رویداد بازی های دیجیتال

آکادمی ایرانسل رویداد بازی های دیجیتال را در اواسط بهمن برگزار می‌کند

رویداد تخصصی بازی های دیجیتال توسط آکادمی ایرانسل در روزهای 13 و 14 بهمن برگزار می‌شود. در ادامه، جزئیات این رویداد را بررسی می‌کنیم.

روابط عمومی ایرانسل اعلام کرد رویداد تخصصی بازی های دیجیتال در روزهای 13 و 14 بهمن 1401 توسط آکادمی ایرانسل برگزار می‌شود. این رویداد با هدف بررسی ظرفیت‌ها، فرصت‌ها و چالش‌های پیش روی زیست‌بوم بازی‌های دیجیتال و با حضور فعالان صنعت گیم و گیمرهای برتر در محل آکادمی ایرانسل در ایستگاه نوآوری شریف برگزار خواهد شد.

اهداف و محورهای برگزاری رویداد بازی های دیجیتال

از جمله مهم‌ترین اهداف برگزاری رویداد بازی های دیجیتال می‌توان به بررسی زیست‌بوم بازی‌های دیجیتال کشور با نگاه به تکنولوژی‌های تحول‌گرا و تاثیرگذار در حوزه گیم، بازی‌سازی، طراحی و نقش فناوری در حوزه گیم، شبکه‌سازی و شناسایی ظرفیت‌های فردی و تیمی در راستای هم‌افزایی، آموزش و یادگیری کسب درآمد در پلتفرم داخلی، آموزش و یادگیری در گرایش‌های مختلف صنعت بازی، شناسایی فرصت‌های کسب‌وکار و اشتغال‌زایی، توسعه کسب‌وکارها و پلتفرم‌ها و همچنین بررسی گیم بین‌المللی و تکنولوژی‌های کاربردی آن و مقایسه با پلتفرم‌های داخلی اشاره کرد.

این رویداد تخصصی شامل محورهایی مانند نقش فناوری‌های تحول‌گرا در دنیای گیم، تاثیر گیم بر پیشرفت فناوری و مهارت‌های طراحی و بازی‌سازی و کسب درآمد از گیم می‌شود و بازی‌سازان، گیمرها، استریمرها، رسانه‌های بازی، سازمان‌ها و علاقه‌مندان به سرمایه‌گذاری در این زمینه از جمله مخاطبان آن خواهند بود.

در رویداد تخصصی بازی های دیجیتال شاهد برگزاری دو پنل تخصصی با حضور کارشناسان و فعالان زیست‌بوم فناوری با موضوع «انتقال تجربه عملی و کاربردی» و «چالش‌ها و فرصت‌های پیش رو» خواهیم بود. از دیگر بخش‌های این رویداد، بازدید از نمایشگاه تجهیزات با حضور فعالان کسب‌وکار است. علاوه بر این، گیمرها در پایان رویداد می‌توانند به‌صورت انفرادی و تیمی با یکدیگر رقابت کنند و جوایز نقدی به برترین افراد اهدا می‌شود.

رویداد تخصصی بازی‌های دیجیتال در روزهای 13 و 14 بهمن 1401 به‌صورت حضوری در آکادمی ایرانسل در ایستگاه نوآوری شریف برگزار می‌شود. همچنین این رویداد از ساعت 9 تا 17 روزهای مذکور به‌شکل آنلاین از تلویزیون اینترنتی لنز ایرانسل پخش خواهد شد. برای ثبت نام در این رویداد می‌توانید به وبسایت آکادمی ایرانسل به نشانی b2n.ir/f31726 مراجعه کنید یا برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص جزئیات دوره‌ها با پشتیبانی آکادمی ایرانسل به شماره 09302020200 تماس بگیرید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*