کارت گرافیک و SSD جدید MSI در نمایشگاه CES 2023

کارت گرافیک و SSD جدید MSI در نمایشگاه CES 2023 عرضه شدند

کارت گرافیک و SSD جدید MSI برای ورود به بازار در نمایشگاه CES 2023 رونمایی شدند. حافظه‌های اس اس دی جدید این برند از سری Spatium M570 هستند.

کمپانی MSI نه فقط روی یک، بلکه دو نسل کارت حافظه اس اس دی Spatium مبتنی بر کنترلر Phison E26 به‌نام Saptium M570 درحال کار است. این خانواده در دو مدل استاندارد و پرو عرضه می‌شود که تفاوت بین این دو روی عملکرد نیست، بلکه به طراحی خنک‌کنندگی بستگی دارد.

حافظه‌های SSD جدید MSI

کارت گرافیک و SSD جدید MSI در نمایشگاه CES 2023

حافظه NVMe اس‌اس‌دی MSI Spatium M570 نسل ۵، سرعت خواندن و نوشتن ۱۰ گیگابایت بر ثانیه‌ای، طول عمر ۳ هزار ترابایت خواندن دارد و تمام برنامه‌های ضروری را از طریق مجموعه نرم‌افزاری MSI Center ارائه می‌کند. این خانواده در نسخه‌های ۱، ۲ و ۴ ترابایتی تولید می‌شوند. علاوه بر این از یک هیت سینک بهره می‌برد که پیشتر در درایوهای PCIe Gen 4 Spatium دیده‌ایم.

حافظه SSD جدید MSI M570 Pro با سرعت خواندن ۱۲ گیگابایت بر ثانیه‌ای و سرعت نوشتن ۱۰ گیگابایت بر ثانیه‌ای از نظر عملکرد بسیار سریع است. این درایوها با سه ظرفیت مختلف عرضه می‌شوند. عملکرد فوق‌العاده آن‌ها هم به‌لطف یک هیت سینک پره‌دار ارتقا یافته به‌دست آمده که شامل یک محفظه بخار کاسه‌ای است.

کمپانی MSI می‌گوید فروش نخستین حافظه‌های اس اس دی PCIe Gen5 NVMe خود را از نیمه نخست سال ۲۰۲۳ آغاز خواهد کرد. آن‌ها در نمایشگاه CES 2023 دموهای مختلفی از درایورهای Spatium Gen5 را روی لپ تاپ‌ها و کامپیوترهای دسکتاپی به‌نمایش گذاشته‌اند.

کارت گرافیک جدید MSI

کارت گرافیک و SSD جدید MSI در نمایشگاه CES 2023

ام اس آی همچنین نخستین کارت‌های گرافیک گیمینگ سفید Gaming X Trio با پوشش کاملاً سفید، صفحه پشتی و فن‌هایی به‌همین رنگ را نیز در این رویداد معرفی کرد. رنگ PCB در این گرافیک‌ها هم هنوز مشکی است. ما در CES 2023 کارت‌های گرافیک RTX 4090 , RTX 4080 و همینطور RTX 4070 Ti سفید تولید شده توسط شرکت MSI را ملاقات کردیم. اگرچه حرفی از قیمت و زمان عرضه آن‌ها زده نشده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*