بروزرسانی MIUI 14 شیائومی 11T

بروزرسانی MIUI 14 برای گوشی شیائومی 11T منتشر شد

بروزرسانی MIUI 14 برای گوشی شیائومی 11T منتشر شد. این بروزرسانی مبتنی بر اندروید ۱۳، امکانات جذاب و جدیدی را به گوشی Xiaomi 11T اضافه می‌کند.

رابط کاربری MIUI 14 شیائومی ماه گذشته میلادی مبتنی بر اندروید ۱۳ و امکاناتی جدید و جذاب رونمایی شد. غول چینی این بروزرسانی را بعد از رویداد معرفی فقط برای گوشی‌های پرچمدار خودش منتشر کرد. اما هر چه جلوتر می‌رویم، محصولات بیشتری از این شرکت بروزرسانی جدید MIUI را دریافت می‌کنند. اکنون نوبت به گوشی شیائومی 11T رسیده تا بروزرسانی MIUI 14 را دریافت کند. جزئیات بیشتری را در ادامه بخوانید.

در حال حاضر رام گلوبال این گوشی با شماره مدل V14.0.3.0.TKWMIXM موفق به دریافت این بروزرسانی شده است. حجم این بروزرسانی نیز چیزی در حدود ۳.۵ گیگابایت خواهد بود.

بروزرسانی MIUI 14 چه امکاناتی را به شیائومی 11T اضافه می‌کند؟

یکی از مهم‌ترین تغییراتی که این آپدیت جدید ارائه می‌کند، امکان حذف اپلیکیشن‌های از پیش نصب شده سیستمی است. برنامه‌هایی که تا پیش از این شما قادر به حذف آن‌ها از روی گوشی خود نبودید. شیائومی همچنین روی عملکرد تکنولوژی Photon Engine خودش در این نسخه از رابط کاربری می یو آی تأکید می‌کند. فناوری که مدیریت اپلیکیشن‌ها را آسان می‌کند (به‌خصوص بازی‌های چند نفره) و مصرف انرژی توسط اپلیکیشن‌های شخص ثالث را هم تا ۲۲ درصد کاهش می‌دهد.

بروزرسانی MIUI 14 شیائومی 11T

با این بروزرسانی، عملکرد سیستمی گوشی شیائومی ۱۱ تی ارتقا پیدا می‌کند. گفته می‌شود با ترکیب اندروید ۱۳ و MIUI 14، تسلط سیستم عامل نرم افزاری روی سیستم سخت افزاری گوشی تا ۸۸ درصد افزایش پیدا خواهد کرد. در عین حال مصرف برق هم ۱۶ درصد بهبود پیدا می‌کند. داده‌های شیاسومی نشان می‌دهند که نسخه جدید می یو آی نسبت به MIUI 13، همچنین ۲۳ درصد فضای کمتری از حافظه گوشی شما را اشغال می‌کند.

علاوه بر این‌ها باید به سوپر آیکون‌های جدیدی اشاره کرد که به شما اجازه می‌دهند نمادهای مختلفی را به صفحه اصلی گوشی خود اضافه کنید و به آن جذابیت ببخشید. ما در مقاله رابط کاربری MIUI 14 شیائومی ، حیوانات و گیاهان را به گوشی شما می‌آورد در مورد این قابلیت بیشتر صحبت کرده‌ایم.

اگر شما هم صاحب گوشی شیائومی 11T هستید، خوشحال می‌شویم به ما بگویید که آیا بروزرسانی MIUI 14 را روی گوشی خود دریافت کرده‌اید یا خیر؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. حقیقتش قند شکنم روشن بود گوشیو ری استارت کردم بالا اومد دیدک زده اپدیت می یو ای 14 اندروید 13 بعد یه بار دیگ‌ ری استارت کردم دیگ نییومد نمیدونم یخاطر قند شکن بوده معلوم نیس به سرور کودم شور وصل بوده ک اومده فک کنم برای بعضی ها فرستاده ببینه چجوریه بعد global کنه