قیمت بیت کوین

قیمت بیت کوین امسال به ۵۰ هزار دلار می‌رسد

طبق گفته‌های یکی از تحلیلگران بازار ارزهای دیجیتال و موسس یک شرکت معتبر، قیمت بیت کوین در سال 2023 با رشد بیشتری مواجه خواهد شد و به 50 هزار دلار خواهد رسید.

با توجه به خارج شدن رمزارزها و بازار ارزهای دیجیتال از بحرانی وحشتناک، دوباره شاهد رشد این حوزه هستیم. بیتکوین در سال گذشته اوضاع کابوس‌واری را تجربه کرد و به مرز سقوط رسید، تعدادی از بزرگ‌ترین صرافی‌ها ورشکسته شدند و بازار رمزارزها در مسیر نابودی قرار گرفت. اما با آغاز سال 2023 و خروج این بازار از شرایط بحرانی، دوباره همه‌چیز بهتر شده و انتظار می‌رود قیمت بیت کوین به 50 هزار دلار برسد؛ این پیش‌بینی آنتونی اسکاراموچی است.

آنتونی اسکاراموچی که به‌عنوان موسس SkyBridge Capital شناخته می‌شود، در تحلیل جدید خود پیش‌بینی کرده که بازار رمزارزها در وضعیت بهبود قرار دارد و پس از گذشت یک سال وحشتناک، قیمت بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال دوباره در روندی صعودی قرار خواهد گرفت.

قیمت بیت کوین در سال 2023 به 50 هزار دلار خواهد رسید

قیمت بیت کوین

اسکاراموچی درباره افزایش قیمت رمزارزها و سیر صعودی ارزش بیت کوین گفت:

شما همزمان که دست به ریسک کردن می‌زنید، به پذیرش رمزارزها هم باور دارید. با توجه به همین موضوع، اگر پذیرش ارزهای دیجیتال در جامعه به‌درستی انجام شود، قیمت بیت کوین طی چند سال آینده به‌راحتی به مرز 50 تا 100 هزار دلار خواهد رسید.

از زمان آغاز سال 2023 تا این لحظه، قیمت هر واحد بیت کوین حدود 26 درصد رشد داشته و به کانال 21 هزار دلار رسیده است. دومین رمزارز بزرگ دنیا یعنی توکن اتر نیز با رشدی 29 درصدی مواجه شده است که نشان از رشد ارزش ارزهای دیجیتال در سال جدید میلادی دارد.

همچنین مطالعه کنید:

محبوبترین ارزهای دیجیتال در سال ۲۰۲۲ براساس تعداد جستجوهای گوگل

هرجند با توجه به اتفاقات تلخ سال گذشته و تعطیلی شرکت‌های بزرگ و مطرحی مثل FTX، هنوز بسیار زمان لازم است تا بحران به‌صورت کامل در این بازار از بین برود و ضررهای سال اخیر جبران شوند؛ اما به‌نظر می‌رسد بازار ارزهای دیجیتال مجددا در مسیر خوبی قرار گرفته و قیمت بیت کوین نیز در سال جاری می‌تواند افزایش قابل توجهی را تجربه کند.

نظر شما در این باره چیست؟ آیا بیت کوین در سال 2023 می‌تواند به مرز 50 هزار دلار برسد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*