گوشی گلکسی A14 5G سامسونگ

گوشی گلکسی A14 5G سامسونگ با یک نمایشگاه فول اچ‌دی معرفی شد

گوشی گلکسی A14 5G سامسونگ با پیشرفت بزرگی نسبت به نسل قبل معرفی شد؛ گلکسی ای ۱۴ با یک نمایشگر فول اچ‌دی و قیمت مناسب عرضه می‌شود.

سامسونگ سرانجام گوشی اقتصادی گلکسی A14 5G که از چند ماه پیش شایعات مربوط به آن شروع شده بود، رونمایی کرد. این گوشی بسیار شبیه به نسل قبلی خودش، گوشی گلکسی A13 5G است. با این تفاوت که رزولوشن نمایشگر آن از +HD به +FHD ارتقا پیدا کرده و از یک دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی بهبود یافته میزبانی می‌کند.

گوشی گلکسی ای ۱۴ فایوجی سامسونگ به یک نمایشگر ۶.۶ اینچی IPS LCD مجهز است که نرخ رفرش ۹۰ هرتزی دارد. اکثر مشخصات فنی آن هم شبیه به نسل قبلی خودش است که شامل چیپست دایمنسیتی ۷۰۰ مدیاتک، رم ۴ گیگابایتی و حافظه ۶۴ گیگابایتی با امکان ارتقا توسط اسلات کارت microSD می‌شود. روی قاب پشتی این گوشی یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی قرار دارد که یک سنسور ۲ مگاپیکسلی ماکرو و سنسور ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق آن را همراهی می‌کنند. انرژی گوشی نیز توسط یک باتری ۵،۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با توان ۱۵ واتی تأمین می‌شود.

این گوشی اقتصادی اندروید ۱۳ و رابط کاربری One UI 5 را اجرا می‌کند و در یک نسخه مشکی‌رنگ عرضه می‌شود. قیمت این محصول هم در بازار آمریکا ۲۰۰ دلار است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*