سومین دوره مرکز توسعه شغلی ایرانسل

سومین دوره مرکز توسعه شغلی ایرانسل با جذب کارآموز برگزار می‌شود

سومین دوره مرکز توسعه شغلی ایرانسل با هدف پرورش استعدادهای نخبه ایران و با جذب کارآموز در این مرکز برگزار می‌شود.

روابط عمومی ایرانسل اعلام کرد سومین دوره مرکز توسعه شغلی ایرانسل با جذب کارآموز برگزار می‌شود. فعالیت این دوره به‌منظور پرورش و جذب استعدادهای نخبه ایران و ورود آنها به عرصه ارتباطات و خدمات دیجیتال ایران آغاز شده است. سومین دوره مرکز توسعه شغلی ایرانسل در حوزه‌های شبکه‌های ارتباطی، علم داده، توسعه فناوری اطلاعات، بازاریابی و مدیریت محصول برگزار می‌شود. معاونت منابع انسانی ایرانسل با همکاری مدرسه اشتغال شریف این دوره را برگزار می‌کنند.

جزئیات سومین دوره مرکز توسعه شغلی ایرانسل

در این دوره، استعدادهای برتر از بین دانشجویان و فارغ‌التحصیلان با بررسی، دسته‌بندی و غربالگری رزومه‌های ارسال شده شناسایی می‌شوند و سپس این افراد طی دوره‌های آموزشی، با پروژه‌های واقعی صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات آشنا خواهند شد. برگزیدگان بعد از سپری کردن دوره‌های آموزشی، بر اساس فعالیت‌های خود ارزیابی شده و با آنها مصاحبه می‌شود. در صورتی که این افراد امتیازهای لازم را دریافت کنند، می‌توانید به‌عنوان کارآموز در نخستین اپراتور ارائه‌دهنده اینترنت 5G و رکورددار سرعت و تعداد سایت نسل پنجم تلفن همراه در ایران، شروع به فعالیت کنند. کارآموزان مثل دو دوره‌ی اخیر، این امکان را دارند تا با رویکرد اثرگذاری، به عضویت خانواده ایرانسل دربیایند و فرصت همراهی با نخستین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران در تغییر استراتژی برای حرکت از اپراتور خدمات‌دهنده ارتباطی (Telco) به شرکت فناوری‌محور (Techco) را داشته باشند.

در سومین دوره مرکز توسعه شغلی ایرانسل قرار است 50 نفر به‌عنوان کارآموز جذب این مرکز شوند. نخستین دوره مرکز توسعه شغلی ایرانسل در سال 1398 با همکاری مدرسه اشتغال شریف برگزار شد و در سال 1399 نیز شاهد برگزاری دومین دوره‌ی آن بودیم. در این دوره، چهار هزار رزومه دریافت شد که از بین کارآموزان نهایی، 20 نفر توانستند به‌عضویت خانواده ایرانسل دربیایند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*