تخفیف بلوکارت

با بلوکارت از هر خرید تخفیف بگیرید

با استفاده از بلوکارت به خرید بروید و تخفیف بگیرید. بلوبانک، سرویس جدیدی را برای کاهش هزینه‌های کاربران در انجام خریدهای روزانه ارائه کرده است.

وقتی اقلام ضروری و مورد نیاز منزل شما به پایان می‌رسد، زمان خرید دوره‌ای یا ماهانه است و باید به این منظور به فروشگاه محل خود بروید. اما ممکن است در زمان انتخاب و خرید برخی اقلام متوجه شوید که قیمت آنها فراتر از حد انتظار شما است و هزینه نهایی خریدتان بیشتر از چیزی می‌شود که تصور می‌کردید. در این شرایط یا باید از خرید چند قلم صرف نظر کنید یا این که در هنگام بازگشت از خرید، از صرف هزینه اضافی، احساس ندامت کنید. البته گزینه‌های دیگری هم پیش روی شما قرار دارد؛ مثلا خریدهای غیر ضروری را حذف کنید یا زمان و مکان حراج‌ها را بیابید.

اما در چنین وضعیتی، یک گزینه دیگر هم هست که باعث می‌شود هم از جست‌وجو برای پیدا کردن زمان و مکان حراجی‌ها راحت شوید و هم تمام خریدهای مورد نظرتان را بدون نگرانی از صرف هزینه اضافی و زیاد، انجام دهید. این گزینه که مورد علاقه‌ی همه‌ی ماست، تخفیف گرفتن است و خبر خوب اینجاست که اکنون نیازی نیست شما کار تخفیف گرفتن را انجام دهید. برای برخورداری از این تخفیف‌ها، کافی‌ست هزینه خریدهای خود را با استفاده از بلوکارت بپردازید و بقیه ماجرا به‌راحتی برای شما انجام می‌شود.

بلوبانک، یک استارتاپ پیشرو در حوزه نئوبانک ایران است که از زمان شروع به کار تاکنون توانسته کاربران زیادی را به خود جذب کند. بلوبانک در ابتدای سال جاری از یک سرویس جدید رونمایی کرد که خیال کاربران را از بابت قیمت‌ها و هزینه‌های خریدهای روزانه یا ماهانه آسوده می‌کند. سرویس جدید بلوبانک شرایطی را فراهم می‌کند تا در زمان خرید از فروشگاه‌های تعیین شده با استفاده از بلوکارت، بخشی از هزینه به‌عنوان تخفیف به حساب کاربر برگشت داده شود.

برای این منظور، وارد اپلیکیشن بلو شوید و به منوی پاداش بروید. در این بخش، از بین فروشگاه‌های موجود یکی را انتخاب کنید و برای خرید به آنجا مراجعه نمایید. اکنون فرایند گرفتن تخفیف توسط بلوبانک برای شما انجام می‌شود و تنها کاری که شما باید بکنید این است که هزینه خرید را با استفاده از بلوکارت و از طریق کارت‌خوان‌های سامان‌کیش (سپ) بپردازید. سرویس پاداش بلوبانک، مقداری از هزینه خرید را به دو شیوه برای شما کاهش می‌دهد که در ادامه، این دو روش را بررسی می‌کنیم.

روش های تخفیف خرید با بلوکارت

برگشت پول

در این روش بعد از این که خریدتان را انجام دادید و با استفاده از بلوکارت، هزینه خرید را پرداخت کردید، درصدی از وجه پرداختی پس از مدتی کوتاه به‌عنوان پاداش خرید به حساب شما بازمی‌گردد. بلوبانک، این سرویس را به‌عنوان یکی از خدمات پیشروی بانکی به کاربران خود ارائه می‌دهد.

تخفیف لحظه‌ای

روش دیگر دریافت پاداش از بلوبانک، تخفیف لحظه‌ای خرید است که در این روش، شما در زمان پرداخت مبلغ خرید، مبلغ کل و وجهی که باید بپردازید را در فاکتور مشاهده می‌کنید،‌ اما مبلغی را می‌پردازید که شامل تخفیف شده است.

هم‌اکنون بلوبانک با بیش از ده هزار فروشگاه در سطح کشور همکاری می‌کند و این سرویس را در اختیار کاربران خود قرار داده است. در آینده نزدیک نیز بر اساس علایق شما، تعداد این فروشگاه‌ها به مرور افزایش پیدا می‌کند. شما می‌توانید از طریق منوی «پاداش» در اپلیکیشن بلوبانک، لیست فروشگاه‌های مختلف و آدرس شعب آنها را ببینید. در صورتی که موقعیت مکانی گوشی خود را فعال کنید، نزدیک‌ترین شعبه فروشگاه به محل زندگی شما نیز نشان داده می‌شود. گفتنی است خدمات سرویس بلوبانک با همکاری شرکت بامن توسعه پیدا کرده است.

این سرویس یک امتیاز پنهان دیگر نیز برای کاربران دارد؛ در واقع شما می‌توانید با انجام خریدهای متعدد از این فروشگاه‌ها، ضمن برخورداری از تخفیف و پاداش خرید، از خدمات وفاداری آنها مثل قرعه کشی و جوایز ویژه نیز بهره ببرید. پس اگر تاکنون به هر دلیلی از این سرویس محبوب استفاده نکرده‌اید یا اصلا از آن خبر نداشتید، همین حالا آن را فعال کنید و با استفاده از بلوکارت خود به خرید بروید و با خیالی آسوده، خریدهای خود را با هزینه کمتر انجام دهید.

بلوبانک به‌عنوان نئوبانک ایرانی وابسته به بانک سامان، از اواخر سال 1398 فعالیت خود را به‌منظور پاسخگویی به نیازهای بانکی هم‌وطنان، به‌خصوص قشر جوان، آغاز کرد. این نئوبانک، خدماتی کاملا آنلاین را از طریق اپلیکیشن به کاربران خود ارائه می‌دهد و با نوآوری‌های خود، سطح جدیدی از خدمات بانکی را در اختیار شما قرار خواهد داد. برای نصب اپلیکیشن بلوبانک و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به نشانی اینترنتی https://blubank.com مراجعه کنید.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*