شبکه بی‌سیم اختصاصی اورژانس اجتماعی

سامانه و شبکه بی‌سیم اختصاصی اورژانس اجتماعی با همکاری همراه اول به بهره‌برداری رسید

فاز اول سامانه و شبکه بی‌سیم اختصاصی اورژانس اجتماعی با همکاری اپراتور همراه اول مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

امروز چهارشنبه 19 بهمن 1401 طی مراسمی فاز نخست سامانه و شبکه بی‌سیم اختصاصی (POC) اورژانس اجتماعی مورد بهره‌برداری قرار گرفت. این مراسم در سالن اجتماعات سازمان بهزیستی برگزار شد و در آن جمعی از مدیران سازمان بهزیستی کشور و قائم‌مقام مدیرعامل همراه اول نیز حضور داشتند.

بهره‌برداری از شبکه بی‌سیم اختصاصی اورژانس اجتماعی

حمید بهروزی، قائم‌ مقام مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار ایران در این مراسم به گستردگی پوشش شبکه همراه اول در سطح کشور و ظرفیت سرویس‌های متنوع این اپراتور در خدمت‌رسانی به مردم و دستگاه‌های مختلف اشاره کرد و گفت امیدوارم سرویس بی‌سیم آواک بتواند به‌خوبی به نیازهای سازمان بهزیستی کشور در مواقع حساس و بحرانی پاسخ دهد.

علی محمد قادری، رئیس سازمان بهزیستی کشور هم در این مراسم به تلاش‌های انجام شده برای توسعه خدمات اورژانس اجتماعی اشاره کرد و گفت ایران از کشورهای پیشرو در حوزه اورژانس اجتماعی محسوب می‌شود. همچنین مجهز شدن اورژانس اجتماعی 123 به بی‌سیم باعث خواهد شد بهزیستی به‌عنوان یک سازمان حمایتی و تخصصی از یک شبکه هوشمند اختصاصی برخودار شود و خدمات حرفه‌ای خود را با ارتباط صوتی و تصویری در بعد جغرافیایی ارائه دهد.

محمدرضا حیدرهایی، سرپرست آسیب‌های اجتماعی بهزیستی کشور نیز در این مراسم با اعلام این‌که برای اولین بار برای اورژانس اجتماعی ردیف بودجه مستقل در نظر گرفته شده، گفت افزایش 2.5 برابری اعتبارات این سازمان و تجهیز اورژانس اجتماعی به سامانه بی‌سیم به‌عنوان اقدامات و دستاوردهای مهم در سال 1401 محسوب می‌شوند. امیدواریم تا پایان سال کلیه مراکز مداخله در بحران فردی، خانوادگی و اجتماعی (مرکز اورژانس اجتماعی) از سرویس بی‌سیم برخوردار شوند.

از ویژگی‌ها و مزایای سرویس آواک می‌توان به ارتباطات بی‌سیم صوتی و تصویری راهگشا در ماموریت‌های اورژانس اجتماعی، وسعت عملکرد به جغرافیای کشور، امکان برقراری ارتباط زنده تصویری، آسان بودن گروه‌بندی و کنترل کاربران و دیسپچر کارآمد با قابلیت مشاهده موقعیت مکانی کاربران در گروه‌های مختلف اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*