بسته های اینترنت همراه اول

بسته های اینترنت همراه اول ویژه دهه فجر اعلام شد

جزئیات بسته های اینترنت همراه اول ویژه دهه فجر اعلام شد. اپراتور همراه اول به مناسبت دهه فجر به تمام مشترکان خود یک بسته اینترنت ویژه را ارائه می‌دهد.

اپراتور همراه اول به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی قصد دارد به تمام مشترکان خود بسته های ویژه اینترنت را ارائه دهد. این بسته‌ها در سه سطح در نظر گرفته شده و مشترکان در ایام دهه فجر می‌توانند بدون هیچ نوع محدودیتی در تعداد خرید از آنها بهره‌مند شوند.

بسته های اینترنت همراه اول ویژه دهه فجر

ویژگی اصلی بسته‌های سه گانه اینترنت این است که حجم اکثر آنها به مناسبت چهل‌وچهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی حدود 44 درصد نسبت به بسته‌های معمولی افزایش پیدا کرده است و در قالب هدیه روی هر کدام از بسته‌ها به مشترکان ارائه می‌شود. اپراتور همراه اول در این طرح، بسته 7 روزه 1.5 گیگابایتی با 700 مگابایت اینترنت هدیه را با قیمت 10 هزار و 900 تومان به مشترکان ارائه می‌کند.

علاوه بر این، بسته هفتگی 2.5 گیگابایت با 1100 مگابایت اینترنت هدیه با قیمت 13 هزار تومان و بسته روزانه یک گیگابایت با 500 مگابایت اینترنت هدیه نیز با قیمت 6 هزار و 400 تومان قابل سفارش خواهد بود. تمام مشتریان همراه اول در بازه زمانی 12 تا 22 بهمن 1401 با شماره گیری کد دستوری ستاره 100 ستاره 67 مربع می‌توانند این بسته‌ها را خریداری کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*