نمونه تصاویر دوربین گلکسی S23 اولترا

نمونه تصاویر دوربین گلکسی S23 اولترا در شب و حالت زوم شما را متحیر می‌کند

یکی از کاربران در توییتر نمونه تصاویر دوربین گلکسی S23 اولترا را منتشر کرده که عملکرد دوربین پرچمدار سامسونگ در شب و حالت زوم را نشان می‌دهد.

بی‌شک گلکسی اس ۲۳ اولترا سامسونگ صاحب یکی از بهترین دوربین‌ها در بین گوشی‌های بازار خواهد بود. اما تا زمانی که عکس‌هایی که با آن ثبت می‌شود را نبینیم، نمی‌توانیم در موردش نظر دهیم. خبر خوب اینکه اکنون نمونه تصاویر دوربین گلکسی S23 اولترا به بیرون درز پیدا کرده است. در واقع یکی از کاربران توییتر به نام Edwards Urbina تصاویری را منتشر کرده که عملکرد دوربین گوشی Galaxy S23 Ultra در شب و در حالت زوم را به‌نمایش می‌گذارد.

او ابتدا عکس‌هایی را در حالت عادی گرفته و سپس حالت شب دوربین را روشن کرده و از طریق آن عکاسی کرده است تا تفاوت چشمگیر تصویر در حالت روشن بودن و نبودن Night Mode را ببینید.

نمونه تصاویر دوربین گلکسی S23 اولترا در حالت شب

عکس‌هایی که در حالت عادی گرفته شده‌اند خیلی تاریک هستند. ظاهراً هیچ نوری در صحنه وجود نداشته است. در حالی که وقتی حالت نایت مود روشن می‌شود، نور صحنه به‌گونه‌ای تغییر می‌کند که گویا یک پروژکتور روشن شده است! شاید این تصاویر با کلمه «عالی» فاصله داشته باشند. به‌طور مثال کمی نویز وجود دارد، جزئیات زیاد نیست و رنگ‌های شاخص و برگ‌ها در تصویر غیرطبیعی است. اما با توجه به نبود هیچ نوری در صحنه، این نتایج فوق‌العاده هستند.

سپس نوبت به عکس‌های زوم دوربین این گوشی می‌رسد تا قدرت بالای زوم آن را به‌رخ بکشد. همیشه گوشی‌های Ultra سامسونگ عملکرد خوبی در زوم داشتند؛ بنابراین نباید تعجب کنیم که گلکسی S23‌ اولترا هم در زوم درخشان باشد.

نمونه تصاویر Galaxy S23 Ultra در حالت زوم

این گوشی زوم اپتیکال ۱۰ برابری و زوم دیجیتال ۳۰ برابری را ارائه می‌کند. البته مشخص نیست عکس‌هایی که ادواردز منتشر کرده با چه قدرت زومی گرفته شده‌اند. ما حدس می‌زنیم که این حاصل زوم ۳۰ برابری سامسونگ است. اگر اینطور باشد، جزئیات در تصویر فوق‌العاده است!

در هر صورت فاصله زیادی تا ۱۲ بهمن ماه و رونمایی رسمی از پرچمداران سامسونگ نداریم. بنابراین فعلاً باید منتظر انتشار بیشتر نمونه تصاویر دوربین گلکسی S23 اولترا باشیم تا بهتر در مورد آن قضاوت کنیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*