ساندبار گیمینگ ریزر

ساندبار گیمینگ ریزر با ردیابی سر، جایگزینی عالی برای هدست‌ها

ساندبار گیمینگ ریزر – Razer Leviathan V2 با ارائه صدای سه‌بعدی، ردیابی سر، نورپردازی کروما و اتصال به دو صورت سیمی و بی‌سیم به PC معرفی شد.

شاید ساندبارها گزینه ایده‌آلی برای بسیاری از ستاپ‌های دسکتاپی نباشند، اما کمپانی Razer تلاش می‌کند ساندباری را برای کسانی که علاقه‌ای ندارند با هدست‌ها یا سیستم‌های صوتی فراگیر پیچیده کار کنند، وارد بازار کند. این شرکت محبوب گیمرها با خودش یک ساندبار جذاب به‌نام Leviathan V2 Pro را به نمایشگاه CES 2023 لاس وگاس آورده که یک محصول کامپکت و پروفایل کوچک برای گیمرهای کامپیوترهای شخصی است.

ریزر با همکاری دو شرکت THX و Audioscenic این ساندبار گیمینگ را توسعه داده و ادعا می‌کند که با ترکیب شکل‌دهی پرتو صدای فراگیر با تکنولوژی ردیابی سر هوش مصنوعی، می‌تواند صدای سه‌بعدی را تولید و به‌گوش کاربر برساند. یک دوربین مادون قرمز داخلی هم در اینجا وجود دارد که جایگاه کاربر را تشخیص می‌دهد تا بتواند صدایی بهینه را تولید کند.

ساندبار گیمینگ ریزر

سازنده دو حالت صدای سه‌بعدی را در اختیار صاحبان این ساندبار می‌گذارد: حالت THX Spatial Audio Virtual Headset برای محتوای استریویی که معمولاً در هدست‌ها یافت می‌شود توسعه پیدا کرده، درحالی که حالت THX Spatial Audio Virtual Speakers برای صدای چند کاناله طراحی شده که اتاق شما را به یک سینمای خانگی تبدیل می‌کند. و البته فراموش نکنید که این محصول ساخت شرکت ریزر است. این یعنی شما می‌توانید سیستم نورپردازی Chroma RGB با ۳۰ منطقه نوری مختلف را روی این ساندبار داشته باشید.

ساندبار گیمینگ ریزر با کابل USB-C به کامپیوتر شما متصل می‌شود

ساندبار Razer Leviathan V2 Pro همچنین با یک ساب‌ووفر برای بهبود بیس همراه می‌شود. یک ورودی مستقل ۳.۵ میلی‌متری برای ساب‌ووفر آن در پشت دستگاه در نظر گرفته شده است. در کنار آن یک پورت ۳.۵ میلی‌متری ثانویه برای اتصال هدفون، یک پورت برای آداپتور برق و یک پورت USB-C برای اتصال به کامپیوتر کاربر هم وجود دارد. اگر می‌خواهید به‌صورت بی‌سیم این ساندبار را به کامپیوتر یا گوشی موبایل خود وصل کنید هم، می‌توانید از بلوتوث ۵.۰ بهره‌مند شوید.

گرچه این دستگاه پخش صوتی امکانات عالی و نورپردازی جذابی دارد، اما برای خرید آن باید ۳۹۹.۹۹ دلار بپردازید که برای یک ساندبار پول کمی نیست. البته شما می‌توانید نسخه‌های ارزان قیمت‌تر Leviathan V2 با قیمت ۲۴۹.۹۹ دلاری و Leviathan V2 X را هم با قیمت ۹۹.۹۹ دلاری تهیه کنید.

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*