هدست گیمینگ JBL

کمپانی JBL از چند هدست گیمینگ و ایرباد جدید سری Quantum رونمایی کرد

شرکت JBL با حضور در نمایشگاه CES 2023 از چند هدست گیمینگ به همراه یک ایرباد بی‌سیم گیمینگ جدید سری محصولات Quantum رونمایی کرد.

تنها سه سال از ورود JBL‌ به بازار هدفون‌های گیمینگ می‌گذرد، اما این کمپانی با حضور دسته پر در نمایشگاه CES 2023 نشان داده که تصمیمش برای فعالیت در این حوزه جدی است. جدیدترین هدست‌های گیمینگ این کمپانی همگی از QuantumSurround، نسخه ۷.۱ فناوری صدای فراگیر جی بی ال پشتیبانی می‌کنند و چندین مدل هم صدای فضایی با ردیابی سر را ارائه می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

ایرباد بی سیم جدید JBL با یک کیس هوشمند به CES 2023 آمد

هدست های گیمینگ JBL در نمایشگاه CES 2023

هدست مخصوص بازی JBL Quantum 910P/910X

هدست گیمینگ JBL Quantum 910X

هدست گیمینگ JBL Quantum 910X/910P

هدست گیمینگ بی سیم Quantum 910P (پلی استیشن) و 910X (ایکس باکس) جدیدترین محصولات JBL هستند که هر کدام به رنگ کنسول بازی سونی و ایکس باکس درآمده‌اند. این هدفون‌های رو گوشی از فناوری حذف نویز فعال (ANC)، درایورهای ۵۰ میلی‌متری و صدای فضایی با ردیابی سر پشتیبانی می‌کنند. یک میکروفون بوم داخلی با حذف اکو و نویز هم در اینجا وجود دارد که با چرخاندن آن به طرف عقب غیرفعال می‌شود.

در حالی که نسخه 910X به جز ایکس باکس، با کنسول پلی استیشن، نینتندو سوئیچ و PC هم سازگار است، نسخه 910P را فقط می‌توانید به جز پلی استیشن فقط با PC و نینتندو سوئیچ استفاده کنید. این هدست که قیمت ۳۰۰ دلاری دارد، ماه مارس پیش رو عرضه می‌شود.

هدست مخصوص بازی Quantum 360P/360X و 100P/100X

هدست گیمینگ JBL Quantum 360P

هدست گیمینگ JBL Quantum 360P

دو هدست Quantum 360P و 360X هم هدست‌های بی‌سیم میان‌رده JBL با پشتیبانی از صدای فراگیر برای گیمرهای PC هستند. این دو از درایورهای کوچک‌تر ۴۰ میلی‌متری استفاده می‌کنند و شارژدهی کمتر ۲۲ ساعته دارند.

هدست گیمینگ JBL Quantum 100P

هدست گیمینگ JBL Quantum 100P

و در نهایت به دو مدل رده ابتدایی Quantum 100P و Quantum 100X‌ می‌رسیم که هدست‌های گیمینگ سیمی JBL با کانکتور ۳.۵ میلی‌متری، درایورهای ۴۰ میلی‌متری و یک میکروفون بوم هستند. 100P با پلی استینش ۵ و صدای ۳ بعدی آن کار می‌کند، در حالی که 100X هم با فناوری Sonic Surround ویندوز سازگار است. بهار پیش رو دو مدل 360P/X با قیمت ۱۳۹ دلار و دو مدل 100P/X با قیمت ۴۰ دلاری وارد بازار خواهند شد.

ایرباد بی‌سیم گیمینگ Quantum TWS Air

ایرباد بی‌سیم گیمینگ JBL Quantum TWS Air

ایرباد بی‌سیم گیمینگ JBL Quantum TWS Air

و اما Quantum TWS Air، جدیدترین ایرباد بی‌سیم گیمینگ شرکت JBL است که با کامپیوترهای ویندوزی، مک، پلی استیشن، نینتندو سوئیچ و موبایل سازگار است. بنابراین نمی‌توانید از این ایرباد روی کنسول‌های ایکس باکس استفاده کنید. جی بی ال یک دانگل USB-C‌ را هم همراه این ایرباد برای دستگاه‌های فاقد پشتیبانی از بلوتوث (مثل اکثر کامپیوترهای دسکتاپی) ارائه می‌کند که هیچ مشکلی برای استفاده از آن نداشته باشید.

گوشی‌های این ایرباد از درایور ۶.۸ میلی متری استفاده می‌کنند که هر کدام با هر بار شارژ‌ ۸ ساعت پخش می‌کنند و یک کیس شارژ‌ این زمان را به ۱۶ ساعت می‌رساند. همچنین روی هر گوشی ۲ میکروفون وجود دارد و وقتی هدفون را به PC وصل کنید، از صدای فراگیر هم پشتیبانی می‌کند. این محصول تابستان پیش رو با قیمت ۱۰۰ دلاری عرضه می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*