مشخصات دوربین گلکسی S23 اولترا

مشخصات فنی دوربین گلکسی S23 اولترا به‌طور کامل لو رفت

مشخصات فنی دوربین گلکسی S23 اولترا فاش شد. اسنادی منتشر شده که دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی جدید گلکسی اس ۲۳ اولترا سامسونگ را نیز تأیید می‌کند.

سامسونگ گلکسی اس ۲۳ اولترا، بالارده‌ترین گوشی پرچمدار سال ۲۰۲۳ سامسونگ است که ۱۲ بهمن ماه به‌همراه دو گوشی دیگر اس ۲۳ و اس ۲۳ پلاس معرفی خواهد شد. ما پیشتر شنیده‌ایم که این گوشی به سنسور دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی ISOCELL HP2 مجهز است؛ اما اطلاعاتی از دیگر سنسورهای دوربین پشتی و دوربین سلفی این گوشی در دست نبود.

مشخصات دوربین گلکسی S23 اولترا

اکنون وب‌سایت SamMobile تصویری از یک ID سخت‌افزاری را منتشر کرده که مشخصات فنی دوربین گلکسی S23 اولترا سامسونگ را فاش می‌کند. طبق این سند، سامسونگ سنسور دوربین‌های پرچمدار جدید خودش را به جز دو دوربین تله فوتو ۱۰ مگاپیکسلی با زوم ۳ و ۱۰ برابری تغییر می‌دهد. بنابراین، این دو دوربین تله فوتو همچنان از سنسور Sony IMX754 استفاده خواهند کرد.

مشخصات دوربین گلکسی S23 اولترا

این اسکرین شات همچنین تأیید می‌کند که گوشی گلکسی اس ۲۳ اولترا به سنسور دوربین ISOCELL HP2 مجهز است که نسخه ارتقا یافته ISOCELL HM3 خواهد بود. این سنسور جدید رزولوشن ۲۰۰ مگاپیکسلی دارد. اما در کنار آن، سامسونگ از سنسور فوق عریض جدید Sony IMX564 به‌جای سنسور IMX563 استفاده کرده است. ظاهراً به‌خاطر جدید بودن این سنسور، هنوز اطلاعات زیادی از آن در دست نیست.

سنسور HP2 به گوشی سامسونگ کمک می‌کند که در محیط‌های تاریک بتواند عکس‌ها و ویدیوهای بهتری را ثبت کند. علاوه بر این، زوم فضایی ۱۰۰ برابری آن هم به‌لطف رزولوشن ۲۰۰ مگاپیکسلی بهتر خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

قدرت دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی گلکسی S23 اولترا را در نمونه تصویر آن تماشا کنید

آیا سنسور دوربین سلفی S23 Ultra هم جدید می‌شود؟

علیرغم استفاده از یک سنسور جدید در پشت قاب گوشی اس ۲۳ اولترا که رزولوشن خیلی بالاتری نسبت به نسل قبلی دارد، شایعاتی وجود دارد که نشان می‌دهد دوربین سلفی این گوشی حداقل در تعداد مگاپیکسل‌ها نزول کرده است.

در واقع، گوشی اس ۲۲ اولترا به سنسور دوربین سلفی ۴۰ مگاپیکسلی ISOCELL GH1 مجهز شده بود. اما حالا نسل جدید آن از یک دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی با سنسور جدید ISOCELL 3LU بهره می‌برد.

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*