تصاویر کانسپت Windows 11X

جذبه ویندوز را در تصاویر کانسپت Windows 11X تماشا کنید + ویدیو

مایکروسافت روی نسخه بعدی ویندوز کار می‌کند. هنوز اطلاعاتی از تغییرات یا حتی نام این سیستم عامل نداریم؛ اما کانسپت Windows 11X در این تصاویر، چیز خوبی از آب در آمده است.

زمانی بود که مایکروسافت روی Windows 10X کار می‌کرد؛ سیستم عاملی که حاوی ایده‌های جذابی برای بهبود ویندوز 10 بود. آن پروژه در سال 2021  لغو شد؛ ولی برخی از ویژگی‌های آن را ویندوز 11 به ارث برد. حالا که کمپانی ردموندی سرگرم آماده‌سازی نسخه بعدی این سیستم عامل شده، ویدیو و تصاویر کانسپت Windows 11X بیرون آمده است.

در این ویدیوی مفهومی، یک یوتیوبر (AR 4789) روی بهسازی ویژگی‌های ویندوز 11 کار کرد و نام ویندوز 11X را روی آن گذاشت. تغییرات رادیکالی را هم شاهد هستیم که شاید مهم‌ترین آن‌ها، وجود بخش Widgets به‌جای بخش پیشنهادات یا Recommended در منوی استارت باشد. علاوه بر آن، می‌توانید ویجت‌ها را در هر قسمت از دسکتاپ که دوست دارید، قرار دهید.

یک مرکز نوتیفیکیشن تجمیع‌شده همراه با تنظیمات سریع و واکنش سریع، و البته یک File Explorer جمع‌وجور هم وجود دارد.

چیز مهم دیگری که جلب توجه می‌کند، بازگشت حالت تبلت است که جای خالی آن در ویندوز احساس می‌شود. به‌عنوان جانشین ویندوز 10X، در کانسپت نسخه 11X شاهد بهبود جزئی حالت نمایشگر دوگانه هم هستیم.

خالق این ویدیوی کانسپت، امکان نصب ویندوز روی سیستم‌های قدیمی را نیز در ذهن داشته است. در واقعیت اما اجرای ویندوز 11، وجود سخت‌افزار قدرتمندی را می‌طلبد و خیلی خوب می‌شود اگر نسخه جدید، تا این حد سخت‌گیر نباشد.

البته فراموش نکنید که تضمینی برای تبدیل این ایده‌های مفهومی به واقعیت نیست و شاید اصلا نسخه بعدی سیستم عامل مایکروسافت، ویندوز 12 با ظاهر و ویژگی‌های کاملا متفاوتی باشد. اما نظر شما چیست؛ آیا این تغییرات را می‌پسندید؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*