جعبه گشایی گلکسی اس 23

ویدیو جعبه گشایی سامسونگ گلکسی اس 23 و اس 23 پلاس را ببینید

ساعاتی قبل پرچمداران جدید سامسونگ معرفی شدند و در ویدیو جعبه گشایی گلکسی اس 23 و اس 23 پلاس می‌توانید نگاهی به ظاهر و محتویات درون جعبه این دو گوشی بیندازید.

دوقلوهای جدید سامسونگ مثل سال‌های قبلی فقط از نظر قد و اندازه با یکدیگر متفاوت هستند. مدل پایه به یک نمایشگر ۶.۱ اینچی مجهز است و مدل پلاس پنل ۶.۷ اینچی دارد. امسال سامسونگ طراحی این گوشی‌ها را به نسخه اولترا نزدیک‌تر کرده است. بله، این دو مدل هم مثل گلکسی S23 اولترا دوربین‌های‌شان مستقیماً روی قاب پشتی قرار گرفته و یک حلقه فلزی کوچک برای محافظت از آن‌ها دور این لنزها دیده می‌شود.

ویدیو رسمی جعبه گشایی سامسونگ گلکسی اس 23 و اس 23 پلاس

فریم دور نمایشگر این گوشی‌ها باریک‌تر از گذشته شده است و مثل آیفون‌های اپل، از نمای جلویی ظاهر یکپارچه‌تری گرفته‌اند. فناوری نمایشگر این گوشی‌ها AMOLED است، رزولوشن ۲۳۴۰ در ۱۰۸۰ پیکسلی و نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی (متغیر بین ۴۸ تا ۱۲۰ هرتز) را ارائه می‌کنند و از +HDR10 نیز پشتیبانی خواهند کرد. سامسونگ برای محافظت از این نمایشگر هم یک لایه گوریلا گلس ویکتوس ۲ را روی آن کشیده است. همچنین یک حسگر اثر انگشت اولترا سونیک نیز در زیر این پنل نمایشگر قرار گرفته که سرعت و دقت بالایی در تشخیص دارد.

سامسونگ از همان دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی به همراه دوربین ۱۲ مگاپیکسلی اولترا واید و یک سنسور ۱۰ مگاپیکسلی تله فوتو پارسال روی قاب پشتی گوشی‌های جدیدش هم استفاده کرده است. اما این به‌معنای عقب‌گرد نیست. چرا که به‌لطف حضور چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۲ این گوشی‌ها پیشرفت چشمگیری در بخش نرم افزاری دوربین کرده‌اند.

گلکسی اس ۲۳ از یک باتری با ظرفیت ۳،۹۰۰ میلی‌آمپر ساعتی نیرو می‌گیرد که با توجه به ابعاد کوچک نمایشگر ۶.۱ اینچی می‌تواند مناسب باشد. این باتری با توان ۲۵ واتی سیمی و ۱۰ واتی بی‌سیم نیز شارژ می‌شود. در حالی که برادر بزرگ‌تر آن، مدل پلاس از یک باتری بزرگ‌تر ۴،۷۰۰ میلی‌آمپر ساعتی نیرو می‌گیرد و با توان بیشتر ۴۵ واتی نیز شارژ می‌شود.

نظر شما درباره این گوشی‌ها چیست؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*