سلامت هوشمند

آکادمی همراه اول رویداد فناوری‌های تحول‌آفرین و سلامت هوشمند را برگزار کرد

آکادمی همراه اول رویداد فناوری‌های تحول‌آفرین و سلامت هوشمند را با هدف آگاهی‌بخشی به مدیران ارشد حوزه سلامت درباره تحولات عرصه دیجیتال برگزار کرد.

روز چهارشنبه 14 دی 1401 رویداد فناوری‌های تحول آفرین و سلامت هوشمند توسط آکادمی همراه اول در قالب یک رویداد یک روزه در آمفی‌تئاتر ساختمان ستاره ونک تهران برگزار شد. در این رویداد کاربردهای فناوری‌های تحول آفرین در حوزه سلامت معرفی شد و همراه اول نیز ظرفیت‌های خود در حوزه هوشمندسازی این حوزه را ارائه و زمینه‌های همکاری را تشریح کرد.

ضمن این‌که در این رویداد حمید بهروزی (قائم مقام مدیرعامل همراه اول)، محمدعلی محسنی بندپی (نماینده و عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی)، ناصر سیم فروش (مشاور عالی وزیر بهداشت)، محمدعلی اخایی (معاون راهکارهای دیجیتال و هوشمندسازی مرکز تحقیق و توسعه همراه اول)، مصطفی درجزی (مدیرکل کسب و کار سازمانی همراه اول) و علی اکبر حکمتی‌کیا (مدیر آکادمی همراه اول) نیز حضور داشتند.

برگزاری رویداد فناوری‌های تحول‌آفرین و سلامت هوشمند

حمید بهروزی، قائم مقام مدیرعامل همراه اول در این مراسم با اشاره به آغاز فعالیت‌های اساسی در راستای توسعه سرویس‌های دیجیتال در همراه اول طی سه سال اخیر گفت در همراه اول زیرساخت اجرای سرویس‌های دیجیتال فراهم است تا با استفاده از ابزارهای فناورانه بتوان راه‌کارهایی را برای ارتقای فرایندهای حوزه سلامت ارائه داد.

قائم مقام مدیرعامل همراه اول در ادامه ساختار و بدنه فنی پلتفرم‌های دیجیتالی که توسط همراه اول توسعه داده شده را شرح داد و به ارائه گزارشی از فعالیت‌های شرکت همراه کسب‌وکارهای هوشمند و مرکز تحقیق و توسعه اپراتورهای تلفن همراه کشور پرداخت.

محمدعلی محسنی بندپی، نماینده و عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی هم دراین رویداد گفت با وجود این‌که تکنولوژی پیشرفت زیادی داشته، اما در حوزه سلامت از آنها بی‌بهره مانده‌ایم. وی در ادامه گفته‌های خود ابعاد مختلف سلامت هوشمند و نقش‌های آن در کنترل هزینه‌های این حوزه را تشریح کرد.

در ادامه این رویداد نیز بابک حسین خلج (دکتری مهندسی برق از دانشگاه استنفورد)، سیدمهدی خلیق رضوی (دکتری علوم مغز و شناخت از دانشگاه کمبریج) و محمدعلی اخایی (معاون راهکارهای دیجیتال و هوشمندسازی مرکز تحقیق و توسعه همراه اول) در حوزه‌های اینترنت اشیا، فناوری 5G، هوش مصنوعی و واقعیت مجازی مطالب تخصصی و آموزشی را برای شرکت‌کنندگان ارائه کردند.

مدیران ارشد حوزه سلامت در این رویداد طی بازدید از مرکز مانیتورینگ تخصصی پلتفرم‌های دیجیتال همراه اول با دستاوردهای همراه اول در مقولات مختلف تکنولوژی و همچنین توان مهندسان و متخصصان نخبه داخلی کشور در عرصه ارتباطات آشنا شدند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*