ذخیره پیام ها در واتساپ

سرانجام ذخیره پیام ها در واتساپ امکان‌پذیر شد

پس از چند هفته انتظار، سرانجام استفاده از قابلیت ذخیره پیام ها در واتساپ برای کاربران پلتفرم iOS و گوشی های آیفون امکان‌پذیر شد.

اپلیکیشن پیام‌رسان محبوب واتساپ چند وقت پیش خبر از توسعه قابلیت جدیدی دارد. ما در خبری گفته بودیم که قابلیت انباری تلگرام پس از ۵ سال به واتساپ رسید. اکنون قابلیت ذخیره پیام ها در واتساپ با یک بروزرسانی نرم افزاری در اختیار میلیون‌ها کاربر فعال واتساپ در سراسر جهان قرار گرفته است.

امکان ذخیره پیام ها در واتساپ

تا پیش از این بروزرسانی، تنها راه ارسال پیام به خودتان، ساختن گروهی بود که فقط خودتان عضو آن باشید. اما حالا این ویژگی جدید به کاربران اجازه می‌دهد خودشان را از فهرست مخاطبان انتخاب کرده و با ایجاد یک صفحه مکالمه جدید، برای خودشان پیام متنی و صوتی، آدرس‌های اینترنتی، استیکر، فیلم و عکس بفرستند.

این قابلیت به شما اجازه می‌دهد تا از فایل‌ها و اسناد مهم خود بتوانید در یک فضای ابری مثل واتساپ استفاده کرده تا در تمام دستگاه‌هایتان به آن‌ها دسترسی داشته باشید. این یعنی می‌توانید یک پیام حاوی یک رسانه تصویری را از روی گوشی برای خودتان ارسال کنید تا وقتی با کامپیوتر اپلیکیشن واتساپ را اجرا می‌کنید، بتوانید به آن فایل تصویری دسترسی داشته باشید. این قابلیت طی هفته‌های اخیر به‌صورت آزمایشی در اختیار کاربران آیفون قرار گرفته بود. اما حالا تمام کاربران این اپلیکیشن پیام‌رسان می‌توانند از قابلیت ذخیره پیام ها در واتساپ بهره‌مند شوند.

آپدیت جدید واتساپ امکانات دیگری را هم ارائه می‌کند

اما این تمام امکاناتی نیست که با آپدیت جدید واتساپ، در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. شما بعد از این بروزرسانی قادر به جستجوی پیام‌ها بر اساس زمان ارسال آن‌ها، درگ و دراپ کردن فایل‌های چندرسانه‌ای جهت ارسال و استفاده از دکمه «بازگردانی» برای پیام‌های پاک شده هستید. علاوه بر این می‌توانید با این بروزرسانی از پروکسی سرور روی WhatsApp نیز بهره‌مند شوید تا فیلترها را دور بزنید و بتوانید از این پیام‌رسان استفاده کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*