نمایشگاه تراکنش ایران

همراه اول در نمایشگاه تراکنش ایران حضور پیدا کرد

بخش کسب‌وکارهای سازمانی همراه اول در هشتمین نمایشگاه تراکنش ایران حضور یافت و آخرین دستاوردهای خود در حوزه پرداخت و مالی را ارائه کرد.

از امروز دوشنبه 26 دی 1401 هشتمین نمایشگاه تراکنش ایران فعالیت خود را آغاز کرد و به‌مدت سه روز در مرکز آفرینش‌های کانون و هتل لاله میزبان فعالان این حوزه خواهد بود. این نمایشگاه که با مشارکت و حمایت همراه اول برگزار شده روی اقتصاد دیجیتالی و کسب‌وکار دانش‌بنیان تمرکز دارد.

حضور همراه اول در نمایشگاه تراکنش ایران

اپراتور همراه اول که طی سال‌های گذشته در حوزه تلکوبانک و خدمات پرداخت، فعالیت‌ها و نوآوری‌های ویژه‌ای را انجام داده با حضور در بزرگترین رویداد فناوری‌های مالی قصد دارد تجارب حاصل از توسعه محصولات و خدمات مالی و پرداختی خود را در اختیار فعالان این حوزه قرار دهد و شرایط همکاری‌های فناورانه و نوآورانه را فراهم سازد.

همراه اول در این رویداد کیف پول فراگیر خود و اوانو که به‌زودی خدمات مالی خود را بر بستر بلاکچین عرضه می‌کند را به جوانان و نوآوران، فعالان بخش خصوصی، مدیران سازمان‌ها و دستگاه‌ها، ارائه‌دهندگان محصولات و خدمات در حوزه فناوری‌های مالی ارائه خواهد کرد. اپلیکیشن اوانو توسط شرکت همراه کسب‌وکارهای هوشمند در راستای ارائه خدمات پرداخت‌های خرد و بیرون شبکه پرداخت توسعه داد شده و به مرحله تجاری رسیده است.

اپلیکیشن اوانو نیازهای جامعه به خدمات مالی و بانکی را درک کرده و سعی دارد با ایجاد نقاط تمایز و ارائه سطح خدمت عالی حداکثر رضایت کاربران خود را جلب کند. در همین راستا اوانو همواره همکاری خود با بانک‌های فعال در کشور را توسعه می‌دهد و در حال حاضر با بسیاری از بانک‌های کشور همکاری دارد.

اوانو در حال حاضر خدمات مالی و بانکی متعددی نظیر پرداخت انواع قبض، دریافت موجودی، کارت به کارت، اتصال به حساب بانکی، خرید اعتباری و روش‌های پرداخت متنوع را در دسترس کاربران خود قرار داده است. اوانو ضمن این‌که خدمات خود را همواره توسعه می‌دهد، قصد دارد به اولین یونیکورن ایرانی در حوزه فینتک تبدیل شود.

از برنامه‌های همراه اول در این نمایشگاه می‌توان به برگزاری کارگاه‌های تخصصی با موضوع‌های اپراتور خدمات بانکی در روز سه شنبه 27 دی ساعت 12:40 و معرفی راهکارهای جامع سازمانی در روز چهارشنبه 28 دی ساعت 9:40 اشاره کرد.

ضمن این‌که همراه اول در روز سوم یعنی در تاریخ چهارشنبه 28 دی ماه نشست و میزگرد «مکانیزم‌های اعتباردهی در BNPL» را نیز برگزار خواهد کرد که در آن مصطفی درجزی، مدیرعامل و امین هاشمی، معاون محصول شرکت همراه کسب‌وکارهای هوشمند همراه اول حضور پیدا خواهند کرد.

در نمایشگاه تراکنش ایران که یک نمایشگاه تخصصی در حوزه‌های مالی B2B و B2G محسوب می‌شود، کارگروه‌های 12گانه تحول دیجیتال در صنایع مالی، آینده صنعت پرداخت، تلکو بانک‌ها و فین‌تک‌ها، تأمین مالی زنجیره تأمین، بیمه‌گری دیجیتال و تلکو بیمه‌ها، نئوبانک‌ها و خدمات اعتباری، بلاکچین و رمزارزها، آینده کسب‌وکارهای اینترنتی در ایران، پیام‌رسان‌ها و چالش‌های کسب‌وکاری، متاورس و شهر هوشمند، امنیت سایبری و روندهای صنعت بورس و بازار سرمایه نیز حضور خواهند داشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*