گلکسی اس ۲۳

رنگ بندی گلکسی اس ۲۳ ، S23 پلاس و اولترا سامسونگ

چند ماه قبل گوشی‌های سامسونگ گلکسی اس ۲۳ ، S23 پلاس و اولترا معرفی شدند و حالا رنگ‌ها و ویژگی‌های ظاهری پرچمداران جدید کره‌ای‌ها نیز مشخص شده است.

طی روزهای گذشته شایعات و گمانه‌زنی‌های بسیاری دربارۀ ویژگی‌های ظاهری و سخت‌افزاری خانواده گلکسی S23 به گوش می‌رسید و تقریبا می‌دانستیم این گوشی‌ها چه قابلیت‌ها و امکاناتی دارند، اما با این وجود سامسونگ در بخش رنگ‌های فانتزی و زیبای پرچمداران جدیدش ما را غافلگیر کرد و با اضافه کردن دو رنگ جدید به اغلب پیش‌بینی‌ها، نشان داد پالت رنگی خانواده گلکسی اس 23 گسترده‌تر از گمانه‌زنی‌های رسانه‌ها خواهد بود.

رنگ بندی گلکسی S23 Ultra، معمولی و پلاس سامسونگ

هرسه گوشی گلکسی اس 23 ، اس 23 پلاس با رنگ‌های یکسان عرضه خواهند شد که شامل مشکی (کلاسیک)، سبز، اسطوخودوس، کرمی (مایل به بژ) می‌شود. البته سامسونگ علاوه‌بر این چهار رنگ چند گزینه رنگی انحصاری آنلاین و وابسته به بازار را هم در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد داد. از نظر کاربران، رنگ های S23 Ultra سامسونگ در مقایسه با رقبایش جلوه بیشتری دارد.

گلکسی اس ۲۳

هرچهار رنگ که در تصویر بالا می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید، ظاهری یخ‌زده دارند و این تصمیم سامسونگ با طراحی مینیمالیستی گوشی‌ها هم‌خوانی جذابی دارد.

سامسونگ برای گوشی‌های تاشو و ساعت‌های هوشمند خود به کاربران اجازه می‌دهد با قابلیت «استودیو سفارشی» در وبسایت‌اش هررنگی که دوست دارند را برای گوشی و ساعت‌شان انتخاب کنند، اما این قابلیت هنوز برای خانواده گلکسی S فعال نیست. این گوشی در سال ۲۰۲۳، می‌تواند نسخه جدید وان یو ای را دریافت کند.

گلکسی اس ۲۳اگرچه قابلیت شخصی‌سازی رنگ در سایت سامسونگ فعال نیست، اما علاوه‌بر چهار رنگ پایه، بسته به کشور محل زندگی‌تان در خرید آنلاین برای گلکسی اس 23 و اس 23 پلاس رنگ‌های خاکستری و سبز روشن و برای گلکسی اس ۲۳ اولترا چهار رنگ خاکستری، سبز روشن، آبی روشن و قرمز با قاب مشکی در دسترس است.

قیمت پایه سامسونگ گلکسی اس 22 و اس 22 پلاس 799 و 1,049 دلار خواهد بود و فروش گلکسی اس 22 اولترا نیز با 1199 آغاز خواهد شد.

بهترین رنگ گوشی گلکسی S23 اولترا

کاربران نظرات متفاوتی در مورد بهترین رنگ گلکسی S23 اولترا و دیگر گوشی‌های این سری دارند اما بررسی‌ها نشان می‌دهد بهترین رنگ از نظر کاربران، نسخه مشکی رنگ این گوشی است. با این حال بسیاری از کاربران باور دارند نسخه سبز لیمویی سری گلکسی اس ۲۳ اولترا جذاب‌ترین نسخه از این سری است.

پرفروش ترین رنگ s23 ultra سامسونگ نیز از با توجه به آمارهای منتشر شده، رنگ مشکی است. این رنگ جلوه خاص و شیکی دارد و در میان مشتریان، پرطرفدارترین محسوب می‌شود.

نظر شما درباره رنگ های گوشی های سری گلکسی اس ۲۳ سامسونگ چیست؟ شما کدام رنگ را می‌پسندید؟ در بخش نظرات با گجت نیوز و کاربرانش همراه شوید.