اخراج احتمالی جرمی کلارکسون از برنامه تور بزرگ

کله شق بازی جرمی کلارکسون کار دستش داد؛ اخراج و پایان برنامه تور بزرگ و مزرعه کلارکسون؟

جرمی کلارکسون، مجری محبوب تور بزرگ و مزرعه کلارکسون دوباره با کله شق بازی‌های خود، در یک قدمی اخراج قرار دارد؛ اما چرا؟

برنامه‌هایی مثل تخته گاز (Top Gear) و تور بزرگ (Grand tour) بخش بزرگی از زندگی ماشین‌ بازها را شکل داده‌اند. این دو برنامه، چهره متفاوتی از خودروها را به نمایش می‌گذارند و صد البته اگر اجرای جرمی کلارکسون، جیمز می و ریچارد هموند را از آن‌ها حذف کنیم، شاید دیگر ارزش تماشا کردن را نداشته باشند. متاسفانه این اتفاق ترسناک ممکن است به زودی رخ دهد.

احتمال اخراج جرمی کلارکسون از برنامه تور بزرگ، مزرعه کلارکسون و پایان گرند تور

احتمال کناره گیری کلارکسون از تور بزرگ

تقریبا اوایل سال 1394 بود که به دنبال اخراج جرمی کلارکسون از برنامه تخته گاز، رفقای او یعنی جیمز می و ریچارد هموند هم از این برنامه خداحافظی کردند. جرمی کلارکسون تقریبا هیچ احترامی برای تهیه کننده BBC قائل نبود و او را در حد و اندازه خود نمی‌دانست. همین موضوع باعث شد تا شرکت بی بی سی، او را از برنامه تاپ گیر کنار بگذارد. جرمی کلارکسون و دو دوست او نیز پس از این اتفاق به سمت سرویس آمازون پرایم رفتند و استارت برنامه تور بزرگ را زدند. اما این برنامه هم احتمالا به پایان کار خود رسیده است!

دلایل کناره گیری احتمالی کلارکسون از آمازون و تمام شدن برنامه گرند تور و مزرعه کلارکسون

احتمال کناره گیری کلارکسون از تور بزرگ

بد نیست بدانید که کلارکسون علاوه بر شغل اجرا، نویسندگی را هم به صورت حرفه‌ای دنبال می‌کند و یکی از نویسندگان رسمی وبسایت Sun به حساب می‌آید. او در دسامبر 2022 (دی ماه سال جاری) با اظهارات عجیب خود راجع به مگان مارکل، عروس خاندان سلطنتی بریتانیا و همسر شاهزاده هری، موقعیت خود به عنوان مجری برنامه‌ تور بزرگ را حسابی به خطر انداخته است که در ادامه، این نظرات را به اتفاق هم می‌خوانیم:

امیدوارم که او (مگان مارکل) به صورت برهنه در خیابان‌های بریتانیا راه برود و مردم هم در حالی که مدفوع و گل را به سمت او پرتاب می‌کنند، عبارت‌هایی مثل «شرمت باد» را نثارش کنند.

به هر حال جرمی کلارکسون شخصا با ارسال ایمیل به پرنس هری و مگان مارکل، بابت نظرات نفرت انگیز خود از هر دو آن‌ها عذرخواهی کرده است و همچنین در روز گذشته، سعی کرده تا با پست اینستاگرامی خود، فضا را کمی آرام کند. او گفته که این جملات، به صورت کاملا اتفاقی منتشر شده‌اند، اما به نظر می‌رسد که شبکه آمازون از همین حالا تصمیم خود را گرفته است.

البته جرمی کلارکسون برای سال 2023 هم با شبکه آمازون قرارداد دارد و قطعا او را در برنامه‌های تور بزرگ و مزرعه کلارکسون خواهیم دید؛ اما متاسفانه باید گفت که کار جرمی کلارکسون 62 ساله با برنامه تور بزرگ، تقریبا تمام شده است و این مجری بریتانیایی احتمالا پس از پایان قرارداد سال 2023، از برنامه تور بزرگ اخراج خواهد شد یا احتمالا خودش قبل از این موضوع استعفا می‌دهد.

اخراج احتمالی جرمی کلارکسون از برنامه تور بزرگ

هرچند که خبر اخراج جرمی کلارکسون از برنامه تور بزرگ هنوز به صورت رسمی اعلام نشده است اما منابع زیادی این موضوع را تایید کرده‌اند. به نظر شما با اخراج جرمی کلارکسون از تور بزرگ، ریچارد هموند و جیمز می هم با آمازون خداحافظی می‌کنند؟ اگر این اتفاق رخ دهد، شما دوست دارید تا آخرین قسمت از برنامه‌ تور بزرگ راجع به چه موضوعی باشد؟