زلزله زدگان خوی

همراه اول به یاری زلزله زدگان خوی رفت

شرکت همراه اول با ارسال محموله‌های کمکی و بخاری‌های برقی به یاری زلزله زدگان خوی و منطقه شمال غرب کشور رفته است.

همراه اول به‌عنوان اولین و بزرگ‌ترین اپراتور تلفن همراه کشورمان به یاری زلزله زدگان خوی در شمال غرب کشورمان رفته است. در همین راستا، اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران اعلام کرد همراه اول با هدف همراهی با زلزله زدگان منطقه شمال غرب کشور، تعداد 753 دستگاه بخاری برقی و یک محموله اقلام خوراکی جهت تهیه غذا را به منطقه زلزله‌زده خوی ارسال کرده است.

این اقدام همراه اول در راستای مسئولیت‌های اجتماعی این شرکت انجام شده است. خوی به شهر گل‌های آفتابگردان شهرت دارد و از قدیمی‌ترین مراکز تمدن در شمال غرب ایران محسوب می‌شود. متاسفانه در شامگاه شنبه هشتم بهمن 1401، زمین لرزه‌ای به بزرگی 5.9 ریشتر در این شهر اتفاق افتاد که در پی این حادثه و بر اساس برآوردهای واحدهای مدیریت بحران، 70 روستا تحت تاثیر این زمین لرزه قرار گرفتند و برخی واحدهای مسکونی از 20 تا 50 درصد با خسارت روبه‌رو شدند.

با توجه به شرایط حاکم بر این منطقه و به‌خصوص سردسیری بودن و برودت هوا، همراه اول در راستای فعالیت‌های بشردوستانه و مسئولیت‌های اجتماعی خود، این محموله حمایتی را به‌منظور همراهی با هموطنان حادثه دیده در خوی و شمال غرب کشور ارسال کرده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*