جعبه گشایی گلکسی S23 اولترا

ویدیو جعبه گشایی سامسونگ گلکسی S23 اولترا را تماشا کنید

در ویدیو جعبه گشایی سامسونگ گلکسی S23 اولترا – Galaxy S23 Ultra می‌توانید نگاهی به ظاهر و محتویات درون جعبه پرچمدار جدید کره‌ای‌ها بیندازید.

گلکسی اس 23 اولترا از نظر ظاهری تفاوت زیادی با نسل قبلی خودش ندارد، اما زیر قاب آن تغییرات جذابی رخ که این گوشی را به غول دنیای گوشی‌های اندرویدی تبدیل می‌کند؛ گران‌ترین عضو خانواده گلکسی اس 23 از یک دوربین جذاب 200 مگاپیکسلی بهره می‌برد، حافظه داخلی‌اش 1 ترابایتی شده و در قلب تپنده آن نسخه سفارشی چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۲ کوالکام خواهد بود.

ویدیو رسمی جعبه گشایی گلکسی S23 اولترا

گلکسی S23 اولترا سامسونگ با نسخه ویژه‌ای از چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۲ کمپانی کوالکام عرضه می‌شود. این تراشه بر پایه جدیدترین و کارآمدترین تکنولوژی لیتوگرافی ۴ نانومتری جهان تولید می‌شود که به‌لطف آن می‌تواند در عملکرد پردازشگر گرافیکی (GPU)، چیپست A16 Bionic اپل را شکست دهد. این تراشه از هسته مرکزی و توانمند X3 با سرعت ۳.۲ گیگاهرتزی، دو هسته میانی A715 با سرعت ۲.۸ گیگاهرتزی، دو هسته A710 با سرعت ۲.۸ گیگاهرتزی و همچنین سه هسته کارآمدتر A510 با سرعت ۲.۰ گیگاهرتزی بهره می‌برد. به‌لطف این تراشه، گوشی سامسونگ می‌تواند از فناوری وای فای 6E پشتیبانی کند و یک حافظه پرسرعت ۲۵۶ گیگ تا ۱ ترابایتی به همراه ۸ تا ۱۲ گیگ رم را در اختیار کاربرانش بگذارد. فکر می‌کنم نیازی به گفتن نداشته باشد که این گوشی 5G است.

این غول اندرویدی از یک باتری ۵،۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی انرژی می‌گیرد. این عدد، به استاندارد تمام گوشی‌های اندرویدی تبدیل شده و به‌نظر می‌رسد که برای استفاده یک روز کامل از گوشی کافی باشد. اما آیا ظرفیت باتری یکسان با نسل قبلی یعنی هیچ پیشرفتی در زمینه شارژدهی حاصل نشده است؟ برای پاسخ به این سوال باید توجه شما را به اضافه شدن پردازنده مدرنی با مصرف انرژی کارآمدتر مثل اسنپدراگون ۸ نسل ۲ جلب کنم که قطعاً روی شارژدهی گوشی نیز تأثیرگذار است.

گلکسی اس ۲۳ اولترا از همان نمایشگر ۶.۸ اینچی گلکسی اس 22 اولترا، همان لبه‌های تیز، همان جایگاه قرارگیری قلم S Pen در داخل گوشی و حتی همان چینش دوربین‌ها با لنزهایی که مستقیماً از قاب پشتی بیرون زده‌اند، برخوردار است. متریال به‌کار رفته در ساخت این گوشی هم تغییری نکرده و سامسونگ از شیشه روی قاب پشتی و جلویی و یک فریم آلومینیومی در بین آن‌ها استفاده کرده است. گواهی ضد آب و گردوغبار هم اینجاست.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. قیمت گوشی s23اولترا