فر توکار جدید بسپوک سامسونگ

فر توکار جدید بسپوک سامسونگ به شما اجازه می‌دهد از پخت‌و‌پز خود استریم زنده بگیرید

فر توکار جدید بسپوک سامسونگ – Samsung Bespoke علاوه بر ارائه حالت‌های مختلف پخت‌وپز، یک دوربین هوشمند برای استریم زنده یا کنترل از راه دور هم دارد.

سامسونگ نسل جدید لوازم خانگی هوشمند Bespoke خودش شامل یک فر توکار، ماشین لباسشویی و خشک‌کن را با خود به نمایشگاه CES 2023 آورده است. فر توکار جدید بسپوک سامسونگ از یک نمایشگر ۷ اینچی و کنترل‌های لمسی استفاده می‌کند. روش‌های پخت‌و‌پز آن هم شامل سرخ کن بدون روغن و پخت‌وپز با بخار می‌شود. اما جذاب‌ترین عنصر این محصول، دوربین هوشمندی است که در داخل آن قرار دارد.

این دوربین می‌تواند تشخیص دهد که در حال طبخ چه غذایی هستید و در صورت نیاز، پیشنهادهایی را برای پختن هر چه بهتر به شما خواهد داد. علاوه بر این اگر متوجه شود که غذای شما در حال سوختن است، فوراً پیغام هشدار خواهد داد. شما می‌توانید روی نمایشگر ۷ اینچی خود فر، غذای در حال پخت را مشاهده کنید. یا اگر می‌خواهید از راه دور وضعیت را مدیریت کنید، می‌توانید این کار را از طریق اپلیکیشن SmartThings هم انجام دهید. به‌لطف همین ویژگی شما می‌توانید از مراحل مختلف پخت غذای خود عکس بگیرید یا استریم زنده انجام دهید. این گزینه جذابی برای استریمرهای Twitch است.

سامسونگ مراقب رژیم غذایی شما هست!

علاوه بر این، فر توکار جدید بسپوک سامسونگ با اپلیکیشن Samsung Health نیز یکپارچه شده که به‌لطف آن می‌توانید تمرینات ورزشی شما را تحلیل کرده و بر اساس آن، یک رژیم غذایی مؤثر به شما پیشنهاد کند.

فر توکار جدید بسپوک سامسونگ

این محصول جدید Bespoke از نظر ظاهری شبیه دیگر محصولات این خانواده است. سامسونگ می‌گوید صدای تولید شده توسط آن در بالاترین حالت ممکن ۶۵ دسی‌بل است و می‌تواند تا ۷۰۰ فوت مکعب در دقیقه تهویه کند. این هود همچنین می‌تواند با صفحه آشپزخانه هوشمند سامسونگ هم همگام‌ شود.

علاوه بر این، یک سنسور کیفیت هوا به‌منظور بررسی پاکیزگی هوا روی این دستگاه نصب شده است که اگر تشخیص دهد کیفیت هوای آشپزخانه مطلوب نیست، از طریق اپلیکیشن SmartThings، راهکارهایی را برای بهتر کردن آن ارائه می‌کند. هر زمانی هم که وقت تعویض فیلتر هوای این فر فرا برسد، خودش شما را مطلع خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*