گوشی های خانواده گلکسی S23

معرفی گوشی های خانواده گلکسی S23 از زبان سامسونگ

گوشی های خانواده گلکسی S23 رسما معرفی شدند. در این مطلب، معرفی گوشی های گلکسی اس 23، اس 23 پلاس و اس 23 اولترا را از زبان سامسونگ مطالعه می‌کنید.

سرانجام پس از انتشار شایعات و اخبار گوناگون و مدت‌ها انتظار، ساعاتی پیش شرکت سامسونگ با برگزاری رویداد گلکسی آنپکد 2023 از گوشی های خانواده گلکسی S23 رونمایی کرد. این سری در سه مدل گلکسی اس 23، اس 23 پلاس و اس 23 اولترا معرفی شده است و از مشخصات قدرتمند و ویژگی‌های جذابی بهره می‌برند. در ادامه قصد داریم به معرفی گوشی های خانواده گلکسی S23 از زبان شرکت سامسونگ بپردازیم و ببینیم کره‌ای‌ها گوشی های پرچمدار جدید خود را چگونه معرفی کرده‌اند.

این سه گوشی قدرتمند از دوربین بسیار پیشرفته‌ای بهره می‌برند که تصاویر Nightography یا عکاسی در شب را به‌کمک هوش مصنوعی، با کیفیت سینمایی واقعی و به بهترین شکل ممکن به ثبت می‌رسانند. هر سه گوشی از تراشه کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 2 استفاده می‌کنند که ویژگی‌های جذاب و متمایزی مثل هوش مصنوعی پیشرفته و پردازش گرافیکی بسیار سریع را در اختیار شما قرار می‌دهند. ترکیب این پردازنده با قابلیت‌های بی‌نظیر هوش مصنوعی، پردازشگر گرافیکی فوق سریع و توانایی‌های عالی در انجام بازی‌های موبایلی، باعث می‌شود تجربه متفاوت و بی‌مانندی را از کار با این پرچمداران سامسونگ داشته باشید.

گوشی های خانواده گلکسی S23

گران‌ترین، پیشرفته‌ترین و بزرگترین گوشی این خانواده، گلکسی اس 23 اولترا است که از قلم S Pen بهره می‌برد و به‌نوعی جایگزین گوشی های سری نوت سامسونگ محسوب می‌شود. هواداران قدیمی سامسونگ علاقه زیادی به قلم اس پن دارند و این قلم برای افزایش بهره‌وری، یادداشت‌برداری و بسیاری موارد دیگر، یک ابزار مناسب خواهد بود. هر سه گوشی خانواده گلکسی S23 سامسونگ علاوه بر برخورداری از نوآوری‌های بی‌سابقه و مشخصات قدرتمند، دارای طراحی زیبا و جذابی هم هستند. سامسونگ در ساخت و طراحی این گوشی‌ها به پایداری محیط زیست پایبند بوده و نسبت به سایر گوشی های هوشمند این شرکت از مواد بازیافتی بیشتری برای تولید استفاده شده است.

تی ام رو، مدیرعامل سامسونگ موبایل در مراسم رونمایی از خانواده گلکسی S23 اظهار کرد:

ارزش تاثیرگذاری هر فناوری، صرفا بر اساس قابلیت‌های امروزی تعیین نمی‌شود، بلکه به توانایی ایجاده آینده‌ای بهتر نیز وابسته خواهد بود. گوشی های سری گلکسی اس 23، یک نمونه‌ی استاندارد از بهترین و قابل اعتمادترین تجربه‌های ممکن از کار با گوشی های هوشمند را به کاربران ارائه می‌دهند. ما قصد داریم با ترکیب قدرت و نوآوری‌های پایدار و همچنین تولید گوشی‌هایی که کمترین تاثیر منفی را بر محیط زیست داشته باشند، به بالاترین میزان بهره‌وری دست پیدا کنیم.

در ادامه قصد داریم به برخی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد گوشی های سری گلکسی S23 سامسونگ اشاره کنیم:

توسعه پایدار و توجه به محافظت از محیط زیست

مدت‌هاست که سامسونگ، توسعه‌ی پایدار و توجه به حفظ محیط زیست را مبنای تولید محصولات گلکسی خود قرار داده است. گوشی های سری گلکسی اس 23 نیز استاندارد طراحی فناوری‌های برتر با توجه به حفظ محیط زیست را به سطح جدیدی رسانده‌اند. سامسونگ در ساخت این گوشی‌ها در مقایسه با سری گلکسی S22 از مواد بازیافتی بیشتری استفاده کرده است. از جمله‌ی این مواد بازیافتی می‌توان به آلومینیوم و شیشه بازیافتی در مبدا، پلاستیک بازیافتی در مقصد از تورهای ماهیگیری، بشکه‌های آب و بطری‌های پلی‌اتیلن ترفتالیت (PET) اشاره کرد.

پرچمداران جدید سامسونگ به‌عنوان نخستین محصولاتی معرفی شده‌اند که شیشه محافظ گوریلا گلس ویکتوس 2 روی نمایشگر آنها به‌کار رفته است. همچنین استفاده از 22 درصد مواد بازیافتی بیشتر باعث شده ماندگاری آنها در استفاده‌های طولانی‌مدت به‌طور قابل توجهی ارتقا پیدا کند. این سه گوشی در جعبه‌های جدیدی هم قرار گرفته‌اند که در ساخت آنها از کاغذ صد در صد حاصل از مواد بازیافتی استفاده شده است.

سامسونگی‌ها به دنبال این هستند که در تولید گوشی های سری گلکسی S23، علاوه بر به حداقل رساندن میزان تاثیرگذاری منفی بر محیط زیست، کیفیت یا زیبایی محصول را نیز افزایش دهند. این گوشی‌ها گواهینامه UL ECOLOGO را دریافت کرده‌اند که نشان‌دهنده تایید آنها از نظر کاهش تاثیرگذاری بر محیط زیست است.

افزایش عمر مفید فقط به بخش سخت افزاری و بدنه‌ی دستگاه مربوط نمی‌شود و نباید بخش نرم افزاری را نیز نادیده بگیریم. در همین راستا، سامسونگ امکان دریافت به‌روزرسانی سیستم عامل و بسته‌های امنیتی تا پنج سال را در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا همه بتوانند برای سال‌ها از تجربه عالی کار با سری گلکسی اس 23 لذت ببرند. انواع برنامه‌ها مثل Samsung Care+ نیز برای افزایش طول عمر دستگاه در دسترس کاربران قرار گرفته که با استفاده از آن می‌توانید به خدمات مرتبط با آسیب‌های تصادفی و تعمیر گوشی خود دسترسی داشته باشید.

بهترین عملکرد و قدرتمندترین مشخصات فنی

گوشی های خانواده گلکسی S23

سامسونگ با ارائه بهترین عملکرد سخت افزاری و قدرتمندترین مشخصات فنی، گوشی های خانواده گلکسی S23 را آماده‌ی آینده‌ی بازی های موبایلی کرده است. امروزه تولیدکنندگان و همچنین گیمرها انتظار دارند از محدودیت‌ها عبور کنند و به‌همین دلیل به فناوری‌هایی نیاز است که بتواند فراتر از انتظارات پیش برود و ناممکن‌ها را تحقق ببخشد.

در همین راستا، سامسونگ با کوالکام همکاری کرده و پلتفرم Gen 2 Mobile پردازنده اسنپدراگون 8 را برای گوشی های این سری بهینه‌سازی کرده‌اند. به‌این ترتیب اسنپدراگون 8 نسل 2 به قدرتمندترین، سریع‌ترین و کارآمدترین پلتفرم موجود در گوشی های گلکسی و در کل بازار گوشی های هوشمند تبدیل شده‌اند. این پردازنده‌ی جدید از میکرومعماری تازه‌ای بهره می‌برد که می‌تواند توانایی پردازش این گوشی‌ها را تا 30 درصد بهبود ببخشد.

یکی از ویژگی‌های عالی گوشی های خانواده گلکسی S23 توانایی آنها در عکس‌برداری در محیط‌های تاریک است؛ اما عکاسی در شرایط کم‌نور به چندین تریلیون محاسبه در ثانیه نیاز دارد. به‌همین خاطر، معماری بسیار کارآمد NPU تا 49 درصد بهینه‌سازی شده و توازن بین قدرت و عملکرد را ارتقا می‌بخشد. این فناوری باعث می‌شود با کمک الگوریتم‌های هوش مصنوعی، کاربران بتوانند بهترین و جذاب‌ترین عکس‌ها و ویدیوها را در محیط‌های تاریک و شرایط نوری سخت به ثبت برسانند.

ارتقای GPU یا پردازشگر گرافیکی از دیگر پیشرفت‌های جذابی است که در سری گلکسی اس 23 رخ داده و به لطف آن، اکنون این گوشی‌ها تقریبا 41 درصد سریع‌تر از سری گلکسی S22 هستند و کاربرانی که به دنبال بالاترین میزان قدرت هستند را به‌خوبی راضی می‌کنند. همچنین گلکسی اس 23 اولترا با این که از نظر ابعاد و اندازه تغییری نسبت به نسل قبلی نکرده، اما از باتری 5 هزار میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد تا بتواند انرژی لازم برای دوربین بزرگتری که در مقایسه با S22 Ultra دارد را تامین کند.

در راستای پیش‌بینی‌ها در خصوص تحقق بالاترین شکل از رئالیسم دیجیتالی در آینده نزدیک، سامسونگ قابلیت‌های پشتیبانی از رهگیری زنده اشعه‌ها را در صورت استفاده در بازی‌های موبایلی به گوشی گلکسی اس 23 اولترا آورده است. فناوری شبیه‌سازی و رهگیری اشعه‌های نور باعث می‌شود کاربران بتوانند رندرهای واقعی‌تری از صحنه‌ها را مشاهده کنند. گوشی های سری گلکسی S23 از اتاقک بخار خنک‌کننده بزرگتری هم بهره می‌برند تا اختلال و نقصی در تجربه کاربران از بازی روی گوشی خود ایجاد نشود.

گلکسی اس 23 اولترا دارای نمایشگر 6.8 اینچی با لبه‌های خمیده است. البته زاویه انحنای نمایشگر نسبت به نسل قبلی کمتر شده تا کاربران سطح دید صاف‌تر و تجربه بصری بهتری روی نمایشگر این گوشی داشته باشند. قابلیت منحصربه‌فرد Enhanced Comfort نیز در سری جدید گوشی های پرچمدار سامسونگ وجود دارد که به‌وسیله آن می‌توانید تن رنگ و میزان کنتراست را مطابق میل خود تغییر دهید و خستگی چشم در نتیجه‌ی نگاه کردن به نمایشگر در محیط تاریک را به کمترین میزان ممکن برسانید. قابلیت Vision Booster هم حالا به جای دو سطح تنظیم نور، دارای چهار سطح است و از روشنایی بیش از حد یا انعکاس نور در طول روز جلوگیری می‌کند.

توجه ویژه به امنیت و حفظ حریم خصوصی

سامسونگ در طراحی و تولید گوشی های سری گلکسی S23 به تجربه شفاف و امن و حفظ حریم خصوصی توجه ویژه‌ای داشته و آن را مبنا قرار داده است.  حفاظت از ناکس از مبدا تا مقصد در تمامی گوشی های تولید شده این سری وجود دارد و تاییدیه‌های دولتی و صنعتی، بیشتر از هر دستگاه همراه، پلتفرم یا راهکار دیگری در بازار، به این گوشی‌ها اعطا شده است. محصولات گلکسی سامسونگ با داشبورد امنیت و حریم خصوصی خود، امکان مشاهده کامل افرادی که دسترسی به داده‌ها و نحوه استفاده از آنها را دارند، به شما خواهند داد. شما فقط با یک نگاه می‌توانید به‌آسانی هرگونه خطر احتمالی برای داده‌های شخصی خود را ببینید و تنظیمات لازم را برای بهبود امنیت و رفع خطر احتمالی انجام دهید.

همچنین شما قادر خواهید بود که به‌طور دقیق مشخص کنید که کدام اپلیکیشن‌ها و برنامه‌ها به داده‌هایتان دسترسی داشته باشند و چگونه و در چه شرایطی از آنها استفاده کنند. فناوری Knox Vault نخستین بار در سری گلکسی اس 21 بود که معرفی شد. این فناوری که در گلکسی S23 نیز وجود دارد، اطلاعات مهم داخل گوشی را از بقیه دستگاه، از جمله سیستم عامل روی دستگاه جدا می‌کند، میزان حفاظت از آنها را بهبود می‌بخشد و آسیب‌پذیری آنها را به کمترین میزان ممکن می‌رساند.

دوربین ارتقا یافته با پیکسل‌های بیشتر و قابلیت‌های جذاب عکاسی در روز و شب

گوشی های خانواده گلکسی S23

گوشی های خانواده گلکسی S23 سامسونگ به دوربین ارتقا یافته‌ای مجهز شده‌اند که از پیکسل‌های بیشتر و قابلیت‌های جذاب عکاسی در روز و شب بهره می‌برند. گلکسی اس 23 اولترا به‌عنوان گل سرسبد این سری، از دوربین بسیار قدرتمندی استفاده می‌کند که به‌وسیله آن، کاربران با هر سطح از تبحر عکاسی، می‌توانند تصاویر و ویدیوهای چشمگیر و جذابی را به ثبت برسانند. سامسونگ پیشرفته‌ترین دوربین سری گلکسی را به این گوشی آورده تا بتوانید با آن در هر شرایط نوری، محتوایی با بیشترین جزئیات ممکن را ثبت کنید.

قابلیت‌های نایتوگرافی یا عکاسی در شب به‌طور قابل توجهی بهبود پیدا کرده و حالا کیفیت عکس و ویدیوهای گرفته شده در محیط‌های کم‌نور به میزان بسیار زیادی بهتر شده است. سلفی گرفتن در آکواریوم، فیلمبرداری در کنسرت یا گرفتن عکس دسته‌جمعی در مراسم شام با دوستان، در هر شرایطی که هستید، عکس و فیلم شما با جزئیات بسیار بیشتری ثبت می‌شود. الگوریتم پردازش سیگنال تصویر (ISP) نیز به‌کمک هوش مصنوعی، نویز تصویر که در محیط‌های کم‌نور باعث خراب شدن و افت کیفیت عکس می‌شود را تصحیح می‌کند و رنگ و جزئیات اشیا در تصویر نهایی با دقت بسیار بیشتری ارائه خواهند شد.

سامسونگ برای اولین بار در گوشی های سری گلکسی خود، حسگر 200 مگاپیکسلی جدید با پیکسل‌های تطبیق‌پذیر (Adaptive Pixel) را در گلکسی اس 23 اولترا به‌کار برده که می‌تواند لحظات خاص و خاطره‌انگیز شما را با دقت و وضوح بسیار بالا به ثبت برساند. این حسگر 200 مگاپیکسلی از ترکیب چند پیکسل استفاده می‌کند و به‌طور همزمان و در چند سطح با رزولوشن بالا، پردازش را انجام می‌دهد.

سامسونگ اهمیت دوربین سلفی در ارتباطات ما با دیگران و محبوبیت عکس‌های سلفی را نیز از یاد نبرده و به‌همین دلیل سری گلکسی S23 از دوربین سلفی سوپر اچ دی آر با فوکوس خودکار بهره می‌برند که به‌آسانی از حالت 30 فریم بر ثانیه به 60 فریم بر ثانیه تغییر پیدا می‌کند و می‌توانید عکس‌ها و ویدیوهای سلفی بسیار بهتری با این دوربین ثبت کنید.

گوشی های خانواده گلکسی S23 سامسونگ به‌منظور ایجاد بالاترین میزان کنترل و شخصی‌سازی همراه با خلاقیت، مجموعه‌ای از ابزارها را در دسترس کاربران قرار داده‌اند که تجربه عکاسی با این گوشی‌ها را به‌میزان چشمگیری متمایز می‌کنند. اپلیکیشن Expert RAW به‌طور اختصاصی روی سری گلکسی سامسونگ عرضه شده و امکان عکاسی به سبک دوربین DSLR و ویرایش آن در حالت RAW و JPEG را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. حالت Astrophoto نیز پس از دانلود اپلیکیشن Expert RAW، تصویربرداری با اندازه دیافراگم متفاوت را از داخل دوربین گوشی به کاربر ارائه می‌کند تا بتوانید تصویری کاملا واضح از کهکشان راه شیری ثبت کنید.

قابلیت زوم جدید هم که به اپلیکیشن کنترل دوربین ساعت گلکسی واچ 5 افزوده شده، این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا فقط با استفاده از ساعت هوشمند روی مچ دستتان، یک عکس بسیار واضح را به ثبت برسانید. بهینه‌سازی‌ها و بروزرسانی‌های دوربین گوشی های خانواده گلکسی S23 به همین‌جا ختم نمی‌شوند و در ادامه می‌توانید چند مورد دیگر از این پیشرفت‌ها را مطالعه کنید:

  • لرزشگیر تصویر اپتیکال یا OIS در تمام زوایا روی گلکسی اس 23 اولترا کمک می‌کند تا در محیط‌های کم‌نور یا شرایطی که معمولا عکس‌ها تار می‌شوند، ویدیوهای بدون لرزش ضبط کنید.
  • قابلیت بهینه ویدیوی 8K با نرخ 30 فریم بر ثانیه و زاویه بازتر، امکان ثبت ویدیوهای سینمایی‌تر را برای شما فراهم می‌کند.
  • با نسخه پیشرفته هوش مصنوعی شی-محور، جزئیات هر فریم تا حد ریزترین جزئیات مثل مو و چشم‌ها تحلیل می‌شود و خصوصیات متغیر چهره‌ی فرد به‌طور کامل منعکس خواهد شد.
  • ویژگی جدید ضبط صدای 360 روی هدفون بی سیم گلکسی بادز 2 پرو با ذخیره‌ی صدای چند بعدی، باعث بهبود تجربه شما از ویدیوی نهایی می‌شود.

علاوه بر ویژگی‌ها و قابلیت‌های ارتقا یافته در دوربین گوشی های سری گلکسی اس 23، ظاهر این دوربین‌ها در مدل‌های اس 23 و اس 23 پلاس نیز تغییر کرده است. دیگر خبری از طراحی برآمده و چهارگوش در سری قبلی نیست و شاهد طراحی حداقلی گلکسی هستیم که ظاهر این دستگاه را از نمونه‌های دیگر متمایز می‌کند و البته طراحی پنل پشتی اس 23 و اس 23 پلاس را به مدل اس 23 اولترا نزدیک کرده است.

زندگی متصل با حداکثر آزادی و انعطاف

گوشی های خانواده گلکسی S23

سامسونگ مبنای ایجاد تجربه‌ای عالی در سری گلکسی S را نوآوری‌های برجسته در گلکسی اولترا قرار داده است؛ اما باید توجه داشته باشید که قدرت و خلاقیت گلکسی اولترا فقط به گوشی‌های هوشمند محدود نمی‌شود. کاربران در محصولات جدید گلکسی بوک 3 اولترا و گلکسی تب اس 8 اولترا می‌توانند برتری توانمندی‌های اکوسیستم گلکسی سامسونگ را لمس کنند. در مدل‌های جدید محصولات گلکسی S سامسونگ، قابلیت‌های تازه‌ای نیز به تجربه متصل با این محصولات افزوده می‌شود.

ویژگی Multi Control سامسونگ که کیبورد و ماوس را به لپ تاپ و تبلت سامسونگ اضافه می‌کند، حالا به گوشی های خانواده گلکسی S23 نیز آمده است تا شاهد بالاترین سطح از انعطاف‌پذیری بین این محصولات باشیم. همچنین بهبود قابلیت استفاده از متن در گوشی های گلکسی اس 23، اس 23 پلاس و اس 23 اولترا باعث می‌شود بتوانید اطلاعاتی مثل URL را به‌راحتی از دستگاهی به دستگاه دیگر ارسال کنید. ترکیب Google Meet با برنامه سامسونگ Notes و قلم اس پن در گوشی گلکسی اس 23 اولترا نیز همکاری در هنگام انجام تماس‌های ویدیویی را به سطح جدیدی رسانده است. شرکت‌کنندگان در تماس ویدیویی با استفاده از اشتراک‌گذاری در گوگل میت می‌توانند به‌طور همزمان یک سند را روی دستگاه خودشان ویرایش کنند و دیگر نیازی نیست که فقط تصویر به اشتراک گذاشته شده توسط فرد دیگر را ببینند.

مشخصات گوشی های خانواده گلکسی S23 سامسونگ

در نهایت شما را دعوت می‌کنیم که جدول کامل مشخصات فنی گوشی های خانواده گلکسی S23 سامسونگ را مشاهده کنید.

Galaxy S23

نمایشگر6.1 اینچی Dynamic AMOLED 2x با وضوح فول اچ دی پلاس، نرخ تازه‌سازی 120 هرتز (120Hz-48)، سرعت تشخیص لمس 240 هرتز در حالت گیم، vision Booster و Enhanced Comfort
ابعادا146.3 در 70.9 در 7.6 میلی‌متر
وزن168 گرم
دوربین پشتی50 مگاپیکسلی واید با زاویه دید 85 درجه و دیافراگم f/1.8، اولترا واید 12 مگاپیکسلی با زاویه دید 120 درجه و دیافراگم f/2.2، تله فوتو 10 مگاپیکسلی با زاویه دید 36 درجه و دیافراگم f/2.4 و بزرگنمایی اپتیکال 3 برابری
دوربین سلفی12 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 و زاویه دید 80 درجه
پردازندهکوالکام اسنپدراگون 8 نسل 2
حافظه128+8 گیگ، 256+8 گیگ، 512+8 گیگ
باتری3900 میلی‌آمپرساعت
شارژرشارژ سیمی تا 50 درصد شارژ در حدود 30 دقیقه با آداپتور 25 وات و کابل USB-C 3A، شارژ بی سیم 2.0، پاورشیر وایرلس
سیستم عامل و رابط کاربریاندروید 13 با رابط کاربری وان یو آی 5.1
شبکه و ارتباطاتWi-Fi Direct, Bluetooth v 5.3, Wi-Fi 6E, LTE, 5G
امنیتSamsung Knox, Samsung Knox Vault
ضد آباستاندارد IP68، مقاوم در برابر نفوذ آب شیرین تا عمق 1.2 متر به مدت 30 دقیقه و همچنین در برابر گردوغبار، خاک و شن و ماسه

Galaxy S23 Plus

نمایشگر6.6 اینچی Dynamic AMOLED 2x با وضوح فول اچ دی پلاس، نرخ تازه‌سازی 120 هرتزی (120Hz-48)، سرعت تشخیص لمس 240 هرتز در حالت گیم، Vision Booster و Enhanced Comfort
ابعاد157.8 در 76.2 در 7.6 میلی‌متر
وزن196 گرم
دوربین پشتی50 مگاپیکسلی واید با دیافراگم f/1.8 و زاویه دید 85 درجه، اولترا واید 12 مگاپیکسلی با زاویه دید 120 درجه و دیافراگم f/2.2، تله فوتو 10 مگاپیکسلی با زاویه دید 36 درجه، دیافراگم f/2.4 و بزرگنمایی اپتیکال 3 برابری
دوربین سلفی12 مگاپیکسلی با زاویه دید 80 درجه و دیافراگم f/2.2
پردازندهکوالکام اسنپدراگون 8 نسل 2
حافظه256+8 گیگ، 512+8 گیگ
باتری4700 میلی‌آمپرساعت
شارژرشارژ سیمی تا 65 درصد شارژ در حدود 30 دقیقه با آداپتور 45 وات و کابل USB-C 5A، شارژ سریع بی سیم 2.0 و پاورشیر وایرلس
سیستم عامل و رابط کاربریاندروید 13 با رابط کاربری وان یو آی 5.1
شبکه و ارتباطاتWi-Fi Direct, Bluetooth v 5.3, Wi-Fi 6E, LTE, 5G
امنیتSamsung Knox, Samsung Knox Vault
ضد آباستاندارد IP68، مقاومت در برابر نفوذ آب شیرین تا عمق 1.5 متر به مدت 30 دقیقه و همچنین در برابر گردوغبار، خاک و شن و ماسه

Galaxy S23 Ultra

نمایشگر6.8 اینچی Edge QHD+ از نوع Dynamic AMOLED 2X با نرخ تازه‌سازی تصویر 120 هرتزی (120Hz-1)، سرعت تشخیص لمس 240 هرتز در حالت گیم، Vision Booster و Enhanced Comfort
ابعاد163.4 در 78.1 در 8.9 میلی‌متر
وزن234 گرم
دوربین پشتی200 مگاپیکسلی واید با زاویه دید 85 درجه و دیافراگم f/1.7، اولترا واید 12 مگاپیکسلی با زاویه دید 120 درجه و دیافراگم f/2.2، تله فوتو 10 مگاپیکسلی با زاویه دید 36 درجه و دیافراگم f/2.4 و بزرگنمایی اپتیکال 3 برابری، تله فوتو 10 مگاپیکسلی با زاویه دید 11 درجه و دیافراگم f/4.9 و بزرگنمایی اپتیکال 10 برابری، بزرگنمایی 100 برابری Super Zoom شامل زوم 10 برابری اپتیکال و زوم 10 برابری دیجیتال با فناوری هوش مصنوعی Super Resolution می‌شود.
دوربین سلفی12 مگاپیکسلی با زاویه دید 80 درجه و دیافراگم f/2.2
پردازندهکوالکام اسنپدراگون 8 نسل 2
حافظه256+8 گیگ، 256+12 گیگ، 512+12 گیگ، 1 ترابایت + 12 گیگ
باتری5000 میلی‌آمپرساعت
شارژرشارژ سیمی تا 65 درصد شارژ در 30 دقیقه با آداپتور 45 وات و کابل USB-C 5A، شارژ سریع بی سیم 2.0 و پاورشیر وایرلس
سیستم عامل و رابط کاربریاندروید 13 با رابط کاربری وان یو آی 5.1
شبکه و ارتباطاتWi-Fi Direct, Bluetooth v 5.3, Wi-Fi 6E, LTE, 5G
امنیتSamsung Knox, Samsung Knox Vault
ضد آباستاندارد IP68، مقاوم در برابر نفوذ آب شیرین تا عمق 1.5 متر به مدت 30 دقیقه و همچنین در برابر گردوغبار، خاک و شن و ماسه
این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*