هدفون بی‌سیم لنوو TC550

هدفون بی‌سیم لنوو TC550 با قابلیت نویز کنسلینگ و باتری 30 ساعتی معرفی شد

لنوو طی نمایشگاه CES 2023 از هدفون بی‌سیم TC550 با امکاناتی نظیر نویز کنسلینگ فعال رونمایی کرد. در ادامه شاهد مشخصات این ایرباد Lenovo باشید.

لنوو طی چند وقت اخیر محصولات جدید متعددی را به بازار معرفی کرده است؛ از لپ تاپ و پی‌سی دسکتاپ تا کیبورد، موس، وبکم، تبلت و داکینگ استیشن. این شرکت حالا در رویداد CES 2023 از هدفون بی‌سیم لنوو TC550 با قیمت مقرون به صرفه 249 یوان معادل 36 دلار رونمایی کرده است. نکته مهم درباره این ایرباد این است که با وجود قیمت پایین قابلیت حذف نویز فعال یا ANC را پیش رو کاربر می‌گذارد.

مشخصات فنی هدفون بی‌سیم لنوو TC550

هدفون بی‌سیم لنوو TC550

این ایرباد چینی درایور فول رنج 10 میلی‌متری دارد و ساختار صوتی آن یک آهنربای دائمی RuFeB با یک دیافراگم کامپوزیت پلیمر PU&PEEK با خروجی بیس جالب توجه را در بر می‌گیرد. ضمن اینکه صدای طیف میانی این ایرباد رسا است و صدای تریبل آن به‌خوبی به گوش می‌نشیند. بدنه این هدفون از جنس فولاد ضدزنگ 304 است.

مشخصات و امکانات هدفون بی‌سیم لنوو TC550

هدفون وایرلس جدید لنوو از حذف نویز فعال 25 دسی‌بل با سفارشی‌سازی بالا در راستای فراهم‌سازی تجربه‌ای راحت‌تر بهره می‌برد. همچنین با 5 نوع گوش‌گیر مختلف سازگار است تا خریداران بسته به نوع گوش خود، راحت‌ترین گزینه ممکن را انتخاب کنند. به‌عنوان مثال، با انتخاب اندازه درست دیگر بابت افتادن ایرباد از گوش پس از مدتی طولانی نگرانی نخواهند داشت.

هدفون بی‌سیم لنوو TC550

هدفون بی‌سیم لنوو TC550 از بلوتوث 5.3 و اتصال جداگانه برای دو گوش پشتیبانی می‌کند. این ایرباد به یک باتری 450 میلی‌آمپر ساعتی با قابلیت شارژ 2.5 واتی مجهز است. با این باتری، عمر هر کدام از ایربادها در محدوده 6 ساعت قرار می‌گیرد و با کیس شارژ عمر باتری حتی به 30 ساعت می‌رسد. ضمن شارژ سیمی، شارژ بی‌سیم با استاندارد Qi هم برای این هدفون Lenovo در نظر گرفته شده است. دو میکروفون برخوردار از قابلیت حذف نویز، عملکرد لمسی و گواهی ضد آب و گرد و غبار IPX4 سایر ویژگی‌های مهم این گجت به‌حساب می‌آیند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*