رونمایی گلکسی S23

تبلیغات سه بعدی و جذاب گلکسی S23 سامسونگ در یک قدمی رونمایی + ویدیو

سامسونگ با استفاده از تبلیغات سه بعدی جذابی به استقبال گوشی‌های گلکسی S23 رفته است. ویدیوی مربوط به این تبلیغ را در ادامه متن مشاهده کنید.

زمان اندکی تا رونمایی نسل جدیدی از گوشی‌های پرچمدار گلکسی S23 سامسونگ باقی مانده است. این محصولات در روز اول فوریه 2023 به‌طور رسمی معرفی شده و پیش‌فروش آن‌ها از همان روز آغاز خواهد شد. علاوه بر این، زمان عرضه این گوشی‌ها به بازار نیز روز 17 فوریه خواهد بود.

در آستانه برگزاری رویداد آنپکد، تبلیغات سامسونگ برای گوشی های سری گلکسی S23 وارد فاز کاملا جدیدی شده است. این غول کره‌ای در شهر میلان در کشور ایتالیا، به‌تازگی به کمک تصاویری سه بعدی، دوربین‌های محصولات جدیدش را بر روی ساختمانی موسوم به Samsung District تبلیغ کرده است. علاوه بر این، قابلیت‌های Space Zoom و مد تصویربرداری در شب نیز دیگر محورهای این تبلیغ سه بعدی سامسونگ هستند.

ویدیوی تبلیغات سه بعدی گلکسی S23

نمایی از این تبلیغات جذاب سه بعدی سامسونگ در ویدیوی زیر قابل مشاهده خواهد بود:

خانواده گلکسی S23 سامسونگ چه مشخصاتی دارند؟

بر اساس مشخصات فنی لو رفته از خانواده گلکسی اس 23 سامسونگ، هر سه محصول از این خانواده به تراشه‌های اوورکلاک شده اسنپدراگون 8 نسل 2 مجهز خواهند بود. در این چیپست‌ها، هسته پردازشی پرایم X3 با فرکانس کاری 3.32 به کار گرفته خواهد شد. این در حالی است که در نمونه به کار رفته در سایر محصولات پرچمدار، شاهد فرکانس 3.2 این هسته‌ها هستیم.

علاوه بر این، جذاب‌ترین قابلیت این سری پرچمداران سامسونگ را بدون شک باید حسگرهای فوق‌العاده 200 مگاپیکسلی در مدل اولترا دانست. این حسگر، ISOCELL HP2 نام داشته و به‌تازگی توسط کره‌ای‌ها رونمایی شده است.

خانواده گلکسی S23 سامسونگ

از طرف دیگر، مدل‌های معمولی و پلاس از گلکسی S23 با سیستم دوربینی یکسان رونمایی خواهند شد. این سیستم دوربین بزرگنمایی دیجیتالی سی برابری را برای این گوشی‌ها به ارمغان خواهد آورد؛ در حالی که بزرگنمایی دیجیتالی مدل اولترا صد برابری است.

تمامی مدل‌های Galaxy S23 سامسونگ فاقد درگاه 3.5 میلیمتری هدفون هستند. علاوه بر این، طراحی مدل اولترا همچنان الهام گرفته از سری محصولات گلکسی نوت است و حاشیه‌های تیز به همراه جایگاه مخصوص تعبیه قلم S-Pen پای ثابت طراحی آن به شمار می‌روند.

گجت نیوز در روز برگزاری رویداد آنپکد با پوشش خبری این رویداد و اخبار آن در کنار شما علاقمندان سری محصولات گلکسی اس 23 خواهد بود. همچنین تا آن روز، برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار مربوط به این گوشی ها و دیگر محصولات سامسونگ با ما همراه باشید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*