لپ‌تاپ گلکسی بوک 2 گو 5G سامسونگ

لپ‌تاپ گلکسی بوک 2 گو 5G سامسونگ با پردازنده کوالکام معرفی شد

سامسونگ از لپ تاپ گلکسی بوک ۲ 5G با چیپست مبتنی بر آرم اسنپدراگون، شارژدهی طولانی، ویندوز ۱۱ و پورت‌های متنوع رسماً رونمایی شد.

چند هفته پیش سامسونگ از لپ تاپ ویندوزی سبک و باریک گلکسی بوک ۲ گو با پردازنده Snapdragon 7c+ Gen 3 مبتنی بر معماری ARM رونمایی کرد. در حالی که این تراشه از شبکه 5G پشتیبانی می‌کند، نسل قبلی فاقد آن بود و فقط اتصال وای فای را ارائه می‌کرد. روز گذشته سامسونگ از گلکسی بوک ۲ گو 5G رونمایی کرد که شبکه فایو‌جی را ارائه می‌کند.

مشخصات و امکانات لپ‌تاپ گلکسی بوک 2 گو 5G سامسونگ

لپ تاپ Galaxy Book2 Go 5G از دو سیم کارت پشتیبانی می‌کند که شامل یک سیم کارت فیزیکی و یک سیم الکترونیکی (eSIM) است. شبکه 5G در آن نیز از باندهای زیر ۶ گیگاهرتزی پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، لپ تاپ سامسونگ می‌تواند از شبکه مدرن Wi-Fi 6E نیز بهره‌مند شود که سرعت اتصال و پایداری بسیار قابل قبولی دارد.

لپ‌تاپ گلکسی بوک 2 گو 5G سامسونگ

شما می‌توانید از این فناوری برای اتصال به دیگر محصولات سامسونگ نیز استفاده کنید. به‌طور مثال می‌توانید یک تبلت گلکسی تب را به لپ تاپ گلکسی بوک متصل کنید و تبلت خود را به نمایشگر ثانویه آن تبدیل کنید. این فناوری حتی به اتصال سریع و آسان ایربادز بی‌سیم گلکسی بادز نیز کمک می‌کند.

نسخه 5G لپ تاپ Galaxy Book2 Go از ضخامت ناچیز ۱۵.۵ میلی‌متری و وزن ۱.۴۴ کیلوگرمی بهره می‌برد. این محصول همچنین آزمون‌های نظامی MIL-STD-810H را هم برای مقاومت در برابر دمای بالا، دمای پایین، ضربه، لرزش و غیره با موفقیت گذرانده است.

در جلوی این لپ تاپ یک نمایشگر ۱۴ اینچی IPS LCD با رزولوشن 1080p قرار گرفته که به‌لطف لولای خود تا ۱۸۰ درجه می‌چرخد. در بخش نرم افزاری آن ویندوز ۱۱ مایکروسافت نصب است که از اپلیکیشن‌های x86 (هم ۳۲ بیتی و هم ۶۴ بیتی) پشتیبانی می‌کند.

اسنپدراگون 7c+ Gen 3، جدیدترین تراشه مبتنی بر آرم کمپانی کوالکام است که شارژدهی فوق‌العاده‌ای دارد. این پردازنده درست مثل چیپست‌های مدرن اندرویدی از معماری ۶ نانومتری TSMC با ۸ هسته Kryo و پردازشگر گرافیکی Adreno بهره می‌برد. یک مودم X53 نیز در داخل این تراشه تعبیه شده و با سیستم FastConnect 6700 همراه است که وای فای 6E و بلوتوث ۵.۲ را به ارمغان میاورد.

شما می‌توانید از دو پورت USB-C، یک پورت USB-A 2.0 و یک جک هدفون ترکیبی برای اتصال سیمی در این لپ تاپ استفاده کنید. در اینجا یک اسلات microSD و یک اسلات nanoSIM نیز تعبیه شده است. علاوه بر این لپ تاپ سامسونگ از یک باتری ۴۲.۳ وات ساعتی انرژی می‌گیرد و با آداپتور شارژ ۴۵ واتی شارژ‌ می‌شود.

قیمت لپ تاپ مبتنی بر آرم سامسونگ

سامسونگ این لپ تاپ را تا یکی دو هفته آینده وارد بازارهای جهانی می‌کند. قیمت این محصول هم به‌ترتیب زیر است:

مدلحافظهقیمت
Wi-Fi۴ گیگ رم/۱۲۸ گیگ حافظه۵۰۰ یورو
5G۴ گیگ رم/۱۲۸ گیگ حافظه۶۵۰ یورو
5G۸ گیگ رم/ ۲۵۶ گیگ حافظه۷۵۰ یورو

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*