مقایسه گلکسی A04s با گلکسی A03

مقایسه عملکرد سامسونگ گلکسی A04s با گلکسی A03

در این ویدیو به مقایسه عملکرد سامسونگ گلکسی A04s با گلکسی A03 پرداخته‌ایم تا ببینیم کدام یک از این گوشی‌های اقتصادی سامسونگ ارزش خرید بیشتری دارند.

طی سال‌های اخیر با افزایش نرخ ارز گوشی‌های اقتصادی جایگاه ویژه‌ای در بازار ایران پیدا کرده‌اند و سری گلکسی A0X و A1X به گوشی‌های بسیار پرفروشی تبدیل شده‌اند. در حال حاضر دو گوشی Samsung Galaxy A03 و Samsung Galaxy A04s هردو با قیمت حدودی 3 میلیون و 500 هزار تومان به‌فروش می‌رسند و در این ویدیو می‌توانید ببینید کدام گوشی سرعت و توان پردازشی بهتری دارد.

مقایسه ویدیویی گلکسی A04s با گلکسی A03

سامسونگ گلکسی ای 04 اس از بدنه پلاستیکی با وزن 195 گرم، نمایشگر 6.5 اینچی PLS LCD با وضوح 1600 در 720 پیکسل و نرخ‌ تازه سازی تصویر 90 هرتزی، سیستم عامل اندروید 12 با رابط کاربری وان یو آی Core 4، تراشه 8 نانومتری اگزینوس 850، پردازنده 8 هسته‌ای با حداکثر فرکانس 2 گیگاهرتز، پردازشگر گرافیکی Mali-G52، سه یا چهار گیگابایت رم، 32 یا 64 یا 128 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی از نوع eMMC 5.1، بلوتوث 5.0، حسگر اثر انگشت در لبه جانبی و باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با فناوری شارژ 15 واتی بهره می‌برد.

گلکسی A04s که در رنگ‌های مشکی، سبز، سفید و مسی به بازار عرضه شده و دارای دوربین پشتی سه‌گانه است که از حسگرهای 50 مگاپیکسلی استاندارد با دیافراگم f/1.8، ماکرو 2 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 و حسگر 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق میدان با دیافراگم f/2.4 تشکیل می‌شود. در جلوی گوشی نیز یک دوربین 5 مگاپیکسلی واید با دیافراگم f/2.2 درون یک ناچ قطره‌ای قرار گرفته است.

از آن‌سو گوشی گلکسی ای 03 سامسونگ به یک نمایشگر ۶.۵ اینچی با پنل TFT مجهز است که رزولوشن +HD یا همان ۱۶۰۰ در ۷۲۰ پیکسل را ارائه می‌کند. از آنجا که این یک پنل TFT است، نباید انتظار کیفیت بالا از زوایای دید وسیع را از آن داشته باشید. اما انجام وظایف روزانه به لطف فناوری دالبی اتموس در این صفحه نمایش بهبود خواهد یافت.

در زیر قاب این گوشی، چیپست Unisoc Tiger T606 به کار رفته که ۸ هسته با حداکثر فرکانس ۱.۶ گیگاهرتزی دارد. ۴ گیگ رم و ۶۴ گیگ حافظه داخلی نیز در کنار این پردازنده قرار گرفته و اگر ۶۴ گیگ فضای کافی برای شما نیست، خبر خوب اینکه می‌توانید با یک کارت حافظه microSD آن را تا ۱ ترابایت ارتقا دهید.

در پشت قاب این گوشی ارزان قیمت دوربین دوگانه‌ای حضور دارد که شامل سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی برای کمک به تشخیص عمق می‌شود. برای عکاسی سلفی و مکالمات ویدیویی نیز سامسونگ یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی را درون بریدگی بالای نمایشگر این گوشی قرار داده است که حالت‌های مختلفی مثل Beauty Mode و Smart Selfie Angle و همچنین Live Focus را ارائه می‌کند.

نظر شما در این باره چیست و کدام یک از این گوشی‌ها را انتخاب می‌کنید؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*