قرعه کشی سایپا

سایپا رسما به عرضه خودرو با قرعه کشی پایان داد

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با اعلام این‌که طرح قرعه کشی منتفی است، گفت به عرضه محصولات در بورس کالا ادامه خواهیم داد.

معاون نظارت و بازرسی سازمان بازرسی کل کشور در هفته قبل طی نشست با معاون وزیر صمت و مدیران ایران خودرو و سایپا تاکید کرد می‌بایست طرح قرعه کشی محصولات این دو خودروساز تا تعیین تکلیف عرضه خودرو در بورس کالا ادامه پیدا کند.

عرضه محصولات سایپا بدون قرعه کشی

در همین راستا محمدعلی تیموری، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا اعلام کرد محصولات گروه سایپا از 4 ماه قبل تاکنون از فرایند قرعه کشی خارج شده‌اند، اما فروش فوق‌العاده و عرضه محصولات در بورس کالا طبق شرایط و ضوابط مجلس به انجام می‌رسد تا محصولات را به مصرف‌کنندگان تحویل دهیم.

مدیرعامل سایپا در ادامه با اشاره به این‌که تعداد تولید خودرو در این شرکت خودروسازی افزایش پیدا کرده، گفت در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود 92 هزار دستگاه خودرو بیشتری را به بازار عرضه کردیم. در واقع هنگامی که تولید افزایش پیدا می‌کند می‌توان بخشی از بازار را مدیریت کرد؛ از این رو ما با افزایش تولید قصد داریم به فضای قرعه کشی ورود نکنیم.

تیموری با اعلام این‌که از نظر ما بورس کالا قانونی است و ما به تصمیم سازمان بازرسی تمکین می‌کنیم، گفت از یکشنبه 18 دی ماه حدود 4 هزار دستگاه خودرو شاهین را در بورس عرضه خواهیم کرد. ضمن این‌که برای خودروهای کوییک اتوماتیک، کوییک آر، ساینا گازسوز، اتوماتیک و آپشنال نیز در حال پذیرش برای عرضه در بورس هستیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*