ایمیل های زمانبندی شده اپلیکیشن Outlook

ارسال ایمیل های زمانبندی شده با کلی امکانات جدید به اپلیکیشن Outlook آمد

به‌زودی امکان ارسال ایمیل های زمانبندی شده به‌همراه چندین قابلیت جدید و جذاب دیگر به اپلیکیشن Outlook اضافه می‌شود تا این سرویس ایمیل را کارآمدتر از گذشته کند.

اوت‌لوک می‌خواهد ۸ قابلیت کاربردی و جدید را به اپلیکیشن خودش اضافه کند که حداقل ۳ تای آن‌ها مختص نسخه اندرویدی آن هستند. ماه آینده کاربران اندرویدی این سرویس ایمیل قابلیت پیش‌بینی متن را در پاسخ سریع دریافت خواهند کرد و می‌توانند ایمیلی را به‌عنوان یک پیوست برای ایمیل دیگری ارسال کنند. مایکروسافت همچنین به‌دنبال راه‌هایی است که به‌کاربران اندرویدی اجازه دهد حافظه دستگاه خود را بهتر مدیریت کنند.

ایمیل های زمانبندی شده در اختیار کاربران نسخه iOS‌ اپلیکیشن Outlook

اما نسخه iOS اپلیکیشن Outlook نیز دستخوش تغییراتی خواهد شد و قابلیت‌های جدیدی را دریافت می‌کند. یکی از آن‌ها «ارسال ایمیل های زمانبندی شده» است که کاربران می‌توانند همگام نوشتن یک ایمیل از آن بهره‌مند شوند. علاوه بر این، یک ابزار نگارش قابل سفارشی‌سازی و یک کشو جدید به این نسخه اضافه می‌شود که کاربران می‌توانند پراستفاده‌ترین ابزارهای مورد نیازشان را در آن قرار دهند تا آسان‌تر به آن‌ها دسترسی پیدا کنند.

ایمیل های زمانبندی شده اپلیکیشن Outlook

در عین حال نسخه تحت وب اوت‌لوک هم یک قابلیت جدید را دریافت خواهد کرد که این می‌تواند پیشرفت چشمگیری در جستجو باشد و به کاربران Microsoft Teams کمک کند. مایکروسافت وعده داده از ماه آینده، نتایج جستجوی اوت‌لوک در وب با نمایش پیام‌های برنامه Teams و فایل‌های اشتراک‌گذاری شده در مکالمات Teams بروزرسانی خواهد شد. این می‌تواند ارتباط و هماهنگی بهتر بین سرویس‌های این کمپانی را در اختیار کاربران حرفه‌ای بگذارد.

در حال حاضر Microsoft Outlook سومین سرویس ایمیل محبوب در سراسر جهان محسوب می‌شود و مایکروسافت با اضافه کردن امکانات جدیدی به‌دنبال بهبود این جایگاه است. برخی قابلیت‌های جدید دیگری هم در دست توسعه قرار دارد که احتمالاً طی ماه‌های آینده به نسخه وب و اپلیکیشن Outlook خواهد آمد. برخی از آن‌ها شامل برچسب‌گذاری اجباری پیش‌نویس برای موبایل، بازنشانی و غیرفعال‌سازی پیشنهاد مخاطبان در جستجو، گسترش پاسخ‌های پیشنهادی و غیره هستند.

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*