مدل ۲۰۲۳ اسپیکرهای پرتابل JBL

مدل ۲۰۲۳ اسپیکرهای پرتابل JBL در نمایشگاه CES لاس وگاس معرفی شدند

مدل ۲۰۲۳ اسپیکرهای پرتابل JBL در CES لاس وگاس به‌نمایش گذاشته شدند. مهم‌ترین آن‌ها اسپیکر JBL Pulse است که صدایی غنی‌تر از نسل قبلی خواهد داشت.

کمپانی JBL اسپیکرهای پرتابل جدید خودش را به نمایشگاه CES لاس وگاس آورده است. این کمپانی مدل‌های دوست‌دار محیط زیست دو اسپیکر پرتابل JBL Go 3 و Clip 4 را معرفی کرد. علاوه بر این اسپیکرهای سری Pulse که همه آن‌ها را با رقص نور معروفشان می‌شناسند را هم با صدایی باکیفیت‌تر از نسل قبلی معرفی کرد.

مدل ۲۰۲۳ اسپیکرهای پرتابل JBL

نسخه محیط زیست دوستانه JBL Go 3 و Clip 4

مدل ۲۰۲۳ اسپیکرهای پرتابل JBL

از سمت راست اسپیکر JBL Go 3 Eco و JBL Clip 4 Eco

دو مدل JBL Go 3 Eco و JBL Clip 4 Eco همانطور که از نامشان پیداست، نسخه محیط زیست دوستانه مدل‌های کلیپ ۴ و گو ۳ هستند. سازنده برای تولید بدنه این دو از ۹۰ درصد پلاستیک بازیافت شده استفاده کرده و ۱۰۰ درصد حفره‌های اسپیکرها نیز از پلاستیک بازیافتی است. روی بسته‌بندی آن‌ها هم دقت شده تا از هیچ مواد آسیب‌زننده‌ای به طبیعت استفاده نشود.

به جز متریال به‌کار رفته برای ساخت، این دو هیچ تفاوتی با نسخه معمولی خود که در سال ۲۰۲۰ عرضه شدند ندارند. گو ۳ همان طراحی استوانه‌ای با ۵ ساعت شارژدهی را ارائه می‌کند، در حالی که کلیپ ۴ دارای یک بند برای حمل آسان است و مدت زمان شارژدهی ۱۰ ساعته دارد. هر دو این مدل‌ها دارای گواهی ضد آب و گردوغبار IP67 هستند که از آن‌ها گزینه‌ای جذاب برای سفر به ساحل یا یک دورهمی لب استخر می‌سازد. شما می‌توانید مدل Go 3 Eco را با قیمت ۵۰ دلار و مدل Clip 4 Eco را هم با قیمت ۸۰ دلار تهیه کنید.

نسل جدید اسپیکر JBL Pulse

مدل ۲۰۲۳ اسپیکرهای پرتابل JBL

اسپیکر JBL Pulse

یکی دیگر از اسپیکرهای پرتابل JBL که در نمایشگاه CES امسال به‌نمایش درآمده، مدل Pulse است که از یک LED داخلی با رقص نور هماهنگ با موسیقی درحال پخش بهره می‌برد. پولس ۵ جدید به‌لطف رادیاتور منفعل بزرگ‌تر صدای غنی‌تری نسبت به نسل قبلی خودش خواهد داشت و بیس عمیق‌تری را ایجاد می‌کند. JBL می‌گوید این اسپیکر صدای ۳۶۰ درجه‌ای را پخش می‌کند، به گواهی ضد آب IP67 مجهز است و با هر بار شارژ ۱۲ ساعت پخش موسیقی انجام می‌دهد. قیمت این مدل هم ۲۵۰ دلار خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*