بسته ویژه ایرانسل

بسته ویژه ایرانسل به مناسبت روز پدر ارائه می‌شود

جزئیات بسته ویژه ایرانسل به مناسبت روز پدر اعلام شد. ایرانسل یک بسته ترکیبی شامل اینترنت و مکالمه را با تخفیف به مشترکان خود ارائه می‌کند.

بسته ترکیبی ویژه ایرانسل به مناسبت روز پدر در اختیار تمام مشترکان این اپراتور تلفن همراه قرار می‌گیرد. بر اساس اعلام روابط عمومی ایرانسل، نخستین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، این اپراتور تلفن همراه به مناسبت گرامی‌داشت سالروز ولادت حضرت علی و روز پدر، یک بسته ترکیبی اینترنت و مکالمه را با تخفیف ویژه به مشترکان خود ارائه می‌کند.

این بسته ترکیبی شامل 5 گیگابایت اینترنت و 5 ساعت مکالمه درون شبکه ایرانسلی خواهد بود و تا ده روز پس از فعالسازی، قابل استفاده است. تمامی مشترکان سیم کارت‌های دائمی و اعتباری ایرانسل می‌توانند این بسته ترکیبی خاص را با تخفیف روز پدر دریافت و فعال کنند.

مشترکان تا روز شنبه 15 بهمن 1401 فرصت دارند تا با شماره‌گیری کد دستوری ستاره 5 مربع (#5*) یا از طریق مراجعه به سوپراپلیکیشن ایرانسل من، این بسته تخفیفی را با قیمت 20 هزار تومان خریداری و فعالسازی کنند. ایرانسل اعلام کرد مشترکان محدودتی از نظر تعداد دفعات خرید و فعالسازی این بسته نخواهند داشت، اما مهلت خرید این بسته تا ساعت 24 شنبه 15 بهمن 1401 خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. از ویژه بودنش به وجد اومدیم