هوم پاد

نسل دوم هوم پاد اپل معرفی شد + مشخصات فنی و تغییرات

نسل دوم هوم پاد – HomePod اپل با طراحی جدید، ویژگی‌های جدید مبتنی بر خانه هوشمند، تراشه S7 و سنسورهای دما و رطوبت معرفی شد.

اپل از نسل دوم اسپیکر هوشمند هوم پاد، به‌عنوان جانشین مدل فول‌سایز که تولید آن دو سال پیش متوقف شده بود، رونمایی کرد. هوم پاد جدید با برچسب قیمت 299 دلاری، از ویژگی‌های بهبود یافته مبتنی بر خانه خوشمند و سنسورهای دما و رطوبت برخوردار است. این دستگاه از امروز برای سفارش در دسترس بوده و از 3 فوریه (14 بهمن) وارد بازار خواهد شد.

ویژگی‌ها و مشخصات نسل دوم اسپیکر هوشمند هوم پاد اپل

هوم پاد اپل

طراحی هوم پاد جدید، بسیار شبیه به نسل پیشین است. بااین‌حال، عمده تفاوت در این نسخه، سطح لمسی جدید آن بوده که مانند هوم‌پاد مینی، با نور پس‌زمینه از لبه‌ای به لبه دیگر روشن می‌شود. نسل دوم هوم پاد علاوه در رنگ‌های سفید و مشکی نیمه‌ شب نیز عرضه می‌شود که به‌نقل از اپل، با پارچه مشبک 100 درصد بازیافتی ساخته شده است.

از جنبه مشخصات، هوم پاد جدید دارای پنج توییتر است که نسبت به هفت توییتر نسل اول، با کاهش همراه شده است. در مقام مقایسه با تراشه A8 در HomePod اصلی و S5 در نسخه مینی، نسل دوم هوم پاد اپل از پردازنده جدید S7 نیرو می‌گیرد. هم‌چنین آرایه میکروفون نیز از شش، به چهار عدد کاهش یافته است.

به‌نقل از اپل، هوم پاد جدید کیفیت صدای باورنکردنی را به‌همراه باس غنی و عمیق و فرکانس‌های بالا ارائه می‌دهد. تراشه S7 در این نسل، با نرم‌افزار و فناوری حسگر سیستم ترکیب شده تا صدای محاسباتی پیشرفته‌تری را منتقل کند که پتانسیل کامل سیستم صوتی را برای یک تجریه شنیداری منحصر به‌فرد به‌حداکثر می‌رساند.

نسل دوم هوم پاد

نسل دوم هوم پاد اپل هم‌چنین از قابلیت تشخیص صدا پشتیبانی می‌کند، این ویژگی توسط سایر دستگاه‌های اپل نیز قابل استفاده است. در این نسخه، ویژگی مذکور می‌تواند به هشدارهای دود و مونوکسید کربن گوش داده و در صورت شناسایی صدا، اعلان را مستقیما به آیفون شما ارسال کند. البته این ویژگی با به‌روزرسانی نرم‌افزاری که در بهار منتشر خواهد شد، فعال می‌شود.

اپل هم‌چنین از اضافه کردن تراشه U1 به هوم‌پاد فول‌سایز خبر داده است. به گفته این شرکت، تراشه مذکور به‌منظور ارائه ویژگی‌های پیشرفته‌تر و قابل اعتمادتر Handoff هنگام انتقال موسیقی از آیفون به هوم پاد استفاده می‌شود.

برای طرفداران خانه‌های هوشمند، نسل دوم هوم‌پاد اپل از آخرین استاندارد Matter پشتیبانی می‌کند. به‌نقل از اپل، این دستگاه با اتصال به لوازم جانبی تحت پشتیبانی Matter، آنها را کنترل کرده و به‌عنوان یک مرکز کنترل در خانه عمل می‌کند. از طریق این تعامل، کاربران می‌توانند از راه دور به تنظیمات خانه دسترسی داشته باشند. هم‌چنین یک سنسور داخلی برای دما و رطوبت نیز تعبیه شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*