نمایشگاه کشاورزی

همراه اول با دستاوردهای هوشمندسازی خود در نمایشگاه کشاورزی حضور پیدا کرد

همراه اول جدیدترین تجربیات و دستاوردهای خود در حوزه هوشمندسازی را در هفتمین نمایشگاه جامع کشاورزی ایران ارائه کرد.

دوشنبه 19 دی 1401 هفتمین نمایشگاه جامع کشاورزی ایران در قالب یک رویداد 4 روزه در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران آغاز به کار کرد. در این نمایشگاه، سید جواد ساداتی‌نژاد (وزیر جهاد کشاورزی)، شرکت همراه اول به‌عنوان پرچمدار هوشمندسازی و سایر شرکت‌های بزرگ و فعالان حوزه کشاورزی نیز حضور داشتند.

حضور همراه اول در نمایشگاه کشاورزی 

اپراتور همراه اول که در این رویداد با محوریت هوشمندسازی مزارع کشور حضور پیدا کرد قصد دارد در سه زون تخصصی سرویس و راهکارهای هوشمند ارتباطی در راستای نیاز جامعه را ارائه کند. در همین راستا علاقه‌مندان می‌توانند به سالن 6 این نمایشگاه مراجعه کرده و از این بخش‌ها بازدید کنند.

بخش‌های تخصصی مزرعه هوشمند، مارکت پلیس کشاورزی و کشاورزی قراردادی که در لایه سرویس‌ها و راهکارهای سازمانی همراه اول جای دارند نیز در این نمایشگاه حضور پیدا کردند و هر کدام در بخش‌های «مدیریت هوشمند مزارع و اراضی کشاورزی»، «بستری برای تامین نیازمندی کشاورزان از چندین تامین کننده» و «مدیریت یکپارچه کشت قراردادی و ارائه تسهیلات به کشاورزان» راهکارهای هوشمندسازی خود را ارائه خواهند کرد.

همراه اول علاوه بر این‌که راهکارهای هوشمند خود را در حوزه کشاورزی ارائه می‌کند، جدیدترین سرویس‌های سازمانی خود مانند آواک (POC)، محصولات و خدمات سازمانی و خودروی هوشمند آن نیز در این نمایشگاه به نمایش درخواهند آمد.

همراه اول در راستای ماموریت تحقق رویای دیجیتال و چشم‌انداز تبدیل شدن به یکی از رهبران بازار ICT منطقه و با هدف ارائه خدمات و راهکارهای هوشمند و توانمندسازی اکوسیستم دیجیتال در این نمایشگاه حضور پیدا کرده است تا یکی از صنایع سنتی کشور را برای ورود به دنیای نوین توانمند سازد و جدیدترین دستاوردها و فناوری‌های تخصصی خود را به فعالان این صنعت ارائه دهد.

همراه اول بر این باور است که برای رسیدن به اهداف والای افزایش کیفیت تولید و همچنین بالاترین سطح استانداردهای جهانی باید به‌سمت استفاده از بسترهای نوین ارتباطی و هوشمندسازی صنعت کشاورزی حرکت کرد. در همین راستا همراه اول دستاوردهای علمی، تجربیات و ماحصل تخصص مهندسان نخبه ایران در حوزه هوشمندسازی را در این نمایشگاه ارائه کرده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*