حامی فدراسیون وزنه برداری ایران

همراه اول رسما به‌عنوان حامی مالی فدراسیون وزنه برداری ایران معرفی شد

با برگزاری یک مراسم در روز چهارشنبه 5 بهمن 1401 با حضور برخی مسئولان، همراه اول رسما به‌عنوان حامی مالی فدراسیون وزنه برداری ایران معرفی شد.

صبح امروز، چهارشنبه پنجم بهمن 1401، مراسمی با حضور سجاد انوشیروانی (سرپرست فدراسیون وزنه برداری ایران)، حمید بهروزی (قائم مقام مدیرعامل همراه اول) و تعدادی از قهرمانان، پیشکسوتان و مدیران هیات‌های استانی وزنه برداری و همچنین برخی از اصحاب رسانه در ساختمان کمیته ملی المپیک برگزار شد و از حامی مالی فدراسیون وزنه برداری کشورمان رونمایی به‌عمل آمد.

همراه اول حامی فدراسیون وزنه برداری ایران شد

بر این اساس شرکت همراه اول پس از فدراسیون‌های کشتی، والیبال و ناشنوایان، رسما به‌عنوان حامی مالی فدراسیون وزنه برداری ایران معرفی شد. در این مراسم، سجاد انوشیروانی، سرپرست فدراسیون وزنه برداری کشورمان از همراه اول تقدیر و تشکر کرد و گفت 93 درصد مدال‌های کاروان ورزشی ایران در المپیک را دو رشته وزنه برداری و کشتی کسب می‌کنند. وی افزود وزنه برداری با در اختیار داشتن بیشترین مدال طلا، امیدوار است که بتواند با حمایت همراه اول به موفقیت‌های خود ادامه دهد.

انوشیروانی اضافه کرد مردم بسیار پیگیر این رشته هستند و شاید در حال حاضر بر خلاف بزرگی نام این رشته، شرایطمان در کشور چندان مناسب نباشد، اما امیدواریم با همراهی برند بااصالت همراه اول در کنار این رشته ورزشی برای اولین بار، بتوانیم بر مشکلات غلبه کنیم.

حمید بهروزی، قائم مقام مدیرعامل همراه اول هم در این مراسم اظهار کرد همراه اول همیشه حامی ورزش‌های قهرمانی کشور بوده است. به گفته‌ی بهروزی، وزنه برداری یکی از پرمدال‌ترین رشته‌ها و هدف همراه اول از ورود به بحث حمایت مالی، ایجاد شور و هیجان در جوانان کشور و استعدادهای این رشته خواهد بود.

وی افزود خوشحالیم که امروز همراهی و حضور قهرمانان سابق این رشته ورزشی را در بدنه فدراسیون وزنه برداری می‌بینیم. این مهم، آینده‌ای درخشان را برای مسابقات بعدی، از جمله رویداد المپیک 2024 نوید می‌دهد. قائم مقام مدیرعامل همراه اول تاکید کرد با افتخار در این مسیر، ورزش وزنه برداری کشورمان را همراهی می‌کنیم و قصد داریم مردم کشورمان را خوشحال نگه داریم.

در انتهای این مراسم که در ساختمان کمیته ملی المپیک و در حضور نمایندگان رسانه‌های جمعی برگزار شد، تفاهم‌نامه همکاری و حمایت همراه اول از فدراسیون وزنه برداری ایران امضا و مبادله شد. همراه اول در حال حاضر علاوه بر وزنه برداری، حامی تیم‌های کشتی، والیبال و ناشنوایان کشورمان است و به‌عنوان حامی اول ورزش ایران شناخته می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*