ریلمی ۱۰ پرو 5G کوکاکولا ادیشن

ریلمی ۱۰ پرو 5G کوکاکولا ادیشن را در این ویدیو تماشا کنید

ویدیویی از گوشی ریلمی ۱۰ پرو 5G کوکاکولا ادیشن منتشر شده که طراحی اولین گوشی Coca-cola ساخت شرکت چینی ریلمی را به‌نمایش می‌گذارد.

کمتر از یک هفته دیگر کمپانی ریلمی از گوشی ویژه کوکاکولایی خودش رونمایی می‌کند. این گوشی که ریلمی ۱۰ پرو 5G کوکاکولا ادیشن نام دارد، از لحاظ مشخصات فنی تفاوتی با نسخه اصلی گوشی Realme 10 Pro 5G نخواهد داشت، فقط از جنبه ظاهری تغییر پیدا کرده و لوگو شرکت نوشابه‌سازی Coca-Cola روی قاب پشتی آن نقش بسته است. اکنون یکی از افشاگران توییتری ویدیویی را منتشر کرده که طراحی ظاهری این گوشی را به‌نمایش می‌گذارد.

بیشتر بخوانید:

این شرکت چینی گوشی کوکاکولا را می‌سازد + عکس

آنطور که از ویدیو پیداست، گوشی کوکاکولا از تم دو رنگ برای قاب پشتی برخوردار است. حلقه‌های دوربین دوگانه آن دارای رنگ مشکی با رگه‌هایی از قرمز هستند، در حالی که لوگو ریلمی را نیز می‌توانید در پایین گوشی ببینید. در سمت راست قاب پشتی هم لوگو کوکاکولا با پس‌زمینه قرمز درج شده است.

مشخصات فنی ریلمی ۱۰ پرو 5G کوکاکولا ادیشن

همانطور که گفته شد، مشخصات فنی این گوشی تفاوتی با نسخه اصلی گوشی ریلمی ندارد. این یعنی به یک نمایشگر ۶.۷۲ اینچی با پنل IPS LCD و حفره در بخش مرکزی برای میزبانی از دوربین سلفی مجهز است. رزولوشن این نمایشگر فول اچ‌دی پلاس و نرخ تازه‌سازی آن هم ۱۲۰ هرتزی است. در قلب تپنده این گوشی چیپست اسنپدراگون ۶۹۵ کوالکام با ۶/۸ گیگ رم LPDDR4x حضور دارد و یک حافظه ۱۲۸ گیگابایتی UFS 2.2 آن را همراهی می‌کند.

شارژ گوشی توسط یک باتری ۵،۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود که خود آن با توان ۳۳ واتی شارژ خواهد شد. دوربین سلفی گوشی Coca-cola نیز ۱۶ مگاپیکسلی است، در حالی که پشت آن یک دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی با یک لنز ۲ مگاپیکسلی ماکرو حضور دارد. به‌زودی اطلاعات بیشتری از این محصول به‌دست ما خواهد رسید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*