گوشی های سری گلکسی اس 23

بررسی اولیه گوشی های سری گلکسی اس 23 را در این ویدیو تماشا کنید

سامسونگ از پرچمداران سری S23 رونمایی کرد. در این مطلب می‌توانید ویدیوی بررسی اولیه گوشی های سری گلکسی اس 23 را مشاهده کنید.

سرانجام شرکت سامسونگ در شب گذشته با برگزاری رویداد بزرگ Galaxy Unpacked 2023 از گوشی های پرچمدار جدید خود رونمایی کرد. سری گلکسی S23 در سه مدل اس 23، اس 23 پلاس و اس 23 اولترا روانه بازار می‌شود که طراحی آنها شباهت زیادی به یکدیگر دارد؛‌ با این تفاوت که مدل اولترا ابعاد بزرگتری دارد و از گوشه‌های تیز برخوردار است، در حالی که مدل معمولی و پلاس دارای گوشه‌های گرد هستند و ابعاد کوچکتری نسبت به مدل اولترا دارند.

گوشی های سری گلکسی اس 23

در ادامه می‌توانید ویدیوی بررسی اولیه گوشی های سری گلکسی S23 را تماشا کنید و سپس مرور کوتاهی بر مشخصات فنی این سه گوشی خواهیم داشت.

ویدیوی بررسی اولیه گوشی های سری گلکسی اس 23

در رابطه با مشخصات فنی پرچمداران جدید سامسونگ باید بگوییم که هر سه گوشی این سری از تراشه کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 2 با پردازشگر گرافیکی آدرنو 740 استفاده می‌کنند و به سیستم عامل اندروید 13 با رابط کاربری وان یو آی 5.1 مجهز شده‌اند. اس 23 اولترا، اس 23 پلاس و اس 23 معمولی از نمایشگر 6.8 اینچی، 6.6 اینچی و 6.1 اینچی بهره می‌برند که نمایشگر هر سه آنها از نوع داینامیک امولد 2 ایکس است. دوربین این گوشی‌ها نسبت به نسل قبلی ارتقا پیدا کرده که مهم‌ترین پیشرفت آن، استفاده از حسگر 200 مگاپیکسلی در دوربین گلکسی اس 23 اولترا است. باتری هم در مدل اولترا به 5000 میلی‌آمپرساعت ارتقا پیدا کرده و در نسخه پلاس و معمولی از باتری 4700 و 3900 میلی‌آمپرساعتی استفاده شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*