از بزرگترین باتری در سری ساعت های گلکسی واچ استفاده می‌کند. برای ساخت این ساعت از کریستال یاقوت کبود بهبود یافته استفاده شده تا مقاومت در برابر سایش و برخوردها به حداکثر برسد. بدنه‌ای از جنس تیتانیوم بادوام نیز به‌عنوان محافظ صفحه نمایش، خیال کاربران را از دوام و مقاومت این ساعت راحت می‌کند.

هدفون بی سیم گلکسی بادز 2 پرو ؛ صدای باکیفیت و فراگیر

محصولات سامسونگ در سال 2022

رویداد معرفی گوشی های تاشو جدید گلکسی Z، میزبان یک محصول جذاب دیگر هم بود و سامسونگ در این مراسم از هدفون بی سیم گلکسی بادز 2 پرو نیز رونمایی کرد. Galaxy Buds 2 Pro به فناوری صدای 24 بیتی Hi-Fi مجهز شده و ویژگی‌هایی مانند حذف نویز فعال یا ANC، صدای 360 درجه و طراحی ارتقا یافته را به کاربران ارائه می‌دهد. کاربران با استفاده از این هدفون بی سیم، فراگیرترین تجربه صدای بی سیم را دریافت می‌کنند.

فناوری صدای 24 بیتی Hi-Fi، محدوده دینامیکی بالایی را در اختیار شما می‌گذارد و به‌این ترتیب حتی در بلندترین حالت، صدا را با نهایت کیفیت می‌شنوید و در شلوغ‌ترین موسیقی‌ها نیز می‌توانید صداها را به‌خوبی از هم تشخیص دهید. باکس هدفون جدید سامسونگ دارای ظرفیت باتری 515 میلی‌آمپرساعت است و ظرفیت هر یک از گوشی‌های هدفون نیز به 61 میلی‌آمپرساعت می‌رسد. شما با استفاده از حالت حذف نویز فعال می‌توانید تا 5 ساعت از گلکسی بادز 2 پرو استفاده کنید و این زمان با احتساب ظرفیت باتری باکس به 18 ساعت خواهد رسید. در صورتی که قابلیت حذف نویز فعال را خاموش کنید هم دوام باتری با احتساب باکس به حدود 29 ساعت می‌رسد.

این‌ها تعدادی از بهترین محصولات سامسونگ در سال 2022 بودند و این فهرست شامل محصولات جذاب دیگری مثل گوشی مقاوم XCover 6 Pro، تبلت همه‌کاره و محکم گلکسی تب اکتیو 4 پرو، رابط کاربری جدید وان یو آی 5 با قابلیت‌های شخصی‌سازی گسترده و کلی محصول و راهکار جدید دیگر می‌شود.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*