مانیتورهای سری E اچ پی با طراحی متفاوت و پورت USB-C رونمایی شدند

مدل ۲۰۲۳ مانیتورهای سری E اچ پی در ابعاد و طرح‌‌های مسطح و منحنی معرفی شدند که شباهت آن‌ها، استفاده از پورت USB-C است.

مانیتورهای جدید سری E ال جی مجهز به پورت USB-C و عرضه در نسخه‌های مختلف از سایز ۲۱.۵ اینچی تا ۴۴.۵ اینچی و حداکثر رزولوشن 4K رونمایی شدند. این خانواده جمعاً دارای ۱۱ مدل است، اما جذاب‌ترین مدل‌های آن پورت یو اس بی و رزولوشن بالا را ارائه می‌کنند. بزرگ‌ترین مدل این خانواده هم «نخستین مانیتور ۴۵ اینچی سوپر اولترا واید Dual QHD خمیده جهان» لقب گرفته است.

برای تولید تمام مانیتورهای این سری از ۹۰ درصد مواد بازیافتی و تجدیدپذیر مثل تفاله قهوه، آلومینیوم بازیافتی و زباله‌های پلاستیکی رها شده در اقیانوس‌ها استفاده شده است.

مانیتور HP E27k G5

مانیتور HP E27k G5 - مانیتورهای سری E اچ پی

نخستین عضو جدید این خانواده، مانیتور E27k 5G با ابعاد ۲۷ اینچی 4K، پورت USB-C، رزولوشن ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسل و اوج روشنایی ۳۵۰ نیت است. این نمایشگر پوشش ۹۹ درصدی از فضای رنگی sRGB دارد.

از طریق یک کابل USB-C با توان ۶۵ واتی PD می‌توانید آن را به یک کامپیوتر مک یا ویندوزی متصل کنید. در اینجا استاندارد DisplayPort 1.4 هم وجود دارد. علاوه بر این می‌توانید برای اتصال از یک پورت HDMI 2.0 نیز استفاده کنید.

کمپانی اچ پی یک پورت USB-C دیگر با توان ۱۵ واتی PD را هم روی بدنه این مانیتور تعبیه کرده که می‌توانید گوشی هوشمند، تبلت یا هر دستگاه هوشمند دیگر خود را به آن متصل کرده و شارژ کنید. پایه این مانیتور شیب‌دار و چرخشی با امکان تنظیم تا ۱۵۰ میلی متر است. البته که از نصب روی VESA هم پشتیبانی می‌کند.

مانیتور HP E27u G5

مانیتور HP E27u G5 - مانیتورهای سری E اچ پی

عضو دیگر این خانواده HP E27u G5 است که یک نمایشگر ۲۷ اینچی 2K با پورت USB-C، رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل و اوج روشنایی ۳۵۰ نیتی است. این نمایشگر هم پوشش ۹۹ درصدی از فضای رنگی sRGB دارد.

این مانیتور هم با یک کابل USB-C و توان ۶۵ واتی PD به کامپیوترهای ویندوزی و مک متصل می‌شود و از استاندارد DisplayPort 1.2 پشتیبانی می‌کند. سه پورت USB-A به همراه یک پورت USB-C با توان ۱۵ واتی PD روی این مانیتور به‌کار رفته است. یک پورت HDMI 1.4 و پورت DisplayPort 1.2 را هم می‌توانید روی این دیوایس ببینید. وضعیت پایه این مانیتور هم دقیقاً مثل مدل قبلی است.

مانیتور HP E32k G5

مانیتور HP E32k G5

اگر به مانیتور بزرگ‌تری احتیاج دارید، می‌توانید مدل ۳۲ اینچی E32k G5 با رزولوشن 4K یا ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسلی، پورت USB-C و اوج روشنایی ۳۵۰ نیتی را تهیه کنید. این مانیتور هم پوشش ۹۹ درصدی از فضای رنگی sRGB دارد.

اتصال به کامپیوتر و مک دقیقاً مثل مدل قبلی است، اما از استاندارد مدرن‌تر DisplayPort 1.4 بهره می‌برد. در اینجا همچنین یک پورت HDMI 2.0، سه پورت USB-A و یک پورت USB-C با توان ۱۵ واتی وجود دارد. پایه هم مثل دو مدل قبلی است.

مانیتور HP E45c G5

مانیتور HP E45c G5

اما شاید جذاب‌ترین مدل مانیتورهای سری E اچ پی، نمایشگر ۴۵ اینچی اولترا واید HP E45c G5 باشد که رزولوشن ۵۱۲۰ در ۱۴۴۰ پیکسلی، اوج روشنایی ۴۰۰ نیتی و پوشش ۹۹ درصدی از فضای رنگی sRGB دارد. روی این مانیتور دو پورت USB-C با توان ۶۵ واتی PD برای اتصال به کامپیوتر قرار گرفته است. یک پورت DisplayPort 1.4 و یک پورت HDMI-2.1 و همینطور چهار پورت USB-A نیز روی آن تعبیه شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*