تصاویر رسمی قاب گلکسی اس ۲۳ اولترا

تصاویر رسمی قاب گلکسی اس ۲۳ اولترا فاش شد

یک افشاگر تصاویر رسمی قاب گلکسی اس ۲۳ اولترا سامسونگ – Samsung Galaxy S23 Ultra را منتشر کرده که طراحی این محصول را تأیید می‌کند.

در حالی که دو هفته بیشتر تا رویداد گلکسی آنپکد سامسونگ باقی نمانده، تاکنون اطلاعات مهمی از گوشی‌های پرچمدار نسل جدید غول کره‌ای فاش شده است. متأسفانه شرکت‌های گوشی‌ساز اندرویدی هیچ‌جوره نمی‌توانند جلوی درز اطلاعات محرمانه محصولات خود را بگیرند و سامسونگ هم از این قاعده مستثنی نیست. سامسونگ یکم فوریه (۱۲ بهمن ماه) از گوشی‌های پرچمدار خانواده گلکسی S23 خودش رونمایی می‌کند.

بعد از اینکه شاهد انتشار عکس‌هایی از طراحی خود گوشی‌ها و انتشار مشخصات فنی اعضای این خانواده بودیم، حالا ظاهراً نوبت به انتشار تصاویری از لوازم جانبی آن‌ها رسیده است!

ایوان بلس که همه او را به‌عنوان منبع قابل اعتمادی برای تصاویر و اطلاعات گوشی‌ها می‌شناسند، عکس‌هایی را منتشر کرده که ادعا می‌کند مربوط به تصاویر رسمی قاب گلکسی اس ۲۳ اولترا است. بلس این عکس‌ها را در حساب توییتری خودش منتشر کرده است.

تصاویر رسمی قاب گلکسی اس ۲۳ اولترا

تصاویر رسمی قاب گلکسی اس ۲۳ اولترا

با توجه به عکس‌هایی که منتشر شده، اینطور می‌توان برداشت کرد که لوازم جانبی نسل جدید محصولات سامسونگ بسیار شبیه به اکسسوری‌های نسل قبلی هستند. حداقل این را می‌توان با قاطعیت در مورد گوشی S23 Ultra گفت که یک قاب Smart Clear View Cover را دریافت می‌کند. سامسونگ امسال این قاب را در چهار رنگ عرضه خواهد کرد. رنگ‌هایی که با نام گل پنبه‌ای (Cotton Flower)، مشکی فانتوم (Phantom Black)، سبز بوته‌ای (Botanic Green) و یاسی مه‌آلود (Misty Lilac) شناخته می‌شوند و تقریباً به رنگ‌های بژ، مشکی، سبز و صورتی نزدیک هستند.

بیشتر بخوانید:

رندرهای خبری گلکسی S23 اولترا و پلاس ، رنگ بندی این دو پرچمدار را به تصویر می‌کشند

گرچه تاکنون فقط قاب Smart Clear View Cover فاش شده، اما سامسونگ قاب‌های دیگری را هم برای پرچمدار خودش عرضه می‌کند. این شامل قاب‌های سیلیکونی و قاب‌های LED View Cover می‌شوند. در هر صورت با توجه به شباهت زیاد نسل فعلی و قبلی گوشی سامسونگ، بدیهی است که لوازم جانبی و قاب‌های آن‌ها نیز شبیه به یکدیگر باشند.