شاسی بلند FMC T5

شاسی بلند FMC T5 فردا موتورز در بورس عرضه می‌شود + جزئیات

مسئولات شرکت فردا موتورز رسما اعلام کردند که شاسی بلند FMC T5 این شرکت به‌زودی در بورس کالا عرضه خواهد شد. جزئیات آن را در ادامه بخوانید.

محمدرضا آریان نژاد، معاونت برندینگ و بازاریابی فردا موتورز اعلام کرد طی هفته آینده شاسی بلند FMC T5 را در دو رنگ سفید و مشکی در بورس عرضه خواهیم کرد. وی افزود این خودرو طبق قوانین بورس کالا و وزارت صمت عرضه می‌شود و متقاضیان می‌توانند از طریق کارگزاری‌های خود فرایند ثبت سفارش این خودرو را انجام دهند.

شرایط فروش شاسی بلند FMC T5 فردا موتورز

معاونت برندینگ و بازاریابی فردا موتورز در ادامه بیان کرد شاسی بلند فردا T5 با همان قیمت پایه ابتدای دی 1401 روانه بورس خواهد شد و پس از آن متقاضیان قیمت مورد نظر خود را برای آن پیشنهاد خواهند کرد.

گفتنی است FMC T5 از یک موتور 1.5 لیتری توربوشارژ بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی برابر با 156 اسب بخار و گشتاور 230 نیوتن‌متر را به‌تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس 6 سرعته اتوماتیک AT به چرخ‌ها منتقل می‌شود. ضمن این‌که این خودرو از 5 سال یا 100 هزار کیلومتر گارانتی نیز بهره می‌برد.

شاسی بلند FMC T5

از امکانات این شاسی بلند فردا تی 5 نیز می‌توان به استارت دکمه‌ای، صندلی برقی راننده، در صندوق عقب برقی، نوربالای اتوماتیک، جلوآمپر دیجیتال، کروز کنترل، رادار پیشگیری از تصادف، رادار تابلوخوان، رادار خط‌خوان، سنسور باران، سنسور نور، نورپردازی متغییر کابین، پاک‌سازی هوشمند هوای کابین، گرم‌کن صندلی‌های جلو، تهویه اتوماتیک دوکاناله، نمایشگر لمسی عمودی، کنترل حرکت در سراشیبی، اتوهلد، ترمز پارک برقی، سقف پانورامای برقی و 6 کیسه هوای ده نقطه‌ای اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*