اولین تریلر از فیلم کمدی ترسناک Beau is Afraid

اولین تریلر فیلم Beau Is Afraid منتشر شد؛ واکین فینیکس و شورش در شهر + ویدئو

شرکت A24 اولین تریلر از فیلم کمدی ترسناک Beau is Afraid را با نقش‌ آفرینی واکین فینیکس، بازیگر محبوب، پخش کرد.

فیلم بیو می‌ترسد – Beau Is Afraid جدیدترین اثر شرکت A24 است که توسط آری آستر کارگردانی شده است. واکین فینیکس در این فیلم به عنوان یک کارآفرین موفق به ایفای نقش می‌پردازد و روایت این شخصیت در چندین دهه مختلف سنی دنبال می‌شود.

آری آستر علاوه بر کارگردانی فیلم، نویسندگی فیلمنامه آن را نیز برعهده دارد. فیلم Beau Is Afraid در واقع سومین همکاری این کارگردان با شرکت A24 است، فیلم Hereditary و Midsommar آثار دیگر آستر در نتیجه همکاری با این کمپانی‌ست.

ناتان لین، پتی لوپون، امی رایان، کایلی راجرز، پارکر پوزی، استفن مک کینلی هندرسون، هیلی اسکوایرز، مایکل گاندولفینی، زوئی لیستر جونز و ریچارد کیند، علاوه بر فینیکس، بازیگران تایید شده این فیلم هستند.

در این تریلر واکین فینیکس، بازیگر برنده جایزه اسکار، نقش مردی به نام بیو را بازی می‌کند که وقتی در تلاش برای بازگشت به خانه نزد مادرش است، وارد یک ماجراجویی عجیب و شگفت‌انگیز می‌شود. در این ماجراجویی بیو با تاریک‌ترین ترس‌های خود روبرو می‌شود و درصدد مقابله با آنها بر‌می‌آید.

واکین فینیکس بازیگر اصلی این فیلم، پیش‌تر برای بازی در فیلم‌های گلادیاتور، استاد، سربه راه باش، او و جوکر تحسین شده. فیلم بو می‌ترسد برای اکران در تاریخ جمعه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ (۲۱ آوریل سال ۲۰۲۳)  برنامه‌ریزی شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*