هدایای ایرانسل در دهه فجر 1401

44 گیگ اینترنت و مکالمه رایگان، هدایای ایرانسل به مشترکان در دهه فجر 1401

جزئیات هدایای ایرانسل در دهه فجر 1401 اعلام شد و مشترکان می‌توانند از بسته اینترنت 44 گیگابایتی و مکالمه هدیه ایرانسلی بهره‌مند شوند.

با فرا رسیدن چهل‌وچهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و دهه فجر 1401، جزئیات هدایای ویژه ایرانسل به مشترکان برای این ایام اعلام شد. روابط عمومی ایرانسل اعلام کرد به مناسبت گرامی‌داشت دهه فجر، هدایایی شامل بسته اینترنت 44 گیگابایتی و مکالمه هدیه به تمام مشترکان دائمی و اعتباری این اپراتور ارائه خواهد شد. در ادامه، جزئیات این بسته‌های هدیه و نحوه فعالسازی آنها را بررسی می‌کنیم.

هدایای ایرانسل در دهه فجر 1401

44 گیگابایت اینترنت

تمام مشترکان ایرانسلی در دهه فجر 1401 می‌توانند شانس دریافت بسته شگفت‌انگیز 44 گیگابایتی اینترنت همراه را داشته باشند. به این منظور، مشترکان دائمی و اعتباری ایرانسل باید در روزهای 12 تا 22 بهمن‌ماه به بخش تکان شگفت‌انگیز در سوپر اپلیکیشن ایرانسل من مراجعه کنند و شانس خود را برای دریافت این بسته اینترنت 44 گیگابایتی آزمایش کنند. روزانه چهارصد نفر از مشترکان ایرانسل این شانس را خواهند داشت تا این بسته هدیه 44 گیگابایتی را دریافت کنند.

هر مشترک فقط یک بار در روزهای دهه فجر امسال شانس برنده شدن این بسته هدیه را خواهد داشت و مهلت استفاده از این 44 گیگابایت اینترنت همراه، فقط تا پایان روز دریافت بسته است.

مکالمه هدیه 50+5 دقیقه‌ای

در روزهای دهه فجر 1401، تمام مشترکان ایرانسلی به‌ازای هر پنج دقیقه مکالمه در تماس‌های ایرانسلی، می‌توانند 50 دقیقه بعدی آن مکالمه را به‌صورت رایگان انجام دهند. همه مشترکان دائمی و اعتباری ایرانسل می‌توانند از این مکالمه هدیه در دهه فجر و تا پایان روز 22 بهمن ماه استفاده کنند. برای استفاده از این مکالمه هدیه ایرانسلی، باید کد دستوری ستاره 4444 ستاره 1 ستاره 2 مربع (#2*1*4444*) را شماره‌گیری کنید یا با مراجعه به سوپراپلیکیشن ایرانسل من، آن را دریافت نمایید.