مشخصات فنی گلکسی A54 سامسونگ

حافظه داخلی و رنگ بندی گلکسی A54 سامسونگ لو رفت

سامسونگ به زودی گوشی مورد انتظار گلکسی ای ۵۴ را معرفی خواهد کرد. حالا پیش از معرفی گلکسی A54 سامسونگ، اطلاعاتی مانند حافظه داخلی و رنگ بندی گوشی فاش شده است.

با توجه به قیمت بالای دلار، شاید دیگر خرید گوشی‌های بالارده سامسونگ مثل گلکسی اس ۲۳ منطقی نباشد و بسیاری از کاربران بخواهند برای گوشی بعدی‌شان، سراغ میان‌رده‌های این شرکت کره‌ای بروند. یکی از مورد انتظارترین میان‌رده‌های امسال سامسونگ، گلکسی A54 است که می‌تواند با ویژگی‌هایش یک جانشین اقتصادی‌تر برای گلکسی اس ۲۳ سامسونگ باشد!

رنگبندی و حافظه داخلی گلکسی A54

گلکسی A54 سامسونگ مدتی است توجه‌ها را به خود جلب کرده است. نکته قابل توجه این است که این مدل از امسال، با لقب بهترین گوشی میان‌رده سامسونگ شناخته خواهد شد چون دیگر خبری از گوشی‌های گلکسی A7x سامسونگ نیست. میان‌رده مورد انتظار کره‌ای‌ها ماه آینده و در جریان رویداد آنپکد سامسونگ رسما رونمایی خواهد شد. حالا پیش از معرفی این مدل، رنگبندی و حافظه داخلی سازی نسخه‌های مختلف آن لو رفته است.

حافظه داخلی گلکسی a54

اطلاعات جدید مربوط به گوشی گلکسی A54 سامسونگ توسط افشاگری به نام Snoopy Tech لو رفته است. گوشی میان رده سامسونگ در چهار رنگ مختلف راهی بازار می‌شود. سامسونگ باز هم از پیشوند Awsome در نام رنگ گوشی‌هایش استفاده کرده است. رنگ‌های این مدل سفید، گرافیتی، لیمویی و بنفش خواهند بود.

اطلاعات فاش شده درباره حافظه داخلی و رم این گوشی نشان می‌دهند سامسونگ همان کاری را کرده که انتظارش را داشتیم. نسخه پایه گلکسی A54 به ۸ گیگابایت حافظه رم مجهز خواهد بود و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی به ذخیره‌سازی اطلاعات کاربران کمک می‌کند. نسخه دیگر گلگسی A54 نیز به ۸ گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی مجهز خواهد بود.

دیگر مشخصات گوشی گلکسی ای ۵۴ سامسونگ

گوشی گلکسی ای ۵۴ سامسونگ به عنوان پلی میان گوشی‌های میان‌رده و پریمیوم سامسونگ شناخته خواهد شد. انتظار داریم این گوشی از نظر طراحی مانند پرچمداران سری گلکسی اس ۲۳ باشد و طراحی ماژول دوربین این سری را به ارث ببرد. نمایشگر این مدل نیز ۶.۴ اینچ اندازه خواهد داشت و از رزولوشن فول اچ دی پلاس پشتیبانی خواهد کرد. پنل سوپر امولد این گوشی میانرده سامسونگ مطابق انتظار از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و حسگر اثر انگشت درون نمایشگر بهره خواهد برد.

طراحی سامسونگ گلکسی A54

دوربین سه‌گانه این گوشی سامسونگ از یک حسگر اصلی ۵۰ مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد. در کنار این حسگر یک لنز اولترا واید ۱۲ مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسلی حاضر خواهند بود. دوربین سلفی این گوشی هم که از طراحی موسوم به حفره‌ای استفاده می‌کند، احتمالا ۳۲ مگاپیکسلی است.

اگر ادعاهای منتشر شده درست از آب دربیایند، شاهد استفاده از یک باتری ۵۱۰۰ میلی آمپر ساعتی در گلکسی A54 سامسونگ هستیم که از شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند. البته نباید انتظار وجود آداپتور شارژ در جعبه گوشی را داشته باشیم. در زمان عرضه، میان‌رده سامسونگ به وان یو آی ۵ و اندروید ۱۳ مجهز خواهد بود. همچنین این گوشی از گواهی استاندار IP67 بهره می‌برد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*