سایت حذف صدای خواننده

۵ سایت رایگان حذف صدای خواننده از آهنگ + آموزش

ابزارهای آنلاین رایگان و پولی متفاوتی برای حذف صدای خواننده از روی آهنگ وجود دارد که کار را برای شما راحت و بدون دردسر خواهند کرد.

آیا تا به‌حال دنبال موسیقی بدون کلام آهنگی که دوستش دارید گشته‌اید، یا امیدوار بودید که می‌توانستید صدای خواننده را از روی آن‌ها بردارید؟ خبر خوب اینکه شما می‌توانید چنین کاری را انجام دهید!

خوشبختانه بدون آنکه نیازی به پرداخت پول به یک آهنگ‌ساز باشد، شما خودتان با چند کلیک ساده قادر به حذف صدای خواننده از روی آهنگ دلخواهتان هستید. اینترنت پر از ابزارهای مفیدی است که برای انجام چنین وظایفی طراحی شده‌اند. بنابراین همین حالا از آن‌ها استفاده کنید و در مهمانی آخر هفته با آهنگ مورد علاقه‌تان، همه را سورپرایز کنید.

سایت های حذف صدای خواننده از آهنگ

در ادامه، به معرفی بهترین سایت های تست شده حذف صدای خواننده از اهنگ می‌پردازیم. پیش از پرداختن به این سایت‌ها، بهتر است یک ترفند جذاب را با شما به اشتراک بگذاریم. در صورتی که می‌خواهید صدای خواننده را از یک آهنگ خاص حذف کنید، می‌توانید نام آهنگ را به همراه کلمه karaoke version در گوگل جستجو کنید.

با این کار، شما می‌توانید به نسخه‌های بدون صدای خواننده در سایت های مختلف دست پیدا کنید. یکی دیگر از سایت های دانلود آهنگ بدون صدای خواننده، یوتیوب است. با روشی که در بالا گفتیم، می‌توانید نام آهنگ را جستجو کنید و نسخه کاریوکی را به دست آورید. سپس با استفاده از روش های دانلود از یوتیوب، موسیقی بدون صدای خواننده را دریافت کنید.

اگر می‌خواهید از روش‌های زیر استفاده کنید، بهتر است آهنگ را با بالاترین کیفیت ممکن (ترجیحا ۳۲۰) وارد سایت حذف صدای خواننده کنید تا بهترین عملکرد ممکن را تجربه کنید.

۱. ابزار حذف صدای خواننده از آهنگ MyEdit

سایتی که آهنگ را بی کلام میکند

MyEdit یک سایت بی کلام کننده اهنگ رایگان برای حذف صدای خواننده به صورت حرفه ای از یک موسیقی است. این ابزار رایگان بوده و استفاده از آن هم بسیار آسان است. MyEdit از تکنولوژی هوش مصنوعی استفاده می‌کند و به‌لطف آن می‌تواند نتایج باکیفیتی را به‌دست بیاورد.

همانطور که گفته شده، استفاده از این ابزار آنلاین بسیار راحت است. تمام کاری که باید بکنید این است که با کلیک روی نامش در بالا وارد سایت آن شده و موسیقی مورد نظر خود را آپلود کنید. پس از آپلود، خود سایت به‌صورت خودکار صدای خواننده را از روی موسیقی آپلود شده حذف می‌کند. شما می‌توانید نسخه تغییر پیدا کرده و نسخه اصلی آهنگ را در کنار یکدیگر پخش کنید و با هم مقایسه کنید. در نهایت هم موسیقی ویرایش شده را دانلود کنید. در تست‌های ما مشخص شد این ابزار کیفیت خوبی در حذف صدای خواننده دارد و می‌تواند برای کاربران حرفه‌ای نیز انتخاب مناسبی باشد.

۲. Vocal Remover ؛ بهترین ابزار حرفه‌ای جداکننده صدا از آهنگ

سایت حذف صدای خواننده از آهنگ

دومین گزینه این لیست، Vocal Remover‌ نام دارد. این هم سایت دیگری است که امکان پاک کردن صدای خواننده و ساخت یک موسیقی بدون کلام را در اختیار شما می‌گذارد. این ابزار رایگان، رابط کاربری فوق‌العاده‌ای دارد که کار را برای هر کاربری با هر سطح معلومات آسان می‌کند.

برای استفاده از این ابزار رایگان فقط باید آهنگ‌تان را آپلود کنید، منتظر باشید سایت تغییرات را روی آن انجام دهد و سپس نسخه بدون کلام موسیقی خود را دانلود کنید.

۳. EasySplitter ؛ حذف صدای خواننده با هوش مصنوعی

سایت حذف صدای خواننده

EasySplitter یک ابزار مبتنی بر هوش مصنوعی است که به شما کمک می‌کند بهترین نتایج را برای حذف کردن صدای خواننده از روی آثار هنری به‌دست بیاورید. این ابزار صدای سازها را از خوانندگان تفکیک نمی‌کند، بلکه چهار نسخه تفکیک شده از موسیقی را دریافت خواهید کرد که صداها، سازها، بیس و درام به‌صورت جداگانه دسته‌بندی شده است.

سایت آنلاین ایزی اسپلیتر، یک ابزار حذف صدای خواننده به صورت حرفه ای محسوب می‌شود و با استفاده از نسخه پولی آن، می‌توانید به بهترین شکل ممکن صدای خواننده را از اهنگ جدا کنید.

گرچه این پلتفرم حرفه‌ای پولی است، اما می‌توانید پیش از پرداخت پول، نسخه رایگان آن را آزمایش کنید. برای ۲۰ آهنگ در ماه باید ۹.۹۹ دلار و برای ۸۰ آهنگ در ماه باید ۲۹.۹۹ دلار بپردازید. اما اگر نیاز به تفکیک کمتری دارید، با پرداخت ۵.۹۹ دلار ۲۰ آهنگ در ماه و ۱۴.۹۹ دلار ۸۰ آهنگ در ماه را در نسخه‌هایی با دو تفکیک صدا دریافت کنید.

۴. Fadr ؛ سایت بیکلام کننده آهنگ

سایت آنلاین حذف صدای خواننده از آهنگ

اگر به‌دنبال سرویس حذف صدای خواننده به صورت حرفه ای هستید، Fadr یکی دیگر از سرویس‌هایی است که می‌توانید برای کارائوکه از آن استفاده کنید. این ویرایشگر صوتی از مجموعه هوش مصنوعی برای کمک به تغییر موسیقی استفاده می‌کند.

برای برداشتن صدای خواننده، شما فقط باید آهنگ خود را آپلود کنید. سپس می‌توانید به‌طور کامل صدای خواننده را حذف کرده یا صدا را به بیرون یا به داخل محو کنید. استفاده نامحدود ماهانه از این برنامه ۱۰ دلار و سالانه ۱۰۰ دلار است. این سایت بی کلام کردن اهنگ نسخه رایگان و محدودی نیز دارد که در مقایسه با دیگر گزینه‌های لیست، امکانات کمتری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

۵. PhonicMind ؛ بهترین ابزار پولی

سایت بیکلام کننده آهنگ

در انتهای این فهرست ابزار دیگری به نام PhonicMind وجود دارد که آن هم از هوش مصنوعی قدرت می‌گیرد. این برنامه پس از پردازش آهنگ آپلود شده شما، چهار نسخه از آن را ارائه می‌کند. آزمایش کردن این ابزار رایگان است، ولی برای استفاده از سرویس Basic ماهانه آن باید ۹.۹۹ دلار و سرویس Pro‌ آن هم ۱۴.۹۹ دلار بپردازید.

این سایت جداسازی صدا از آهنگ، با توجه به استفاده از هوش مصنوعی می‌تواند بهترین و حرفه‌ای‌ترین عملکرد ممکن را داشته باشد و به شما این امکان را بدهد تا بدون کمترین افت کیفیتی، صدای خواننده را از موزیک حذف کنید.