بزرگترین پیش فروش تاریخ ایران خودرو

بزرگترین پیش فروش تاریخ ایران خودرو انجام خواهد شد

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو گفت در صورت دریافت مجوز از وزارت صمت به‌زودی بزرگترین پیش فروش تاریخ ایران خودرو انجام خواهد شد.

مهدی خطبیی، مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در خصوص گلایه‌های مردم در مورد تاخیر در تحویل خودروها با اشاره به این‌که تعهدات معوقه این شرکت ناچیز است، گفت فقط برای تحویل خودرو تارا که سه ماه قبل در بخش تامین فرمان برقی با مشکل مواجه بودیم، مقداری تعهدات معوقه وجود دارد.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو تاکید کرد تعداد خودروهای معوق تارا دستی و اتوماتیک به 2 هزار و 700 دستگاه می‌رسد. از این رو به مشتریان اطمینان می‌دهیم که خودروها به‌موقع به آنها تحویل داده می‌شوند. البته امکان تغییر موعد تحویل از یک هفته تا 15 روز وجود دارد، اما محصول به‌موقع تحویل داده خواهد شد.

اجرای بزرگترین پیش فروش تاریخ ایران خودرو

خطیبی در ادامه بیان کرد اگر وزارت صنعت، معدن و تجارت مجوز بدهد، طی روزهای آیند بزرگ ترین پیش فروش تاریخ محصولات ایران خودرو را به اجرا درخواهیم آورد. وی افزود این طرح کاملا جدید بوده و در آن مشتری بخشی از قیمت خودرو را به شکل پیش فروش پرداخت خواهد کرد، اما در زمان تحویل، پرداخت مبلغ باقی مانده به شکل لیزینگ خواهد بود. ضمن این‌که این طرح برای مشتریان واقعی در نظر گرفته شده و اجرای آن باعث ایجاد آرامش خوبی در بازار خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*